ΚΑΡΚΙΝΟΣ

The C-List: Η πρώτη πλατφόρμα ομορφιάς για γυναίκες με καρκίνο. O κόσμος μας μόλις έγινε λίγο καλύτερος

Shutterstock

Η make-up artist Lisa Potter-Dixon και η ακτιβίστρια Helen Addis είναι δύο γυναίκες που στηρίζουν τις γυναίκες. Απόδειξη, ότι άνοιξαν την πρώτη online πλατφόρμα για γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο. Το The C- List που πολύ σύντομα θα είναι online, είναι σαν το Goop αλλά χωρίς τα περίφημα κεριά με άρωμα από τον κόλπο της Gwyneth Paltrow. Και το πιο σημαντικό, είναι αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλα εκείνα τα κορίτσια που υποβάλλονται σε θεραπεία και όπως όλες, έτσι κι εκείνες θέλουν να δείχνουν όμορφες, αλλά με προϊόντα ειδικά για τις ευαίσθητες ανάγκες τους. Mια πρωτοβουλία που ζηλέψαμε πολύ.

 

 

Χάρη σε αυτά τα δύο κορίτσια, οι γυναίκες με καρκίνο δεν θα χρειάζεται πλέον να ψάχνουν τα ψιλά γράμματα στο πίσω μέρος της συσκευασίας για να τσεκάρουν αν πρόκειται για προϊόντα «φιλικά» στις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Δεν είναι μόνο το baby lotion. Το C List θα διαθέτει πιστοποιημένα brands, εγκεκριμμένα από δερματολόγους, που θα ακολουθούν τις συστάσεις και η χρήση τους μπορεί να συμβαδίζει για παράδειγμα με χημειοθεραπεία. Κι αυτό είναι σπουδαίο και αξιαγάπητο. Ένα online beauty shop αλλιώτικο από τ’ άλλα.

Παράλληλα, το The C- List προσφέρει και beauty και fashion συμβουλές για τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν καρκίνο, όπως, για παράδειγμα, πώς θα σχεδιάσουν τα φρύδια τους ή πώς θα δέσουν όμορφα το μαντήλι στα μαλλιά.

Αφορμή για τη γέννηση της ιδέας τους ήταν η εμπειρία της Helen Addis. «Όταν μου είπαν ότι έχω επιθετικής μορφής καρκίνο στο στήθος, ένιωσα απόγνωση για το γεγονός ότι θα χάσω το στήθος μου, για να μην πω για τα μαλλιά μου. Όταν η ομάδα των ειδικών που με περιποιούνταν μού είπε πως τα καλλυντικά και τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιούσα ίσως να μην ήταν πια κατάλληλα για μένα, ήταν ένα επιπλέον χτύπημα», έχει πει σε συνέντευξή της. Αλλά όπως βλέπεις δεν το έβαλε ποτέ κάτω. Ίσα ίσα, πήρε δύναμη από την ανάγκη της και μαζί με τη φίλη της δημιούργησαν κάτι τόσο υπέροχο, που δεν στοχεύει απλά σε μια πιο όμορφη όψη, αλλά σε μια ακόμα πιο φωτεινή ψυχολογία, που είναι και το απόλυτο ζητούμενο.