ROLE MODELS

Sofía Jirau: Το 22χρονο μοντέλο κι επιχειρηματίας με σύνδρομο Down που θέλει να κατακτήσει τον κόσμο

Instagram

Οι άνθρωποι κάνουμε όνειρα από παιδιά. Άλλοτε μεγαλόπνοα, άλλοτε πολύ βατά κι άλλοτε απλησίαστα. Πολλές φορές τα όνειρα μένουν όνειρα γιατί η εκπλήρωσή τους φαντάζει δύσκολη. Φοβόμαστε ότι προσπαθώντας, θα αποτύχουμε. Αυτό δεν ισχύει καθόλου στην περίπτωση της 22χρονης Sofía Jirau. Το μοντέλο με σύνδρομο Down με καταγωγή από το Πουέρτο Ρίκο μόλις περπάτησε στο catwalk της Εβδομάδας Μόδας στη Νέα Υόρκη κι όπως λέει, αυτή είναι μόνο η αρχή.

Όλα εν Sofia εποίησε

«Θα κατακτήσω τον κόσμο», λέει αποφασιστικά η Sofía Jirau. «Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν υπάρχουν όρια».  Κόντρα στις αντικειμενικές δυσκολίες, ένα κορίτσι που εμπνέει και παραδίδει μαθήματα δύναμης κι αυτοπεποίθησης.

Και πάνω απ’ όλα μαθήματα αισιοδοξίας. Η στάση της Sofia Girau αποδεικνύει πως στο ταξίδι που λέγεται ζωή η δύναμη ψυχής είναι η πιο σημαντική ποιότητα, αυτή που καθορίζει τη στάση απέναντι στα πάντα. «Η καταιγίδα δεν διαρκεί για πάντα. Θα μάθουμε από τις δύσκολες στιγμές και θα δημιουργήσουμε θετικές σκέψεις. Θα κοιτάξουμε τα πάντα σαν τα πιο όμορφα κομμάτια της ζωής μας, ακόμα κι αν πρόκειται για βαθιές ουλές». Δυνατό χειροκρότημα.

«Βλέπω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και παίρνω δύναμη»

Αυτή είναι η απάντηση της Sofia στο από πού αντλεί η ίδια την έμπνευσή της. Κι αν κάποιοι κοιτάζουν με οίκτο αυτό το κορίτσι, εκείνη απλά δεν τους βλέπει. Η ζωή είναι ένα δώρο και αυτή εδώ η μικρή κυρία, το ξέρει πολύ καλά. «Θέλω να δείξω στον κόσμο πως διαθέτω ό,τι χρειάζεται ένα μοντέλο για να λάμψει» έγραψε η 22χρονη στους followers της την ημέρα που περπάτησε στην πασαρέλα της Νέας Υόρκης. Η Sofia εκτός από μοντέλο στο catwalk, δραστηριοποιείται και επιχειρηματικά με τον δικό της brand, το Alavett ενώ δεν είναι λίγα τα brands που θέλουν να συνεργαστούν μαζί της, καθώς στο πρόσωπό της βλέπουν μια λαμπρή influencer. Η Girau έχει την απόλυτη στήριξη της οικογένειάς της και μιας ομάδας εθελοντών που τη βοηθούν να εκπληρώσει τους στόχους της.

Για πολλά χρόνια οι brand ambassadors όσο και τα high-end μοντέλα προέρχονταν από μία πολύ συγκεκριμένη δεξαμενή. Οι εξαιρέσεις που όλο και πιο πολύ αναδύονται περήφανα στην επιφάνεια της βιομηχανίας της ομορφιάς, της προσδίδουν μια νέα ταυτότητα, λιγότερο εξιδανικευμένη, πολύ πιο ρεαλιστική και συνεπώς ανθρώπινη.