5 ασυνήθιστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες μέσα στη μέρα

Λίγο ανορθόδοξοι, λίγο αστείοι, αλλά είναι αλήθεια, έχουν αποτέλεσμα.

Η καύση θερμίδων και συνεπώς η απώλεια βάρους, σε επίπεδο σωματικής δραστηριότητας, έχει συνδεθεί με τη γυμναστική στις πιο κλασικές, συμβατικές εκδοχές της. Τρέξιμο, αθλήματα, προπόνηση με βάρη, γιόγκα, μη σου τα απαριθμώ, τα ξέρεις. Άντε στο πιο freestyle, χορός και περπάτημα, πάντα σε σταθερό ρυθμό για αρκετή ώρα. Αλλά τίποτα δεν τελειώνει εκεί. Γιατί αν το πάρεις απόφαση στ' αλήθεια, μπορείς να ενεργοποιηθείς και να αξιοποιήσεις κάθε στιγμή της καθημερινότητάς σου- ακόμα και την πιο βαρετή- προκειμένου να χάσεις βάρος. Όταν οι άλλοι λοιπόν σταματούν ή δεν βλέπουν καμία προοπτική, εσύ κάνεις τη διαφορά. Πόσες ακόμα αποδείξεις θες για να διαπιστώσεις πως η δικαιολογία «δεν έχω χρόνο να ασκηθώ» είναι κούφια;

Και ναι, μπορεί κάποια από τα παρακάτω να σου φανούν αστεία, κι ίσως είναι κιόλας, αλλά πιάνουν τόπο, για την ακρίβεια, καίνε θερμίδες και σφίγγουν.

Βαθιά καθίσματα ενώ περιμένεις να γίνει το πρωινό σου

Περιμένεις να ζεσταθεί το γάλα; να γίνει ο καφές; να ψηθεί το τοστ; αντί να χαζεύεις στο κινητό, δούλεψε πόδια κάνοντας προβολές ή βαθιά καθίσματα. Μην γελάς, 3 σετ των 15 είναι σούπερ. Σε 3 λεπτά καις περίπου 30 θερμίδες. Την επόμενη μέρα κάνε κάτι αντίστοιχο αλλά σε push ups.

Λίγο τρεξιματάκι την ώρα του φαγητού

Όχι, δε σου συστήνει κανείς να τρέχεις την ώρα που τρως, μπορείς όμως να κάνεις λίγο επί τόπου τρέξιμο, την ώρα που μαγειρεύεις το γεύμα σου. Ναι, αυτό που κάνεις στο γυμναστήριο για ζέσταμα. Σε δύο λεπτά καις 25 θερμίδες.

Με τα πόδια στο γραφείο

Αν η δουλειά αν είναι κοντά στο σπίτι σου, σε απόσταση 20λεπτου, δεν το συζητάμε, τις μέρες που σου το επιτρέπει ο καιρός και οι υποχρεώσεις, το κόβεις με τα πόδια. Εναλλακτικά, παρκάρεις το αμάξι κάπου πιο μακριά, άλλωστε πόσο εύκολο είναι να βρεις θέση έξω από την πόρτα; καθόλου, και δε χρειάζεται κιόλας. Με αυτό τον τρόπο κάνεις την αερόβιά σου, η οποία είναι απαραίτητη ειδικά όταν η δουλειά σου είναι καθιστική. Ομοίως, όταν φτάσεις, άσε το ασανσέρ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη. Αν δε σε βλέπει κάποιος, ανέβα τα με πηδηματάκια και κάψε 15 θερμίδες ανά 10 σκαλιά. Στο διάλειμμά σου, πήγαινε μια βόλτα μέχρι το καφέ ή μέχρι την τράπεζα, να ξεπιαστείς. Χωρίς να το καταλάβεις, θα 'χεις περπατήσει αρκετά. Γενικά επιδίωξε να κάνεις όσο περισσότερες διαδρομές μπορείς με τα πόδια.

Πάνω στη μπάλα ενώ μιλάς στο τηλέφωνο

Η επένδυση σε μία μπάλα του pilates δεν πάει ποτέ χαμένη. Εκτός του ότι μπορείς να κάνεις τους κοιλιακούς σου με αναβαθμισμένο τρόπο, γυμνάζεις γλουτούς χωρίς να ιδροκοπάς. Ενώ μιλάς στο τηλέφωνο ή βλέπεις τηλεόραση, κάνεις μικρά ανεβοκατεβάσματα ή απλές κινήσεις γύρω γύρω, για ενίσχυση της ίδιας περιοχής.

Κάνε σεξ

Ασυνήθιστο δεν είναι να κάνεις σεξ φυσικά, αλλά το να το αξιοποιείς και αυτό για να είσαι δραστήρια. Κι όσο πιο πολύ ερωτικά ενεργή είσαι, τόσο το καλύτερο για την πνευματική, σωματική σου υγεία αλλά και τον μεταβολισμό σου. Σε μία τυπική σεξουαλική επαφή από 30-60 λεπτά, καίμε από 100 έως 300 θερμίδες.

Επ πού πας; εσύ πήρες μέρος στην έρευνα του Ladylike;

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ