Mi-Ro X Kiehl’s για την ΕΛΕΠΑΠ

Η Kiehl’s συνεργάζεται με το ταλαντούχο σχεδιαστικό δίδυμο Μi-Ro και παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα μοναδικό αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες σε περιορισμένη έκδοση.

Ταυτόχρονα οι σχεδιαστές σχεδιάζουν τη συλλεκτική συσκευασία του θρυλικού Midnight Recovery Concentrate. Τα έσοδα που αναμένεται να αγγίξουν τα 3.000€ θα διατεθούν στην Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων ''ΕΛΕΠΑΠ''.

Την Πέμπτη 21 Μαΐου, στο νέο corner Kiehl’s, στο κατάστημα Hondos Center Ομόνοια πραγματοποιήθηκε η ανακοίνωση της νέας φιλανθρωπικής δράσης Kiehl’s σε συνεργασία με τους Mi-Ro.

H φιλοσοφία της Kiehl’s υπαγορεύει να επιστρέφουμε στις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Στο πλαίσιο της κοινωνικής αυτής ευαισθησίας συνεργαζόμαστε με φημισμένους καλλιτέχνες οι οποίοι συμμερίζονται την δέσμευσή μας και εντάσσονται στις φιλανθρωπική μας δράσεις χωρίς οποιαδήποτε αμοιβή.

 

Εστιάζοντας τις προσπάθειες της στην έρευνα για το AIDS,  στις πρωτοβουλίες υπέρ των παιδιών και στο περιβάλλον η Kiehl’s έχει συγκεντρώσει διεθνώς, από το 1996 πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ. Τη μάρκα αγκαλιάζουν διεθνώς ονόματα όπως: ο Brad Pitt, η Julianne Moore, ο Jeff Koons, η Uma Thurman, η Alicia Keys κ.α, που συμμετέχουν αφιλοκερδώς στις δράσεις της Kiehl’s υποστηρίζοντας το έργο της.

Είναι χαρά και τιμή μας που το ταλαντούχο σχεδιαστικό δίδυμο Mi-Ro, Δημήτρης Μαστρόκαλος και Γιάννης Ράπτης, συμπράττει με την Kiehl’s ώστε μαζί να προσφέρουμε στην ΕΛΕΠΑΠ.

Ξεκινώντας από την Πέμπτη 18 Ιουνίου, η Kiehl’s θα διαθέσει αποκλειστικά σε όλα της τα corners το IT αξεσουάρ του καλοκαιριού που φέρει την υπογραφή Mi-Ro. Πρόκειται για μια γραβάτα για άνδρες που μπορεί να φορεθεί σαν ζώνη από τις γυναίκες ή ακόμα και σαν βραχιόλι.

Ταυτόχρονα οι Mi-Ro υπογράφουν την συλλεκτική συσκευασία του Midnight Recovery Concentrate.  Τόσο το αξεσουάρ, όσο και η συλλεκτική έκδοση του εμβληματικού προϊόντος Kiehl’s θα κυκλοφορήσουν σε περιορισμένη έκδοση 100 τεμαχίων το καθένα.

Τα έσοδα από την δράση αυτή, που αναμένεται να αγγίξουν τις 3.000€ θα διατεθούν για τους σκοπούς της ΕΛΕΠΑΠ.

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

Clinique Beautylike

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ