Τα 4 λάθη που κάνεις και δεν "πέφτει" με τίποτα η κοιλίτσα

Τα λάθη που κάνεις και δε χάνεις με τίποτα την κοιλιά.

Το κλασικό φαινόμενο που μάλλον σου έχει ήδη συμβεί. Ενώ προσέχεις τη διατροφή σου, αποφεύγεις τα τηγανητά και το junk food, αθλείσαι και δε μένεις αφυδατωμένη, δε βλέπεις κανένα αποτέλεσμα και η επίμονη κοιλίτσα μένει εκεί ακλόνητη. Τις περισσότερες φορές, τα λάθη που κάνουμε είναι απλά πράγματα που δεν έχουμε καν σκεφτεί αλλά που δημιουργούν το πρόβλημα. Για πάμε να δούμε τι δεν πάει καλά.

Πού είναι το μαγνήσιο;

Το σώμα σου χρειάζεται αρκετή ποσότητα μαγνησίου, ώστε να σταθεροποιεί τους καρδιακούς παλμούς και να ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα. Συμβάλλει επίσης σημαντικά στην απώλεια βάρους και πιο συγκεκριμένα του κοιλιακού λίπους. Μία έρευνα του Αμερικανικού περιοδικού Διατροφής βρήκε ότι η υψηλότερη πρόσληψη μαγνησίου σχετιζόταν με χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης. Ξεκίνα, λοιπόν, να καταναλώνεις περισσότερα φασόλια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και ξηρούς καρπούς.

Διάβασε κι αυτό: Οι 6 τροφές που καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα

Κάνεις τη σωστή γυμναστική;

Όταν προσπαθείς να αδυνατίσεις, ακολουθείς συχνά προγράμματα αερόβιας γυμναστικής. Πού εντοπίζεται το πρόβλημα; Όταν έχεις ένα σταθερό ρυθμό, χάνεις βάρος στην αρχή αλλά αργότερα ο μεταβολισμός σου προσαρμόζεται και παύεις να καις θερμίδες. Η ιδανική εναλλακτική σου, όταν θες να χάσεις την κοιλίτσα, είναι τα βάρη. Οι ασκήσεις που αυξάνουν τους παλμούς αλλά «δουλεύουν» και τους μυς, είναι οι πιο αποτελεσματικές. Μπορείς να συνδυάσεις γυμναστική με βάρη με τρέξιμο, κολύμπι ή ποδηλασία.

Δεν κοιμάσαι αρκετά

Πάνω από το 50% των Αμερικανών γυναικών λέει ότι δεν κοιμάται επαρκώς, σύμφωνα με έρευνα. Εκτός από τα διάφορα προβλήματα που σου προκαλεί, δε βοηθά την προσπάθειά σου στην απώλεια βάρους. Σύμφωνα με τη μελέτη του Ερευνητικού Κέντρου Διατροφής και Παχυσαρκίας της Νέας Υόρκης, όταν οι γυναίκες κοιμούνται κάτω από 4 ώρες, καταναλώνουν 300 θερμίδες επιπλέον σε καθημερινή βάση. Βρες όλα όσα σε βοηθούν να κοιμηθείς 7-8 ώρες, όπως η μείωση της καφεΐνης και ο διαλογισμός.

Δες κι αυτό: Οι 5 εγγυημένοι τρόποι για να ξυπνάς νωρίς κάθε πρωί ((χωρίς να γίνεται μαρτύριο

Το «τσιμπάς» στο αλάτι

Αν νιώθεις φουσκωμένη μετά από γεύμα με παραπάνω αλάτι, δεν είναι ιδέα σου. Ακόμα κι αν δε βάζεις μπόλικο από μόνη σου, μπορεί απλώς ο δικός σου οργανισμός να χρειάζεται ακόμα λιγότερη ποσότητα. Τα γαλακτοκομικά και οι περισσότερες συσκευασμένες τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι. Προσοχή, λοιπόν.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ