10 brands ομορφιάς που ίσως δεν ξέρεις ότι ανήκουν σε γυναίκες

Καλλυντικά που έχεις στο νεσεσέρ σου και δεν γνωρίζεις ότι είναι γένους θηλυκού.

Όταν πρόσφατα η Kylie Jenner αναδείχθηκε σύμφωνα με τη λίστα του Forbes, ως η νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος στον κόσμο μία μεγάλη κουβέντα ξεκίνησε για το τι σημαίνει τελικά «αυτοδημιούργητος». «Γιατί, πόσο αυτοδημιούργητος μπορεί να είναι κανείς, όταν απλά έτυχε να γεννηθεί στην διασημότερη οικογένεια του κόσμου; Πόσο αυτοδημιούργητη ήταν όταν ήδη από την παιδική της ηλικία συμμετείχε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα reality show όλων των εποχών που αφορούσε την οικογένειά της;» όπως λέει και η Λία.

Από την άλλη, δίπλα στη λέξη αυτοδημιούργητος στο λεξικό δεν υπάρχει κάποια οικονομική ρήτρα ή ποσό που να ορίζει με σιγουριά την οικονομική βάση πάνω από την οποία θα πρέπει να ξεκινά κανείς προκειμένου να θεωρηθεί αυτοδημιούργητος σε αυτή τη ζωή. Τα ερωτήματα πολλά και ανεξάρτητα από το αν συμφωνείς ή όχι με τον τελευταίο τίτλο που απονομήθηκε στην Kylie και γενικότερα το φαινόμενο των Kardashians-Jenners, αυτό που οφείλουμε να παραδεχτούμε είναι πως α) η Kylie είναι ένα μία από τις γυναίκες που πίστευαν στη δύναμη του μακιγιάζ, εξέλιξαν την ιδέα και δημιούργησαν με μεγάλη επιτυχία το δικό τους brand ομορφιάς, εμπνέοντας πολλά ακόμη νέα κορίτσια να κάνουν το ονείρό τους πραγματικότητα και β) η βιομηχανία της ομορφιάς είναι πολύ πιο ισχυρή απ' όσο φαντάζεσαι.

 Με αφορμή, λοιπόν, τη σημερινή Ημέρα της Γυναίκας κάνουμε focus σε  δυναμικές γυναίκες που κρύβονται πίσω από επιτυχημένα beauty brands - εκτός από τα κλασικά αγαπημένα, όπως Chanel, Laura Mercier, Estee Lauder, Elizabeth Arden, Bobbi Brown- που σημάδεψαν τον κόσμο και την ιστορία της ομορφιάς, κάνοντας πράξη το όνειρό τους. Μερικά από αυτά τα προϊόντα μπορεί να τα έχεις ήδη στο νεσεσέρ σου.

#1. Benefit Cosmetics‎, Jean and Jane Ford

 

Πριν λίγο καιρό η είδηση πως η Jean Ann Ford έφυγε σε ηλικία 71 ετών από τη ζωή χτυπημένη από τον καρκίνο σκόρπισε θλίψη στην οικογένεια της Benefit αλλά και σε όλο τον κόσμο του beauty. Κι αυτό γιατί, η Jean Ann μαζί με τη δίδυμη αδερφή της, Jane, το 1976 ήταν το δυναμικό δίδυμο που δημιούργησε, καθιέρωσε και ανέδειξε σε παγκόσμιο φαινόμενο, τη Benefit Cosmetics, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα του brand στο San Francisco. «Το γέλιο είναι το καλύτερο καλλυντικό!» ήταν το αγαπημένο motto ομορφιάς της Jean, η οποία είχε χαρακτηριστεί «δημιουργική ιδιοφυΐα» και με  το πάθος, το ακούραστο πνεύμα και τη δημιουργικότητά της έστησε όλες τις fun ιστορίες πίσω από κάθε προϊόν ομορφιάς του brand, προκειμένου να φτιάξει όπως έλεγε η ίδια «έναν κόσμο που κάθε γυναίκα θα μπορεί να βρει τη χαρά και την ευτυχία μέσα της». «Ακούραστες, με πολύ πείσμα, πρωτοπόρες, έχοντας μεγάλη άρνηση να παραιτηθούν από οποιαδήποτε ιδέα τους» μερικά από τα χαρακτηριστικά που κατά καιρούς έχουν αναφέρει οι συνεργάτες τους στον επιχειρηματικό κόσμο, με το brand αυτή τη στιγμή να μετρά 2.000 σημεία πώλησης σε πάνω από 30 χώρες σε όλο τον κόσμο.

 

#2. Fenty Beauty, Rihanna

 

«Πρέπει να βρω κάτι για όλα τα κορίτσια και όλες τις αποχρώσεις επιδερμίδας. Ειδικά τα κορίτσια που έχουν ίδια σκούρα απόχρωση με εμένα και τόσες πολλές φορές έχουν μείνει εκτός του κόσμου του μακιγιάζ» είχε πει χαρακτηριστικά η Rihanna, πριν δύο χρόνια περίπου- το 2017- όταν κυκλοφόρησε το foundation (Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation) της Fenty Beauty που διατίθεται σε 40 αποχρώσεις. Ακολούθησαν οι 50 ολοκαίνουργιες αποχρώσεις concealer, νέες υπερφανταστικές αποχρώσεις στα θρυλίκά Stunna Lip Paint  και τα iconic Killawatt Freestyle Highlighter, προσκαλώντας κάθε γυναίκα να βρει αυτή που της ταιριάζει. Μία ωδή στη διαφορετικότητα κάθε γυναίκας, κάθε τύπου και τόνου επιδερμίδας, κάθε διαφορετικού μακιγιάζ, στοιχεία που αντιπροσωπεύουν απόλυτα τη φιλοσοφία του brand, ανοίγοντας την πόρτα σε μία νέα εποχή στον beauty κόσμο.

#3. Glossier, Emily Weiss

 

Είναι το brand που κάθε τίμια beauty addict αυτού του κόσμου θα ήθελε να έχει στο νεσεσέρ της. Όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα έχουν φανταστικά μοναδικό packaging, τέλεια υφή, είναι cool και μιλούν γι αυτά το τελευταίο διάστημα οι μεγαλύτερες beauty editors, bloggers και makeup artists του κόσμου, ενώ δεν είναι λίγες και οι διάσημες κυρίες που τα προτιμούν ακόμη και στο red carpet μακιγιάζ τους. Ένας ακόμη λόγος που είναι ξεχωριστά τουλάχιστον στη δική μας καρδιά; Έχουν δημιουργηθεί από μία beauty editor, την Emily Weiss, η οποία αφού παραιτήθηκε από τη θέση της ως assistant στη Vogue, δημιούργησε ένα από τα πιο πετυχημένα site ομορφιάς, το Into The Gloss το 2010 και στη συνέχεια το δικό της beauty brand. Μία πρώτη ματιά στον Insta λογαριασμό του brand και της Emily θα σε πείσουν για τη διαφορετικότητα αυτού το beauty brand.

 

#4. OUAI, Jen Atkin

 

Αν είσαι φανατική των αδερφών Kardashian, της Chrissy Teigen, της Jessica Alba, της  Katy Perry, της Sofia Vergara , των αδερφών Hadid και του Instagram celeb-beauty κόσμου, σίγουρα την hairstylist Jen Atkin θα τη γνωρίζεις. Aυτό που ίσως να μη γνωρίζεις είναι πως η Jen είναι η δημιουργός μίας από τις πιο διάσημες σειρές περιποίησης μαλλιών, της Ouai Haircare και του site ManeAddicts.com, την οποία εμπνεύστηκε μετά από τα ταξίδια της στην Ευρώπη, την Αμερική και τη Μέση Ανατολή και κατ΄επέκταση τις διαφορετικές ανάγκες που βέχουν στα μαλλιά τους οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Μάλιστα, οι New York Times την έχουν χαρακτηρίσει ως την πιο Influential Hairstylist στον κόσμο, ενώ το brand της περιλαμβάνει multi-use προϊόντα που βοηθούν τις γυναίκες να πετύχουν ένα μοντέρνο, effortless style κάθε μέρα.

 

#5. Beautyblender, Rea Ann Silva

 

Για αρκετό διάστημα η celebrity makeup artist Rea Ann Silva προσπαθούσε να βρει ένα εργαλείο που θα απλώνει άψογα το μακιγιάζ αφήνοντας παράλληλα την επιδερμίδα να αναπνέει. «Μου ήρθε η ιδέα να δημιουργήσω ένα σφουγγαράκι χωρίς γωνίες, που θα απορροφούσε νερό και θα επαναχρησιμοποιούνταν». Αποτέλεσμα; Το 2002 να δημιουργήσει ένα ροζ σφουγγαράκι στο σχήμα του αυγού, το beautyblender, δίνοντας μία νέα ερμηνεία στον τρόπο που απλώναμε μέχρι τότε το μακιγιάζ στην επιδερμίδα μας. «Ξεκίνησα από το μηδέν και έχτισα ένα brand γύρω από αυτή την καινοτόμο ιδέα» έχει πει χαρακτηριστικά, αποτελώντας έμπνευση για κάθε γυναίκα που θέλει να δημιουργήσει κάτι δικό της.

#6. Honest Beauty, Jessica Alba

 

Μετά τη δημιουργία της Honest Company, η Jessica Alba αποφάσισε να δημιουργήσει τη Honest Beauty, το δικό της brand ομορφιάς βασισμένο πάνω σε μία παρόμοια οικολογική φιλοσοφία. Χωρίς parabens και με φυσικές συνθέσεις, το brand περιλαμβάνει πολλά καλλυντικά αλλά και προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας με αρκετά από αυτά να είναι πρώτα στις προτιμήσεις των γυναικών σε όλο τον κόσμο.

 

#7. Huda Beauty, Huda Kattan

 

Μπορεί να ξεκίνησε την επαγγελματική της ζωή δουλεύοντας στον χρηματοοικονομικό τομέα στο Ντουμπάι, σύντομα όμως συνειδητοποίησε ότι το πάθος της για την ομορφιά και το μακιγιάζ ήταν πολύ μεγαλύτερο. Έτσι, ακολούθησε το όνειρό της, ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο, έμαθε πολλά tips μακιγιάζ και δημιούργησε τη δική της beauty αυτοκρατορία, αρχικά ανοίγοντας το δικό της blog και youtube κανάλι, που αυτή τη στιγμή μετρά γύρω στους 2,263.000 subscribers. Επόμενο βήμα της, η ενδυνάμωση του Instagram της, με περίπου 24.7m followers, αλλά και η δημιουργία του δικού της beauty brand το 2013, Huda Beauty, με εκατομμύρια fans σε όλο τον κόσμο μέσα σε αυτούς και αρκετές celebrities. Ψεύτικες βλεφαρίδες, υγρά κραγιόν και σκιές ματιών μέσα στα top seller προϊόντα της σειράς, που στο εξωτερικό θα βρεις στα Sephora. Το μότο της; «Η ομορφιά μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται οι γυναίκες τον εαυτό τους. Πιστεύω ότι μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση μπορεί να κατακτήσει τον κόσμο.»

 

#8. Nuxe, Aliza Jabѐs

A post shared by NUXEFrance (@nuxefrance) on

 

Παρά τις σπουδές της στις Πολιτικές Επιστήμες, στο Marketing και στα Οικονομικά, η αγάπη της για τη φύση, την ομορφιά, την έρευνα και η πίστη της στις μοναδικές ευεργετικές ιδιότητες των φυτών για την επιδερμίδα, ήταν αυτές που οδήγησαν την Aliza Jabѐs να ανοίξει ένα δικό της μικρό  ερευνητικό εργαστήριο στις αρχές της δεκαετίας του ‘90 στο Παρίσι, που στη συνέχεια εξελίχθηκε σε ένα από τα αγαπημένα brands της περιποίησης της επιδερμίδας παγκοσμίως, της Nuxe. «Το ένστικτο είναι η νέα δύναμη. Μια δύναμη που όλοι πρέπει να ακούσουμε,να γιορτάσει και να γαλουχήσουμε. Το ένστικτο είναι η πηγή της ομορφιάς.» λέει η Aliza χαρακτηριστκά, δίνοντας κίνητρο σε κάθε γυναίκα να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα.

 

#9. Urban Decay, Wende Zomnir

 

Την εποχή που η Wende Zomnir αποφάσισε να εγκαταλείψει το επιχειρηματικό γίγνεσθαι για να αφοσιωθεί στη συγγραφή, τις καταδύσεις και το surf, συνάντησε την Sandy Lerner με την οποία βρέθηκε να αναμειγνύει βερνίκια νυχιών στο εξοχικό της στο Laguna Beach και να φτιάχνει προωθητικές συσκευασίες με προμήθειες από χρωματοπωλεία. Και κάπως έτσι, οι εμπειρίες και τα πολυάριθμα ταξίδια της σε όλο τον κόσμο την έφεραν κοντά σε δημιουργικές προσεγγίσεις που, αν και ενίοτε αντισυμβατικές, αποδείχθηκαν πραγματικά καινοτόμες και αποτελεσματικές με αποτέλεσμα τη «γέννηση» της Urban Decay, ενός από τα πιο ανατρεπτικά brand καλλυντικών. Σήμερα, η Wende μένει στο Newport Beach, στην Καλιφόρνια, με τον σύζυγό της Doug και τα δύο αγοράκια τους Crash και Cruz, σχεδόν καθημερινά δίνει συνεντεύξεις σε περιοδικά από ολόκληρο τον κόσμο, ενώ στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το surfing, τις καταδύσεις, το snowboard, την ορεινή ποδηλασία, τη γιόγκα, το τρέξιμο, και τη ζωγραφική. Το μότο της; «όσο πιο τρελό, τόσο το καλύτερο.» Την αγαπάμε απλά!

#10. Iredale Mineral Cosmetics, Jane Iredale

 

Η επαγγελματική συναναστροφή της με μοντέλα κια ηθοποιούς ως υπεύθυνη παραγωγής, και η παρατήρηση των αρνητικών συνεπειών του μακιγιάζ στην επιδερμίδα τους, την ώθησαν μετά από αρκετά χρόνια να δημιουργήσει το δικό της brand ομορφιάς. «Κατάλαβα πως υπήρχε χώρος να δημιουργήσω μία δική μου καλλυντική σειρά, τα συστατικά της οποίας δεν θα έβλαπταν την υγεία της επιδερμίδας. Άλλωστε, τόσα χρόνια δούλευα με γυναίκες που η σταδιοδρομία τους εξαρτιόταν από την άψογη όψη της επιδερμίδας τους  και το βαρύ μακιγιάζ που χρησιμοποιούσαν για να καλύψουν τα προβλήματα του δέρματός τους επιδείνωνε αντί να βελτιώνει την κατάστασή της επιδερμίδας τους» έχει πει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της η Jane Iredale μιλώντας για τη δημιουργία της ομώνυμης σειράς καλλυντικών.

 

Κεντρική Φωτογραφία:Instagram/emilywweiss

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ