Τα 5 θαυματουργά οφέλη της κολύμβησης στο σώμα σου

Αν κολυμπάς επειδή απλώς σου αρέσει, τώρα θα αποκτήσεις και 5 νέα κίνητρα για να το κάνεις.

Αν είσαι από αυτούς τους ανθρώπους που περιμένουν να πάνε στη θάλασσα για να απλώσουν αντηλιακό και να λιαστούν με τις ώρες, ώρα να αναθεωρήσεις για το κολύμπι και να σκίσεις τα κύματα σαν δελφίνι. Όχι από χόμπι, αλλά επειδή τα οφέλη είναι αμέτρητα και υποκαθιστά επάξια το γυμναστήριο (που ενδεχομένως δε συμπαθείς). Ανακάλυψε παρακάτω μερικά από τα αμέτρητα οφέλη που κάνουν focus στη σωματική σου υγεία και σου χαρίζουν πιο σφριγηλή εμφάνιση.

 

Βελτιώνει το μυικό σύστημα και τη δύναμη

Ενώ οι αθλητές του στίβου αποκτούν μεγαλύτερη μυική ένταση στα πόδια, οι κολυμβητές χρησιμοποιούν περισσότερες μυικές ομάδες για να κινηθούν στο νερό και τα αποτελέσματα είναι ορατά σε όλο το σώμα. Σκέψου ότι είναι σαν να κάνεις aerobic μέσα στο νερό. Μιλάμε για τεράστια καύση θερμίδων.

Σε κάνει ευλύγιστη

Το κολύμπι προϋποθέτει να φτάνεις, να τεντώνει και να τραβάς κόντρα στο νερό. Κάνεις ένα μόνιμο stretching όταν είσαι στο υγρό στοιχείο και αυτό συμβαίνει σε κάθε σημείο του κορμιού σου, διατηρώντας ή αυξάνοντας την ευλυγισία σου.

Δες κι αυτό: 5 ασκήσεις στο νερό για σύσφιξη και κάψιμο λίπους

Καις πολλές θερμίδες

Αναλόγως με την ένταση που το κάνεις, το κολύμπι καίει πολύ περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο. Ενδεικτικά, το ελεύθερο στιλ για 10 λεπτά καίει 100 θερμίδες, ενώ η «πεταλούδα» καίει 150 θερμίδες. Ταυτόχρονα, δε χρειάζεται να ανησυχείς για τον ιδρώτα που κυλάει και μπαίνει μέσα στα μάτια.

Αποκτάς πιο δυνατά οστά

Επί χρόνια, οι ερευνητές πίστευαν ότι η κολύμβηση επηρεάζει αρνητικά τη μάζα των οστών. Πλέον όμως, υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι, ναι μεν το τρέξιμο συμβάλει περισσότερο στην αύξηση της πυκνότητας των οστών, αλλά και η κολύμβηση παρέχει πολλαπλά οφέλη και ακυρώνει τις παλαιότερες πεποιθήσεις.

Ζεις περισσότερα χρόνια

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνα ανέλυσαν πάνω από 40.000 άντρες, από 30 έως 90 ετών, για 32 συναπτά χρόνια. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι κολυμβητές της έρευνας είχαν 50% μειωμένο ποσοστό θανάτου συγκριτικά με εκείνους που έτρεχαν, περπατούσαν ή δεν ασκούνταν καθόλου.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ