4 λαχανικά που σου προκαλούν φούσκωμα

Ό,τι "πράσινο" από τη μαμά- φύση, δεν είναι εξ' ορισμού ωφέλιμο για τον οργανισμό σου.

Λαχανικά και φρούτα. Τροφές υγιεινές, βιταμινούχες, χαμηλές σε λιπαρά, με φυτικές ίνες και λοιπά συστατικά που θωρακίζουν τον οργανισμό σου από γρίπη, αρρώστια και γηρατειά. Πολύ σωστά όλα αυτά, αλλά δεν ισχύουν στον ίδιο βαθμό για όλα τα τρόφιμα αυτού του είδους. Τα παρακάτω όταν καταναλώνονται σε ποσότητα από οργανισμούς που έχουν δυσανεξία στη σύστασή τους προκαλούν φούσκωμα, αέρια και καούρες. Τα συμπεριλαμβάνουμε στη διατροφή μας αλλά με μέτρο. 

Λαχανάκια Βρυξελλών

Παρόμοιες ιδιότητες με το μπρόκολο. Προκαλούν μετεωρισμό, φέρνουν αέρια. Γι' αυτά μπορείς να κατηγορήσεις τη ραφινόζη, ένα σάκχαρο που δεν μεταβολίζεται με τίποτα μέχρι να φτάσει στα βάθη του παχέως εντέρου και το θειικό νάτριο που περιέχει το κατά τ' άλλα μικρό στο μάτι αυτό λαχανάκι.

Μπρόκολο

Όσο ωφέλιμο, άλλο τόσο επώδυνο για το έντερο. Πηγή ασυναγώνιστου κι επώδυνου φουσκώματος. Αν θες να το περιορίσεις (όσο είναι αυτό δυνατόν), βράσ'το μαζί με ένα κομμένο λεμόνι.

Κονσερβοποιημένα λαχανικά

Παρόλο που τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά χάνονται στα αρχικά στάδια κατά την κονσερβοποίηση, σε σύγκριση με τα κατεψυγμένα, οι απώλειες κατά την αποθήκευση είναι οι λιγότερες από τα κατεψυγμένα λαχανικά. Ωστόσο, η προσθήκη άλατος, η οποία αναπόφευκτα αυξάνει το επίπεδο νατρίου και η αντίστοιχη των ενισχυτικών γεύσης προκαλούν δυσπεψία και στομαχόπονο. Με ρέγουλα τα τουρσί και τα κονσερβοποιημένα καλαμπόκια.

Καλαμπόκι

Παχαίνει περισσότερο απ' όσο νομίζεις (αν κάνεις δίαιτα, αφαίρεσέ το από τη σαλάτα ή το ρύζι), ενώ σύμφωνα με κάποιες- αρκετά ανησυχητικές μελέτες- κατά την επεξεργασία του το καλαμπόκι υποβάλλεται σε κάποιες χμ, γενετικές αλλοιώσεις.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ