ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το πρωινό που κάνει καλό στην υγεία και δεν σε παχαίνει

Unsplash

Πολλά έχουν ειπωθεί για το πρωινό. Ότι είναι το πιο βασικό γεύμα της ημέρας. Σε γεμίζει ενέργεια, σε βοηθά να χάσεις βάρος και γενικώς είναι ο σωστός τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα άγχους σου αλλά και την υγεία συνολικά.

Προφανώς και δεν φταίει το μπολ με τα δημητριακά ή τα pancakes που νιώθεις στρεσαρισμένη, αλλά αποδεικνύεται ότι και το πρωινό παίζει τον ρόλο του. Μπορεί να μην είσαι σε θέση να ελέγξεις την καραντίνα και την αβεβαιότητα της εποχής, αλλά μπορείς να ελέγξεις αυτό που βάζεις στο πιάτο σου όταν ξυπνάς.

Το ιδανικό πρωινό

Οι τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη κρατούν τα επίπεδα των σακχάρων του αίματος σε ισορροπία. Η βρώμη με βούτυρο από φουντούκι και το αβοκάντο σε τοστ ολικής άλεσης είναι εξαιρετικές επιλογές για πρωινό. Σου δίνουν πολλές φυτικές ίνες και καλό λίπος. Επίσης, κρατούν τα επίπεδα του άγχους χαμηλά. Τα φρούτα και τα λαχανικά μπορούν να γίνουν μέρος του πρωινού σου και να είναι στο πιάτο σου σε διαφορετικούς συνδυασμούς. Άσε λοιπόν το επιδόρπιο για άλλες ώρες και ξεκίνησε τη μέρα σου με πρωινό που σου δίνει ενέργεια (και όχι άγχος).

 

Η σημασία του comfort πρωινού

Κανείς δεν σου απαγορεύει να τρως και τα pancakes σου και τα κρουασάν σου για πρωινό. Όλα χρειάζονται σε αυτήν τη ζωή, αλλά με μέτρο. Ένα ωραίο πλούσιο πρωινό, σαν το brunch ας πούμε, μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση και να σε κάνει να νιώσεις λιγότερη ανασφάλεια αυτήν την περίοδο. Ο καθημερινός όμως στόχος σου, είναι να εφοδιάζεις τον οργανισμό σου με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, έτσι ώστε να ξεκινήσεις την ημέρα σου σωστά. Και με λίγες θερμίδες.