FITNESS

Halle Berry: Οι 3 τρόποι που της δίνουν αυτούς τους κοιλιακούς (και θα σε εκπλήξουν σίγουρα)

Invision/AP, File Evan Agostini

Πόσες φορές δεν έχεις μείνει κάγκελο από το συγκλονιστικό κορμί της Halle Berry και αναλογίζεσαι ότι πράγματι η ηλικία είναι απλώς ένας αριθμός;

Όπως αντιλαμβάνεσαι βέβαια, αυτοί οι κοιλιακοί δεν χτίστηκαν σε μία ημέρα και δεν είναι σίγουρα προϊόν πίτσας, burgers και προφιτερόλ. Αυτό όμως που ξέρουμε με βεβαιότητα είναι ότι είναι ότι η Halle Berry λατρεύει τη γυμναστική και μπορεί να προπονείται έως και 5 ώρες την ημέρα, όταν προετοιμάζεται για κάποια ταινία.

«Μου αρέσει να συνδυάζω πολλά είδη και ήμουν πάντα δραστήρια σε ό,τι αφορά τη σωματική άσκηση. Ξεκίνησα με βάρη αλλά πλέον κάνω pilates, yoga και λατρεύω τις πολεμικές τέχνες», έχει δηλώσει στο παρελθόν η Halle Berry, αλλά εμείς πάντα κάνουμε focus στους φανταστικούς κοιλιακούς της. Και τι σημαίνει αυτό; Ότι δίνει πολύ μεγάλη σημασία στην ενδυνάμωση του κορμού της και δεν το κανει με απλές ασκήσεις, όπως η σανίδα. Το κάνει όμως με τον απαραίτητο εξοπλισμό, που ενδεχομένως έχεις κι εσύ στο σπίτι σου.

Στατικό ποδήλατο

Όταν ακούμε ποδήλατο, θεωρούμε (λανθασμένα) ότι έτσι γυμνάζουμε μόνο τα πόδια μας. Αν και είναι γεγονός ότι αυτός είναι ο βασικός στόχος, γυμνάζεις ταυτόχρονα τους μύες τόσο χαμηλά στην κοιλιά όσο και στη μέση. Ο κορμός εξάλλου είναι αυτός που ευθύνεται για την ισορροπία και τη σωστή στάση σώματος. Ανέβα στο στατικό ποδήλατο ή πάρε το κανονικό για μια βόλτα.

Μονόζυγο για τη Halle Berry (και εσένα)

Κάψε λίπος σε όλο το άνω μέρος του σώματος, ενώ ο κορμός κάνει όλη τη δουλειά. Για την ακρίβεια, οι κοιλιακοί σου σφίγγονται για να μπορέσεις να σηκώνεσαι από το έδαφος. Με μονόζυγο στο σπίτι ή στις κούνιες (μέχρι να ανοίξουν τα γυμναστήρια).

Κρίκοι

Η Halle Berry αγαπά τις πολεμικές τέχνες αλλά και τα ολυμπιακά αθλήματα. Οι κρίκοι σου επιτρέπουν να κάνεις πολλά είδη ασκήσεων και το παρακάτω βίντεο σου το αποδεικνύει. Μέχρι και ισορροπία θα αποκτήσεις.