Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: 10 πολύτιμες συμβουλές για υγιές βάρος

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής σήμερα και έχουμε να σου δώσουμε κάποια tips.

Σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής και ύστερα από μια συνομιλία με την Θεώνη Καρδάση, Ειδικό Διαιτητικής και Σύμβουλο Διατροφής σου παραθέτουμε 10 tips που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις μια ισορροπημένη διατροφή  και να ελέγξεις χωρίς άγχος το βάρος σου από δω και πέρα.

Όπως σημειώνει και η Θεώνη Καρδάση, η λάθος προσέγγισή μας ως προς την διατροφή και την ενυδάτωση του οργανισμού μας είναι ο λόγος που ακούμε συχνά ανθρώπους να παραπονιούνται ότι αισθάνονται κουρασμένοι,ακόμη και αν έχουν κοιμηθεί όλο το βράδυ, να μην έχουν ενέργεια, να τους πέφτουν τα μαλλιά, να σπάνε τα νύχια τους και έχουν λιγούρες για γλυκό και αλμυρό.

Η σωστή διατροφή και ενυδάτωση, μας προσφέρει βιταμινική θωράκιση και αντίσταση σε ιώσεις

Παρακάτω θα βρεις σημαντικά και ωφέλιμα tip για την καλύτερη σωματική σου λειτουργία.

#1

Να πίνεις τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό και κυρίως ένα ποτήρι όταν ξυπνάς και ένα πριν πέσεις για ύπνο. Προσοχή στην υπερκατανάλωση του καφέ και να πίνεις επιπλέον βότανα ανάλογα με τις ανάγκες σου.

#2

Να τρως συχνά και μικρά γεύματα. Το πιο σύνηθες είναι κάθε τρεις ώρες.

#3

Να συνδυάζεις με κάθε γεύμα, λαχανικά κάθε είδους και κυρίως εποχής.

#4

Το κάπνισμα. Όσοι καπνίζουν οξειδώνονται και διασπούν τη βιταμίνη C με αποτέλεσμα να μην έχουν ευεξία και λάμψη.

#5

Να χρησιμοποιείς λεμόνι και μηλόξυδο στις σαλάτες σου αντί για σάλτσες.

#6

Να τρως απ' όλα, αλλά κυρίως να εστιάζεις στη μεσογειακή διατροφή. Δηλαδή, να τρως εναλλάξ κρέας με όσπρια και λαδερά.

#7

Να κοιμάσαι τουλάχιστον 6-7 ώρες. Αν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς δοκίμασε να πιεις κάποιο δραστικό βότανο όπως μελισσόχορτο ή πασιφλόρα.

#8

Να μάθεις να διαχειρίζεσαι το στρες, διότι είναι ανασταλτικός παράγοντας και μπορεί να νιώσεις πρησμένη εξαιτίας του. Μετά από μια δύσκολη μέρα γέμισε την μπανιέρα σου με χλιαρό νερό και ρίξε μέσα 3-4 κ.σ μαγειρική σόδα, μπες μέσα μέχρι το λαιμό για τουλάχιστον ένα τέταρτο. Θα αισθανθείς πολύ καλύτερα μετά.

#9

Να μην αμελείς τις επισκέψεις στο γιατρό και να κάνεις συχνά εξετάσεις διότι αν σου λείπει κάποια βιταμίνη/ μέταλλο/ ιχνοστοιχείο κάποιες βασικές λειτουργίες του οργανισμού δεν γίνονται σωστά.

#10

Να τρως με αργό ρυθμό γιατί διαφορετικά δε διευκολύνεται η διαδικασία της πέψης με αποτέλεσμα να νιώθεις πρησμένη και να έχεις πρόβλημα με το έντερο.

 

Και το πιο σημαντικό σαν κατακλείδα είναι το χαμόγελο και το πηγαίο γέλιο! Αυτά είναι η επιτομή της υγείας.

 

Ευχαριστούμε την κα Θεώνη Καρδάση, Ειδικό Διαιτητικής και Σύμβουλο Διατροφής για τις συμβουλές.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ