WATCHLIST

8 ρόλοι στους οποίους αγαπήσαμε την Ελένη Ράντου

Η Ελένη Ράντου ανήκει σε εκείνο το κομμάτι του ελληνικού καλλιτεχνικού στερεώματος, που μιλάει ελάχιστα, γιατί το ταλέντο της είναι εκκωφαντικό. Ξεκίνησε να εμφανίζεται στην τηλεόραση από το 1983, στην εκπομπή Ουράνιο Τόξο και έκτοτε έχει κάνει τα πάντα, από σίριαλ, θέατρο και κινηματογράφο.

Με το δικό της μοναδικό στιλ, γράφει και παίζει με τρόπο τέτοιο που την έχει κάνει αναντικατάσταση, ενώ το όνομά της στους τίτλους οποιασδήποτε δουλειάς, είναι βέβαιο πως θα κάνει χιλιάδες κόσμου να την εμπιστευθούν για την ποιότητα του καλλιτεχνικού προϊόντος.

Οι τηλεοπτικές της εμφανίσεις είναι πάρα πολλές, αλλά οι ακόλουθες την εδραίωσαν στην καρδιά μας ως τη μοναδική Ελένη που μπορεί με το χιούμορ και το βλέμμα της να σε κάνει να γελάσεις μέχρι δακρύων και να κλάψεις από βαθιά συγκίνηση.

Την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου στις 17.00 το απόγευμα, η Φωτεινή Λαμπρίδη και η Ιωάννα Κλεφτόγιαννη συναντούν στην εκπομπή “Πεζοί στον αέρα”, στο στούντιο του Ραδιοφώνου 24/7 τη μοναδική στο είδος της, Ελένη Ράντου.

Αχ Ελένη!

 

Με δικό της σενάριο και σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα, η Ελένη Ράντου γίνεται Ελένη Παπανικολάου για χάρη του Mega, το 1992. Οι τίτλοι αρχής με την μικρή Ελένη που κάθεται και κλαίει γιατί δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της σε μια πιο ροκ εκδοχή, είναι η καλύτερη περιγραφή για την ηρωίδα της σειράς αυτής. Ο Αντώνης σηκώνεται και φεύγει μετά από 5 χρόνια σχέσης με την Ελένη κι εκείνη μένει να αναρωτιέται πώς θα διαχειριστεί τα πάντα στη ζωή, από τη μοναξιά, μέχρι το τι θα λέει όταν ζητούν τον πρώην της στο τηλέφωνο.

Κωνσταντίνου και Ελένης

 

Η Ελένη Βλαχάκη έχει στοιχειώσει τα μεσημέρια και τα Σαββατοκύριακα του μέσου Έλληνα τηλεορασάκια. Μετά από δισεκατομμύρια επαναλήψεις, η σχέση μας με αυτή τη σειρά του ΑΝΤ1 ακροβατεί σ’ ένα σκοινί αγάπης – μίσους. Παρ’ όλ’ αυτά η Ελένη Ράντου δημιούργησε το 1998 μια πολύ δυναμική, αλλά ταυτόχρονα βαθιά ευαίσθητη, λαϊκή ηρωίδα, με μεγαλύτερο προσόν και ταυτόχρονα ελαττωμά της, τον αυθορμητισμό της. Δεν είναι τυχαία ένα από τα σίριαλ που θα θυμόμαστε για πάντα.

Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;

 

Το σίριαλ για τη διακοπή του οποίου θα θρηνώ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο, μας χάρισε ανάμεσα σε άλλες και τη Ντομινίκ Σεζάρ, κόρη δύο άτυχων Γάλλων που πνίγονται σε ναυάγιο στη Μύκονο, μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο του οποίου ο κοινωνικός λειτουργός την κακοποιούσε σεξουαλικά και είναι πλέον υψηλόβαθμο στέλεχος ναυτιλιακής, καθώς σχεδιάζει να σκοτώσει τον βιαστή της μαζί με άλλες 3 γυναίκες με τις οποίες μεγάλωσε στο ίδρυμα. Ίσως ό,τι καλύτερο έχει περάσει από την ελληνική τηλεόραση. 

Κόκκινος Κύκλος

 

Η Στέλλα είναι παντρεμένη με τον Γιώργο, ο οποίος είναι εθισμένος στον τζόγο. Η Ελένη Ράντου σε μία από τις σπάνιες αμιγώς δραματικές εμφανίσεις της, πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας και προσπαθεί να αλλάξει τη ζωή της, μαζί με το παιδί της. Μοναδική, συνταρακτική και μια τρανή απόδειξη πως όταν έχεις ταλέντο δε χρειάζεται να το φωνάζεις με την ερμηνεία σου, αλλά μπορεί να φανεί ακόμα κι από το βλέμμα.

Σαββατογεννημένες

 

Η Μπία Μπέκου, ή πύραρχος Βερόνικα, έχει επιλέξει να αντιμετωπίσει την κατεστραμμένη ερωτική της ζωή και την όχι και τόσο ικανοποιητική επαγγελματική της πορεία, φορώντας το προσωπείο της αφέλειας και της χαζομάρας. Η σύμπραξη Γιώργου Καπουτζίδη – Ελένης Ράντου, είχε σαν αποτέλεσμα μια ηρωίδα στο πρόσωπο της οποίας είδαμε όλες, μια φάση της ζωής μας.

Κόκκινο Δωμάτιο

 

Η φιλόλογος Μαρίνα Χατζή από τη Θεσσαλονίκη, πέφτει θύμα του ομολογουμένως πολύ έντονου φλερτ που δέχεται από τον ωραιότατο μαθητή της Γιάννη Αϊβάζη, τον ερωτεύεται, ενώ εκείνος έχει βάλει απλά στοίχημα με τους συμμαθητές του ότι μπορεί να τη ρίξει. Η Ελένη Ράντου μέσα σε δύο επεισόδια επιδίδεται στο μεγαλύτερό της ταλέντο, αυτό της εναλλαγής από κωμική ηθοποιό σε δραματική. Γέλιο και κλάμα, δύο σε ένα.

Εργαζόμενη Γυναίκα

 

Μια από τις πιο φεμινιστικές σειρές που έχουν περάσει από την ελληνική τηλεόραση σε σενάριο Σάρας Γανωτή και Νίκου Σταυρακούδη, μας χάρισε δεκαεπτά επεισόδια, με το πρώτο – κατά την ταπεινή μου γνώμη – να ξεχωρίζει όλων. Η Υβόννη αφήνει τη χλιδή και τον πολυτελή τρόπο ζωής της στα βόρεια προάστια, επειδή ερωτεύτηκε τον υπάλληλο ενός φαστφουντάδικου. Υιοθετεί τις συνήθειες του πιο ταπεινού lifestyle και μαθαίνει με τον σκληρό τρόπο ότι στη ζωή υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα από τα χρήματα.

Κατάδικός μου

 

Ο ρόλος όμως στον οποίο λάτρεψα την Ελένη Ράντου, ήταν σε ένα θεατρικό έργο που έγραψε η ίδια, το Κατάδικός μου. Μια παράσταση δυόμιση ωρών, σε ένα κατάμεστο θέατρο Διάνα, με φοβερές συναισθηματικές εναλλαγές και το ταλέντο της ηθοποιού σε τρομερό κρεσέντο. Έφυγα με δάκρυα στα μάτια έχοντας συνειδητοποιήσει πόσο μπορεί να κρύψει η τηλεόραση το μεγαλείο ενός ηθοποιού.