3 ''αθώες'' τροφές που σου ανοίγουν την όρεξη

Τα τρως "γιατί προσέχεις" κι αυτά σε κάνουν να πεινάς περισσότερο.

Η σωστή διατροφή έχει κι αυτή τις παγίδες της. Ωραία θα ήταν να προκαλούν όλες οι τροφές κορεσμό στο άψε σβήσε, αλλά τότε η ζωή θα ήταν εύκολη και όλοι μας θα είχαμε παρκάρει στον ιδανικό δείκτη μάζας σώματος. Αμ δε. Οι παρακάτω αγαπημένες τροφές αξίζει να υπάρχουν στο πιάτο σου, αλλά το αίσθημα πληρότητας, στην περίπτωσή τους, μας αφήνει νωρίς, ειδικά αν έχεις να φας για αρκετή ώρα.

Ασπράδια Αυγών

Τα αυγά προκαλούν κορεσμό, αυτό δεν είναι ψέμα. Αλλά τα ασπράδια μονάχα τους χωρίς ούτε έναν κρόκο, ο οποίος εκτός των άλλων είναι και θρεπτικός, θα σου δημιουργήσουν την εντύπωση ότι έχεις φάει αέρα με βαμβάκι. Ρίξε ένα ολόκληρο αυγό στην ομελέτα να σε χαρώ. Κανείς δεν πάχυνε από έναν κρόκο.

Τυρί

Μην το βλέπεις έτσι κίτρινο κι αθώο. Το τυρί είναι εθισμός, εξάρτηση, ντόπα, πώς να σου το πω να το καταλάβεις. Η πιο φανταστική τροφή του πλανήτη έχει μέσα της καζεΐνη, η οποία επιδρά στον εγκέφαλό σου παρόμοια με την μορφίνη και την ηρωίνη. Έχεις καταφέρει ποτέ να φας "ένα σπιρτόκουτο" ένταμ ή μία φέτα τυρί του τοστ χαμηλών λιπαρών ΜΟΝΟ;

Δημητριακά (λευκά)

Το γάλα ή το γιαούρτι με τα δημητριακά είναι μια εξαιρετική επιλογή αρκεί να μην έχουν ζάχαρη. Γιατί όσα είναι πλούσια σε σάκχαρα και λιπαρά προκαλούν αυξομείωση στο σάκχαρο του αίματος, η οποία έχει ως συνέπεια την έντονη πείνα. Να προτιμάς τα δημητριακά ολικής αλέσεως και την απλή βρώμη. 

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ