ROLE MODELS

Η Natalie Dormer είναι πλέον (και) παραγωγός κι ετοιμάζει μια σπουδαία woman power σειρά

Invision/AP Charles Sykes

Τη γνωρίσαμε ως γοητευτική Anne Boleyn στο “The Tudors”. Την αγαπήσαμε ως δυναμική Margaery Tyrell στο “Game of Thrones”. Ο λόγος για την Natalie Dormer, μία ακόμα γυναίκα ηθοποιό που ενισχύει τη θέση της στη βιομηχανία του θεάματος επιλέγοντας (και) τον ρόλο της παραγωγού.

Η 38χρονη Βρετανίδα πρόσφατα λάνσαρε τη δική της εταιρεία παραγωγής, την Dog Rose Productions, που στόχο έχει να συνεργαστεί με «νέες και πειραματικές φωνές ώστε να δημιουργηθεί μια ποικιλία σε είδη που διερευνούν ιστορίες και θέματα που ξεπερνούν τους πολιτισμούς και μας ενώνουν πάνω απ’ όλα σαν ανθρώπους».

Η Natalie Dormer ακολουθεί τον δρόμο που άνοιξαν συνάδελφοί της όπως οι Reese Witherspoon, Charlize Theron, Margot Robbie, Jennifer Aniston κι άλλες, οι οποίες επιλέγουν να μην είναι «απλά» ηθοποιοί στις ταινίες τους, αλλά να τις χρηματοδοτούν και να ηγούνται των projects έχοντας τον πρώτο λόγο στην παραγωγή. Μια κίνηση που οδηγεί στην ισχυροποίηση της φωνής και της θέσης της γυναίκας στη λαμπερή αλλά συνάμα ανδροκρατούμενη βιομηχανία του κόσμου, στην οποία τα πράγματα παραμένουν άνισα τόσο σε δημιουργικό όσο και σε μισθολογικό επίπεδο για τις γυναίκες.

Oι άγνωστη ιστορία των Spitfire Sisters

Ανάμεσα στα projects που ετοιμάζει η Dog Rose Productions είναι η δραματική τηλεοπτική σειρά “Spitfire Sisters”, η οποία βασίζεται στην αληθινή, σχετικά άγνωστη αλλά συναρπαστική ιστορία των περίπου 160 νεαρών γυναικών πιλότων της ειδικής επιχειρησιακής μονάδας “British Air Transport Auxiliary/ATA, οι οποίες συμμετείχαν στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, πετώντας με 90 διαφορετικά είδη αεροσκαφών.

Οι Spitfire Sisters, οι «άγνωστες»γυναίκες πιλότοι της βρετανικής αεροπορίας.

Κάθε πιλότος της ATA έπρεπε να είχε συμπληρώσει τουλάχιστον 500 ώρες πτήσεις, νούμερο διπλάσιο από το αντίστοιχο όριο για τους άνδρες. «Η συμβολή των Spitfire Sisters στον Β’ παγκόσμιο πόλεμο παραμένει σχεδόν άγνωστη γι’ αυτό και είναι σημαντικό να την πούμε και ν’ ακουστεί», αναφέρει η Natalie Dorman.