10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για σφιχτούς κοιλιακούς και οπίσθια

Δύο περιοχές που απαιτούν σκληρή γυμναστική, αλλά λατρεύουμε να βλέπουμε τα αποτελέσματα πάνω μας.

Αν καταφέρεις να γραμμώσεις τους κοιλιακούς και να σφίξεις τα οπίσθιά σου, τότε μπορείς να κάνεις τα πάντα, λέει μια αρχαία κινέζικη παροιμία. Εντάξει, όχι, αλλά εγώ έτσι πιστεύω.

Για να σε φέρω, λοιπόν, πιο κοντά σε αυτό το υπεράνθρωπο επίτευγμα των σφιχτών γλουτών και κοιλιακών, βρήκα ένα δεκάλεπτο πρόγραμμα που υπόσχεται να σε βοηθήσει να γυμνάσεις τα μέγιστα των μυών στις περιοχές αυτές.

Προλαβαίνεις να ετοιμαστείς για το μπικίνι, σου λέω!

 

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ