Τεχνολογία, Δημιουργικότητα και Στρατηγική οι πρωταγωνιστές στο ετήσιο TechFest της ATCOM

Στόχος, η ανάδειξη και στρατηγική αξιοποίηση των καινοτομιών που θα διαμορφώσουν το ψηφιακό οικοσύστημα.

Το ATCOM Next Beyond Digital έλαβε χώρα με μεγάλη επιτυχία την Παρασκευή 19 Μαΐου στον πολυμορφικό χώρο Προορισμός ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ. Tο ετήσιο TechFest της ATCOM έχει ως στόχο την ανάδειξη και στρατηγική αξιοποίηση των καινοτομιών που θα διαμορφώσουν το ψηφιακό οικοσύστημα τους επόμενους 12 μήνες και διοργανώνεται με την υποστήριξη και χορηγία της Microsoft Hellas.

Το ATCOM Next υποδέχθηκε περισσότερους από 500 business leaders, decision makers και ηγετικά στελέχη της ελληνικής αγοράς, οι οποίοι εξέτασαν τις τελευταίες τάσεις, συζήτησαν και αξιολόγησαν αναδυόμενες βέλτιστες πρακτικές και τεχνολογικές καινοτομίες. Ο David Shing, Digital Prophet της AOL, επέστρεψε και φέτος ως ο keynote speaker του TechFest, παρουσιάζοντας τη δική του οπτική για το παρόν, αλλά και το μέλλον του business, από το αναλογικό έως το ψηφιακό κι ακόμη παραπέρα. Με τον κ. Ίσσαρη, Marketing & Operations Director της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα να προλογίζει και τον κ. Καμάρα, Αντιπρόεδρο του Δ.Σ. της ATCOM, να συντονίζει την εκδήλωση, ιδιαίτερη απήχηση είχε και το διαδραστικό πάνελ διακεκριμένων στελεχών, με τον κ. Λεωνίδα Αθανασίου, CTO της εταιρείας Dixons Κωτσόβολος, τον κ. Αχιλλέα Σταθόπουλο, Διευθυντή Υπηρεσιών e-Business της Eurobank, τον κ. Κώστα Μάντζιαρη, Managing Director της isobar & iProspect Greece καθώς και τον Γιώργο Βαρέλογλου, Business Development Director της isobar & iProspect Greece να εγείρουν σημαντικά ερωτήματα και να πυροδοτούν μία παραγωγική συζήτηση που συνεπήρε το κοινό.



Παράλληλα, ως ένα φεστιβάλ καινοτομίας με γνήσιο experiential χαρακτήρα, οι καλεσμένοι απήλαυσαν μία εμπειρία εξατομικευμένη και αξιομνημόνευτη, στα πλαίσια ενός ενιαίου οικοσυστήματος στο οποίο το ψηφιακό ενσωματώθηκε αρμονικά στο φυσικό περιβάλλον. Από το ATCOM next companion mobile app έως τα διαδραστικά installations που η εταιρεία και το Innovation Lab ανέπτυξαν και εξέθεσαν αποκλειστικά για το event, το Personal Product Filtering, το Experiential Product Configurator και το Interactive Fashion Hanger, η ATCOM φέτος επέλεξε να δημιουργήσει ένα εικονικό κατάστημα λιανικής πώλησης του μέλλοντος. Δείχνοντας ολοζώντανα παραδείγματα της τεχνολογίας του αύριο σε εφαρμογές του σήμερα, η εταιρεία έδωσε την ευκαιρία στους προσκεκλημένους να πειραματιστούν με τις εγκαταστάσεις που θα μεταμορφώσουν ψηφιακά κάθε κατάστημα λιανικής πώλησης, παρουσιάζοντας παράλληλα ρεαλιστικές και άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις διαθέσιμες για τους πελάτες της.



“Το ATCOM Next μας προσφέρει την ευκαιρία να παρουσιάσουμε στους πελάτες και συνεργάτες μας το δικό μας όραμα για την επόμενη μέρα όχι μόνο του ψηφιακού, αλλά και του ευρύτερου επιχειρηματικού οικοσυστήματος. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την άνευ προηγουμένου απήχηση του ετήσιου μας TechFest και επιφυλασσόμαστε για ακόμη πιο συναρπαστικές ενέργειες στο μέλλον”, δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM σε ένα συνοπτικό απολογισμό του event.

Χορηγοί επικοινωνίας του ATCOM Next Beyond Digital ήταν οι: Καθημερινή, Nova, 24Media, Adbusiness, Retail Business και advertising.gr.

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ