Με 21 ομιλητές και 650 συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε το 2ο Game Changer in Digital Marketing

Το 2ο Συνέδριο Game Changer in Digital Marketing είχε μεγάλη επιτυχία.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τρίτη 10 Οκτωβρίου, το 2ο συνέδριο Game Changer in Digital Marketing, το οποίο διοργανώθηκε από την 24MEDIA, τον μεγαλύτερο Όμιλο ψηφιακών μέσων, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας «Συμεών Γ. Τσομώκος», στην κεντρική σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση και ήταν sold out για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Στο συνέδριο συμμετείχαν περισσότερα από 650 διευθυντικά στελέχη εταιρειών, εξειδικευμένα στελέχη του χώρου από την Ελλάδα και το εξωτερικό και εκπρόσωποι του τύπου. 21 ιδιαίτερα σημαντικοί ομιλητές αναφέρθηκαν διεξοδικά στις τελευταίες εξελίξεις για τo digital marketing και παρουσίασαν τα πιο επιτυχημένα case studies και πρακτικές.         

Ο Patrick Falconer, Executive Director των New York Times, άνοιξε το συνέδριο παρουσιάζοντας τον τρόπο προσέλκυσης και διατήρησης ενός «δύσκολου» κοινού,  ο Panagiotis Giannopoulos,  Global Head of Email Marketing της Amazon, αναφέρθηκε στους παράγοντες που στοιχειοθετούν μια παγκοσμίως επιτυχημένη στρατηγική email marketing.

Patrick M. Falconer

O Marcall Stark, Head of Display and video platforms, EMEA Go to Market της Google, μοιράστηκε με το κοινό του συνεδρίου τη σημασία της στρατηγικής, σύμφωνα με τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.

Marshall Stark

Η Malika Sharma, Business Director, Digital Marketing Strategy της Neo@Ogilvy, και ο Κώστας Χαμαλίδης, Founder & CEO της Digital Minds, μίλησαν για την ανάγκη δημιουργίας αξιόπιστου και στοχευμένου περιεχομένου, ως βασικού συστατικού μιας επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού marketing.

Malika Sharma

Ο Αλέξανδρος Μάνος, CEO της Valuecom μίλησε για την αξία της αφήγησης στο digital marketing και συζήτησε με τον Γιώργο Παλιεράκη, Senior Lead Marketing Manager, της Philips πώς αυτό γίνεται πράξη σε τρέχουσες καμπάνιες. Η Μαίρη Συνατσάκη και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος με λόγο ζωντανό και σύγχρονο, μίλησαν από τη σκοπιά των influencers για τις τρέχουσες τάσεις στο χώρο.

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με κλήρωση μεταξύ των συμμετεχόντων, που ανέδειξε υπότροφο για το πρόγραμμα Msc in Digital Marketing, του BCA College.

Χορηγός του συνεδρίου ήταν η Valuecom. Υποστηρικτές ήταν οι εταιρείες: Globe One, Tempo,  Regus, το Athens Tech College, και το BCA College. Αρωγός η Digitribe Digital Studio.

Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου ήταν: η Direction Business Network με τα Adbusiness, Business Today, BusinessNews.gr, Advertising.gr., το  Έθνος και η HuffPost Greece. To συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα των ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, GRECA, ΙΑΒ και ΣΔΕ.

Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο μπορείτε να βρείτε στο www.gamechanger.gr

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ