Ο βασικός λόγος που βλέπεις τα μαλλιά σου να πέφτουν

Ίσως πρέπει να μιλήσουμε λίγο για τη διατροφή σου.

Ένα πάτωμα γεμάτο τρίχες. Βούρτσες που θέλουν καθάρισμα κάθε τρεις και λίγο. Αλογοουρά που καθώς την φτιάχνεις, η τούφα μένει αναμνηστική στο χέρι. Μαλλιά που πέφτουν, όχι μόνο κάποιες μέρες μέσα στο χρόνο, αλλά συνέχεια. Κι ας μην τα ταλαιπωρείς με «σκληρό» styling, κι ας έχεις αγοράσει για χάρη τους τα καλύτερα σαμπουάν. Αυτό που τρέφει τα μαλλιά σου, δεν είναι μόνο τα σχετικά προϊόντα, αλλά το φαΐ που τρως.

Η σύνδεση ανάμεσα στην καλή διατροφή και την υγεία των μαλλιών είναι άρρηκτη. Όπως όλο σου το σώμα, έτσι και η τρίχα χρειάζεται βιταμίνες, συστατικά θρεπτικά που θα την διατηρήσουν λαμπερή και δυνατή. Στην περίπτωση λοιπόν που παρατηρείς ότι τα μαλλιά σου πέφτουν περισσότερο από ό,τι συνήθως, ίσως δεν τρέφεσαι με επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης. Δεν τρως όσο ψάρι, κοτόπουλο, αυγό, όσπρια, λαχανικά και γαλακτοκομικά προϊόντα χρειάζεσαι.

Είναι επίσης σημαντικό να τσεκάρεις το σίδηρό σου. Ειδικά εμείς οι γυναίκες, εμφανίζουμε συχνά σιδηροπενία. Αν δεν τρως συχνά κόκκινο κρέας, φακές, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ίσως θα 'πρεπε να τα βάλεις στο πρόγραμμα πιο τακτικά (μαζί με ένα συμπλήρωμα που ενδεχομένως θα σου προτείνει ο γιατρός σου).

Ό,τι κάνει καλό γενικά στην υγεία, ευνοεί και την ποιότητα των μαλλιών. Η βιοτίνη και τα Ω3 λιπαρά οξέα συμβάλλουν σε μια τρίχα που δεν σπάει. Πιο συγκεκριμένα, η βιοτίνη ή Β7 -την οποία βρίσκεις στη μαγιά μπύρας, το συκώτι, τα μαγειρεμένα αυγά, τα γαλακτοκομικά, τους ξηρούς καρπούς, τα φασόλια, τους σπόρους τα πουλερικά, τα ψάρια και τα εμπλουτισμένα δημητριακά- σε έναν φυσιολογικό οργανισμό παράγεται από τα βακτήρια του εντέρου. Συνεπώς μια διατροφή πλούσια σε προβιοτικά είναι απαραίτητη, όπως και εκείνη που δεν στερείται σεληνίου. Το σελήνιο, διαδραμματίζει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη της τρίχας, ενώ παράλληλα έχει αντιοξειδωτική δράση. Λίγα βραζιλιάνικα φιστίκια καθημερινά αρκούν για να λαμβάνεις την απαραίτητη δόση.

Μια διατροφή λοιπόν πλούσια σε βιταμίνες και φυσικά επαρκείς σε θερμίδες είναι το πρώτο βήμα για να δεις τα μαλλιά σου να δυναμώνουν εκεί που πρέπει να βρίσκονται. Στο κεφάλι σου.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ