TRAVEL

Ένα 24ωρο στη Ζυρίχη γεμάτο (κρύο) τσάι και συμπάθεια

Τα press trips είναι ένα από τα πολύ ωραία κομμάτια της δουλειάς του δημοσιογράφου, απλά - δυστυχώς - κρατάει λίγο. Έτσι η επίσκεψή μου στη Ζυρίχη θα είχε διάρκεια ακριβώς 24 ώρες. Τη Δευτέρα στις 11 το πρωί βρέθηκα στο αεροδρόμιο του οικονομικού και πολιτιστικού κέντρου της Ελβετίας, εκεί απ' όπου θα αναχωρούσα στις 11 ακριβώς της επομένης για να επιστρέψω στην Αθήνα.

Ο λόγος αυτού του ταξιδιού; Η Coca-Cola Company φέρνει στην Ευρώπη το FUZETEA, μια νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού, της οποίας το πανευρωπαϊκό λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε στη Ζυρίχη, σε μια βραδιά για την οποία θα σου μιλήσω λίγο παρακάτω.

Παρά τους -1 βαθμούς Κελσίου που έδειχνε το θερμόμετρο, φτάνοντας στην ελβετική πόλη, το κρύο ήταν κάθε άλλο παρά τσουχτερό. Πετύχαμε μια μέρα με ήλιο, ιδανική για να κάνουμε βόλτα εκεί όπου οι άνθρωποι απολαμβάνουν την καλύτερη ποιότητα ζωής στον κόσμο, σύμφωνα με τις έρευνες.

 

 

Η Ζυρίχη εκτείνεται γύρω από το βόρειο άκρο της ομώνυμης λίμνης και τις όχθες του ποταμού Λίματ. Οι πολίτες της μπορούν να επιλέξουν πόσες φορές την εβδομάδα θα εργάζονται (με τις ανάλογες περικοπές ή αυξήσεις στο μισθό εννοείται), ενώ συνηθίζουν να περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο στις Άλπεις, κάνοντας σκι.

 

Εδώ, εγώ που αν προσέξεις τις γροθιές μου, μάλλον έχω αρχίσει να κρυώνω καθώς πέφτει ο ήλιος.

Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους εσωτερικούς χώρους και η καθαριότητα που επικρατεί στους εξωτερικούς, θα σε κάνει να ντραπείς δύο φορές πριν ανάψεις το τσιγάρο σου δημοσίως. Ένα μικρό μπουκαλάκι νερό θα σου κοστίσει πέντε ευρώ και αυτό είναι απλά ένα ενδεικτικό στοιχείο για το πόσο ακριβή είναι αυτή η πόλη.

 

Οι σοκολάτες της είναι κάτι παραπάνω από συγκλονιστικές. Αλήθεια, αξίζουν κάθε cent που κοστίζουν. Μιλάμε για τον παράδεισο σε περιτύλιγμα, γεγονός που εξηγεί και την πληθώρα των ζαχαροπλαστείων.

Πόσο τέλεια συσκευασία (και ακόμα τελειότερο περιεχόμενο)

Εστιατόριο Kaufsleuten

Ένα από τα καλύτερα – αν όχι το κορυφαίο – εστιατόρια στη Ζυρίχη, είναι το Kaufsleuten. Εκεί φάγαμε και εμείς. Το καλύτερο όλων όμως, είναι ότι ανήκει σε Έλληνα, ο οποίος έχει προσλάβει και περίπου δεκαπέντε Έλληνες στο προσωπικό του μαγαζιού. Η αλήθεια είναι πως κυκλοφορώντας στο κέντρο της πόλης, ακούς αρκετά συχνά ελληνικά.

 

Στις έξι το απόγευμα αναχωρήσαμε για το “Giardino Verde”. Εκεί, σε ένα πραγματικό, τροπικό θερμοκήπιο στη Ζυρίχη, θα γινόταν το event του λανσαρίσματος του FUZETEA, παρουσία του πρεσβευτή του και tea master, Jens de Gruyter, του Ljubo Grujic, Manager Stills Europe, του Brian Smith, προέδρου του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), της Alexandra Maurer- παρουσιάστρια του event – παρουσιάστρια/δημοσιογράφος στην Ελβετική τηλεόραση, του Tim Brett, προέδρου του Group Δυτικής Ευρώπης, και του Νίκου Κουμέττη, προέδρου της Coca-Cola Central & Eastern Europe.

(Ομιλητές του Panel από αριστερά προς δεξιά: Ljubo Grujic-General Manager Stills Europe, Brian Smith-Europe Middle East Africa President, Jens de Gruyter – Founder & CEO at Paper & Tea, Alexandra Maurer- παρουσιάστρια του event –παρουσιάστρια/δημοσιογράφος στην Ελβετική τηλεόραση, Tim Brett-President Western Europe Business Unit, Nikos Koumettis-President Central Eastern Europe Business Unit)

«Οι γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε ότι αφορά τους Millennials. Οι καταναλωτές μας αναζητούν περισσότερες επιλογές, με προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, διαθέσεις και στιγμές. Το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA είναι για εμάς ξεχωριστό καθώς προσφέρουμε νέες, ακόμα πιο γευστικές και πρωτότυπες γεύσεις. Αποδεικνύει δε, ότι μπορούμε να προχωρήσουμε γρήγορα και να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα προσφέρει προϊόντα πλούσια σε γεύση που θα κερδίσουν την αγάπη των καταναλωτών», σημείωσε ο Brian Smith.

O Νίκος Κουμέττης, President Central Eastern Europe Business Unit με τον Ljubo Grujic, General Manager Stills Europe

Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, δήλωσε: «Ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα παγκόσμια brand μας, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του FUZETEA σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Εκτός από το ότι το FUZETEA αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τελευταίας δεκαετίας, είναι παράλληλα και ορόσημο που τεκμηριώνει τη δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας Εταιρείας με total beverage στρατηγική, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».

 

Το νέο αυτό προϊόν, συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά. Στην Ελλάδα, το FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.

Το δικό μου αγαπημένο, το είχα και στο κρεβάτι μου την άλλη μέρα το πρωί.

Πίσω στο σπίτι, αναρωτιόμουν αν θα μου ταίριαζε αυτός ο ποιοτικός τρόπος ζωής των Ελβετών. Οι Έλληνες που γνώρισα σε αυτές τις λίγες ώρες στη Ζυρίχη, ήταν ενθουσιασμένοι με την ελβετική τους καθημερινότητα, αφήνοντάς μου ελάχιστα περιθώρια αμφισβήτησης. Τουλάχιστον μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, θα μπορούμε να λέμε ότι έχουμε κι εμείς κάτι που έχουν στην Ελβετία: το FUZETEA.