WOMEN TODAY

Οι γυναίκες influencers που εκμεταλλεύτηκαν την επιρροή τους, έγιναν επιχειρηματίες και πλούτισαν

Instagram.com/chiaraferragni

Η αλήθεια είναι πως τα social media και ειδικότερα το Instagram, έχουν δημιουργήσει μια νέα επαγγελματική κατηγορία, αυτή των influencers και των brand ambassadors. Ουσιαστικά, πρόκειται για χρήστες του Instagram που δημιουργούν ωραίο περιεχόμενο, το οποίο με τη σειρά του χαρίζει συνεργασίες με εταιρίες που θέλουν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ορισμένες influencers έχουν πάει ένα βήμα παραπέρα από την απλή διαφήμιση εταιριών στους λογαριασμούς τους. Πρόκειται, δηλαδή για Instagramers που όχι μόνο πληρώνονται από εταιρίες και από το ίδιο το Instagram λόγω των εκατομμυρίων followers, αλλά έχουν χτίσει και δικά τους brands. Και όλα αυτά, χρησιμοποιώντας απλά και μόνο το όνομά τους. Ας γνωρίσουμε τις πιο γνωστές business women των social media.

Chiara Ferragni

Όταν η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από influencers, δεν μπορεί να μην σου περάσει από το μυαλό το όνομα της Chiara Ferragni. Η γνωστή Ιταλίδα fashion blogger που παράτησε τη Nομική για χάρη του blog της “The blonde Salad”, πλέον μετράει 22.5 εκατομμύρια followers στο Instagram, αμέτρητες συνεργασίες και ένα δικό της brand με είδη ένδυσης και αξεσουάρ.

Το 2015 βρέθηκε στη λίστα του Forbes 30 Under 30 ενώ το 2019 έκανε πρεμιέρα το βιογραφικό ντοκιμαντέρ της. Το “Chiara Ferragni Unposted” εξιστορεί την άνοδο της και την ανάδειξή της σε παγκόσμια infuencer και bussines woman.

Huda Kattan

Huda Kattan: Ένα όνομα συνυφασμένο με το brand Huda Beuty. Την αυτοκρατορία καλλυντικών που η Ιρανοαμερικανή beauty guru και influencer δημιούργησε μόνη της. Όλα ξεκίνησαν από ένα ερασιτεχνικό blog ομορφιάς, το Huda Beauty, από το οποίο προέκυψε και η ομώνυμη σειρά ομορφιάς. «Μερικές φορές δεν ξέρεις τι είσαι ικανός να κάνεις μέχρι να το δοκιμάσεις» είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή της.

Φυσικά, το Instagram έβαλε – και σε αυτήν την περίπτωση – το χεράκι του. Ο ινσταγκραμικός λογαριασμός ομορφιάς μετρά πλέον παραπάνω από 47 εκατομμύρια followers. Η Huda Beauty κατέλαβε την 1η θέση στη λίστα “2017 Influencer Instagram Rich List”, κερδίζοντας 18.000 δολάρια για κάθε χορηγημένη ανάρτηση. Το 2017, επίσης, βρέθηκε στη λίστα με τις 10 πιο επιδραστικές influencers στον κόσμο της ομορφιάς του Forbes και στη λίστα  με τους 25 πιο επιδραστικούς ανθρώπους στο internet του περιοδικού Times.

Emily Ratajkowski

Το 2019, η Emily Ratajkowski κατάφερε να βρεθεί στη λίστα του Forbes “30 Under 30” χάρις την επιχειρηματικότητά της. Το 29χρονο μοντέλο, έχοντας ως κινητήριο μοχλό τον λογαριασμό της στο Instagram που μετρά περισσότερους από 27 εκατομμύρια followers, δημιούργησε το δικό της brand ένδυσης, το “Inamorata Woman”.

«Κάθε φορά που η Emily Ratajkowski ανακοινώνει μια καινούργια collection, γίνεται sold out μέσα σε 24 ώρες», αναφέρει χαρακτηριστικά το άρθρο του Forbes.

Kayla Itsines

Η αγάπη για γυμναστική και σωματική υγεία και η έκφραση αυτής στο Instagram, ήταν το τρίπτυχο της επιτυχίας για την Ελληνοαμερικανή Kyla Itsines που σήμερα θεωρείται η fitness queen του Instagram. Η ίδια έχει εκδώσει το ηλεκτρονικό βιβλίο “Bikini Body Guides” και την εφαρμογή “Sweat with Kayla”, με κέρδη που ξεπερνούν τα έσοδα κάθε άλλου app γυμναστικής.

Το όνομα της Kayla Itsines συμπεριλήφθηκε ανάμεσα στα “30 Πιο Επιδραστικά Άτομα Στο Διαδίκτυο” του περιοδικού Times που βασίζεται στην επιτυχή χρήση των social για την προώθηση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.

Οικογένεια Kardashian

Μπορεί -αρχικά, η οικογένεια Kardashian να έγινε γνωστή μέσω του τηλεοπτικού της reality, όμως η φήμη της κάθε μιας αδερφής ξεχωριστά εκτοξεύτηκε από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media και κυρίως στο Instagram. Η Kylie Jenner είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα. Διαθέτοντας σήμερα 214 εκατομμύρια followers στον λογαριασμό της στο Instagram, μπορεί να βγάλει περισσότερα από 1.2 εκατομμύρια δολάρια δημοσιεύοντας απλά μία φωτογραφία στο προφίλ της.

Όλες οι αδερφές έχουν χτίσει τα δικά τους brands, τα οποία και διαφημίζουν μέσω των λογαριασμών τους. Η Kylie Jenner έχει τις σειρές καλλυντικών “Kylie Cosmetics” και “Kylie Skin”, η Kim Kardashian έχει το brand ένδυσης “SKIMS” και την εταιρία καλλυντικών “KKW Beauty”. Η Khloe Kardashian έχει το brand ένδυσης “Good American” και η Kourtney Kardashian τo lifestyle blog “Poosh”. Από την άλλη, η Kendall έχει αφοσιωθεί στο modeling.

Negin Mirsalehi

Όλα ξεκίνησαν το 2012 για την blogger από το Ιράν που πλέον μένει μόνιμα στην Ολλανδία. Μια φίλη της την παρακίνησε να φτιάξει προσωπικό λογαριασμό στην – τότε – νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram. Πλέον, ο λογαριασμός της ξεπερνάει τους 6 εκατομμύρια followers, ενώ για κάθε δημοσίευσή της πληρώνεται χιλιάδες δολάρια.

Το 2017 δημιούργησε το brand “Gisou Ηair” που μόλις την πρώτη χρονιά της λειτουργίας του άγγιξε τα έσοδα των 3 εκ. δολαρίων. Την επόμενη χρονιά, το 2018, το όνομά της βρέθηκε στη λίστα του Forbes “30 Under 30”.

Camila Coelho

Η Camila Coelho ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς από το YouTube, το 2010. Σήμερα, το κανάλι της influencer μετρά παραπάνω από 1 εκατομμύριο subscribers. Στο Instagram έχει προσελκύσει πάνω από 8 εκατομμύρια followers, όπου και έχει σημειώσει αναρίθμητες συνεργασίες με τα πιο γνωστά brands καλλυντικών (Lancôme, Maybeline, MAC κλπ.). Η ίδια έχει δημιουργήσει τη δική της σειρά καλλυντικών, “Elaluz” και το brand ένδυσης “Camila Coelho Collection”.

Aimee Song

Η influencer που ακούει στο όνομα Aimee Song κατάγεται από την Αμερική και με τη σειρά της έχει κατακτήσει τον κόσμο των social media. Η αγάπη της για το blogging (Song Of Style) της χάρισε μια θέση στη λίστα του Forbes “30 under 30” το 2016 και στις “Top Influencers” το 2017. Έχει υπάρξει ambassador μεγάλων οίκων όπως Chloé, Giorgio Armani Beauty, Dior, και Revolve. Με την τελευταία εταιρία έχει υπογράψει για τη δική της σειρά ρούχων.