ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Nesō Studio: Η Ζωή Ξεμαντήλωτου μιλά για τη μοναδικότητα των κοσμημάτων της και πώς την ανακάλυψε η Vogue

24 Media Αγγελική Καλαμαρά

«Κάθε γυναίκα που φοράει τα Nesō Studio την αγαπώ και την εκτιμώ». Ίσως, αυτή να είναι και η καλύτερη φράση για να καταλάβεις ποια είναι η Ζωή. Η Ζωή Ξεμαντήλωτου είναι η νέα, φρέσκια προσωπικότητα στον χώρο του ελληνικού κοσμήματος που θα σε κάνει να διαγράψεις από το μυαλό σου ό,τι γνώριζες για το κόσμημα. Θα πατήσεις ένα restart και θα ξεκινήσεις από την αρχή. Θα επαναπροσδιορίσεις τι σημαίνει κόσμημα.

Κι αυτό οφείλεται στην αισιοδοξία, τον ρομαντισμό και πρωτίστως στην αγάπη που απλόχερα προσφέρει σε κάθε της κόσμημα. Η φράση αυτή, λοιπόν, είναι ένα καλό ξεκίνημα για να πάρεις μια πρώτη γεύση του τι εστί Ζωή. Ο άνθρωπος που δίνει «ζωή» (pun intented) στο brand Nesō Studio έχει την ιδιότητα να σε κάνει να αισθανθείς μοναδικά και μοναδική. Άλλωστε αυτό δεν είναι που (θα πρέπει να) ζητάμε από τις εμφανίσεις μας;

Μοναδικότητα. Αυθεντικότητα. Σε μια εποχή που όλα κοπιάρονται και που όλα μαζοποιούνται τα κοσμήματα της Ζωής έρχονται να σου πουν «δεν είναι αυτή η μόνη σου επιλογή». Και αν δεν έψαχνες ως τώρα τη μοναδικότητα στις εμφανίσεις σου, μάντεψε. Θα θέλεις τώρα να είναι αυτό το βασικό τους στοιχείο. Όταν διαβάσεις και μαγευτείς –όπως και εγώ- από τα λόγια και τις πεποιθήσεις της Ζωής Ξεμαντήλωτου, θα καταλάβεις ότι αυτή η μοναδικότητα είναι το στοιχείο που έλειπε από τη ζωή σου όλον αυτό τον καιρό. Α, και ένα Nesō Studio κόσμημα. Το ταξίδι σου προς την αυθεντικότητα θα ξεκινήσει καλύτερα έτσι. Trust me.

Φωτογραφίες: Αγγελική Καλαμαρά 

Το ταξίδι της με τη μόδα

Το ταξίδι της Ζωής Ξεμαντηλώτου με τη μόδα ξεκίνησε από μικρή ηλικία. Στα 15 για την ακρίβεια. Και η μόδα από τότε, δεν έπαψε να είναι μέρος της ζωής της. Αν και δούλεψε για πολλά χρόνια στον χώρο με σχεδιαστές μόδας, ασχολούνταν με το κόσμημα από παλιά. Δημιουργούσε κοσμήματα για σχεδιαστές μόδας, ανυπόγραφα τότε. Λίγα χρόνια μετά την εμπειρία της στον χώρο της μόδας, αποφάσισε να ανοίξει το δικό της brand, το Nesō Studio.

Nesō Studio 24 Media / Αγγελική Καλαμαρά

To πανέμορφο στούντιο της Ζωής

Η ενασχόλησή της με τη μόδα όμως ξεκίνησε πολύ πιο πριν. Οι σπουδές της στη φιλοσοφική, με ειδίκευση στο θεατρικό κοστούμι, και την ιστορία τέχνης, την οδήγησαν στο να εργαστεί στον χώρο της μόδας, κάτι που την οδήγησε τελικά στο κόσμημα. Πιστεύει ότι τίποτα, δεν είναι τυχαίο και ότι όλα, κάπως καρμικά συνδέονται μεταξύ τους και σε οδηγούν εκεί που πρέπει να βρεθείς στη ζωή.

Όταν ανακάλυψε την αγάπη της για το κόσμημα όμως, δεν τ’ άφησε όλα στην τύχη τους. Βλέπεις, η Ζωή είναι ένας άνθρωπος που το «ψάχνει». Θα ψαχουλέψει όποια σημασία κρύβεται πίσω από ένα πέτρωμα, το οποίο μετέπειτα θα «μεταφραστεί» σε ένα πανέμορφο κόσμημα. Παρακολούθησε, λοιπόν, σαν ακροάτρια στη Σχολή Καλών Τεχνών, μαθήματα γλυπτικής. Από τότε όλα αλλάξαν. Ανακάλυψε τη μικρογλυπτική, μια τέχνη στην οποία είναι αυτοδίδακτη. Η τεχνική που εφαρμόζει στα κοσμήματα Nesō Studio, είναι αυτή, πάνω σε κερί. Έκανε μερικά μαθήματα και το όνειρό της ξεκίνησε. «Υπήρχε πάντα μέσα μου το κόσμημα σαν τρόπος έκφρασης το οποίο πιστεύω ότι εκφράζει μέρος της προσωπικότητάς μας. Ολοκληρώνει μια εμφάνιση», θα μου πει με ένα χαμόγελο στα χείλη.

Το όνομα

Το όνομα “Nesō” προέρχεται από μία από τις 50 Νηρηΐδες που είναι η προστάτιδα των υδάτων και των νησιών. Σαν νησιώτισσα που είναι (το νησί της είναι ο Αη Στράτης), βρήκε το όνομα καρμικό. Παρ’ όλα αυτά, το όνομα το βρήκέ πρώτα διαβάζοντας αστρονομία. Η NASA έχει ονομάσει “Nesō” τον φυσικό δορυφόρο του πλανήτη Ποσειδώνα. Δηλαδή, γύρω από τον Ποσειδώνα, γυρνάει ένας άλλος πλανήτης ο οποίος έχει ακαθόριστο σχήμα (κάτι που ταυτίζεται με τα κοσμήματά της) και τον οποίο τον έχουν ονομάσει έτσι. «Ανακαλύψαμε το όνομα μαζί με τη φίλη μου την Ειρήνη Σαρλή-Θεοφυλακτοπούλου , η οποία με έχει βοηθήσει απίστευτα με όλα όσα έχουν να κάνουν με το brand μου».

Nesō Studio 24 Media / Αγγελική Καλαμαρά

Η αρχαιοελληνική τεχνική με κερί

Δεν υπάρχουν πολλοί τεχνίτες που γνωρίζουν την τεχνική. Αυτό, γιατί πρόκειται για μια μια αρχαία τεχνική, βασισμένη στη μικρογλυπτική ή τεχνική «του χαμένου κεριού». Είναι χρονοβόρα και θέλει υπομονή και κυρίως μεράκι. Και το μεράκι της Ζωής, «ξεχειλίζει» από παντού. Από τα κοσμήματά της, από το (πανέμορφο) στούντιό της, μέχρι και από τα εκπαιδευτικά βιβλία για τις ιδιότητες των κρυστάλλων.

Nesō Studio 24 Media / Αγγελική Καλαμαρά

Η τεχνική έχει ως εξής: αφού σκαλίσεις το κερί στο σχήμα που θέλεις, βγάλεις το σχέδιο και σετάρεις το κόσμημα και γίνεται η χύτευση. Έπειτα, περιμένεις τον τεχνίτη να σου το παραδώσει από το χυτήριο, να το καθαρίσεις και να γίνει μια ειδική επεξεργασία για να είναι έτοιμο το κόσμημα. Όσο δύσκολη κι αν ακούγεται αυτή η διαδικασία, η Ζωή δεν θα μπορούσε να την κάνει αλλιώς. Να έχει για παράδειγμα ένα συγκεκριμένο φασόν και να βγαίνουν πολλοί κωδικοί με το τσουβάλι. «Θεωρώ ότι κομμάτι της δουλειάς μου είναι η μοναδικότητα, γιατί πιστεύω ότι το κάθε κόσμημα έχει τον παραλήπτη του. Και αυτό πετυχαίνεται μόνο με αυτή την τεχνική. Η κάθε πέτρα που χρησιμοποιώ είναι διαφορετική. Το κάθε κόσμημα που θα κάνω θα έχει έστω και ένα μικρό ”ψεγάδι” και έτσι δεν θα είναι ποτέ το ίδιο», δηλώνει. Ακόμα κι αν υπάρχει ένα συγκεκριμένο καλούπι, επειδή η επεξεργασία γίνεται σε κερί, πάντα θα υπάρχει κάτι το διαφορετικό σε κάθε κόσμημά της. Κάτι «διαφορετικό» που θα έχεις μόνο εσύ που φοράς τη δημιουργία της. Οι πέτρες που χρησιμοποιεί είναι διαφορετικές μεταξύ τους, άρα και κάθε κόσμημα διαφορετικό. Το καθένα είναι μοναδικό.

Οι επιρροές από την αρχαία Ελλάδα

Από εκεί ξεκίνησαν όλα. Η τεχνική είναι εξάλλου, αρχαιοελληνική. Είναι άμεσα επηρεασμένη από την Αρχαία Ελλάδα, μιας και διαβάζει πολύ γι’ αυτή. Από τη Μεσοποταμία μέχρι και την Αρχαία Ελλάδα και τη Μινωική Κρήτη. Εξηγεί, πώς στην Αρχαία Ελλάδα το κόσμημα είχε σημαντικό ρόλο. Έδειχνε το αξίωμά σου από τις πέτρες των κοσμημάτων που φορούσες. Η σειρά που δουλεύει αυτό το διάστημα περιλαμβάνει ακατέργαστο ρουμπίνι και ζαφείρι, ονομάζεται “Rei” (ρέι). Στα γαλλικά σημαίνει βασιλιάς (τα ψάχνει αυτά γενικά) και αφορά σε πετρώματα που φορούσαν μόνο οι βασιλείς. Όλο το concept του Nesō Studio  έχει ξεκινήσει από εκεί. Και οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν στην ενέργεια και τον εξαγνισμό των πετρών.«Για εμένα είναι προσωπική υπόθεση τα κοσμήματά μου. Πέρα του ότι αγαπάω αυτό που κάνω, είναι σημαντικό ο κόσμος να έχει συνείδηση γι’ αυτό που κάνεις και να το εκτιμάει.»

Η ενέργεια των κρυστάλλων

Πιστεύει πολύ στην ενέργεια που μπορούν να προσφέρουν οι πέτρες που χρησιμοποιεί στα κοσμήματα Nesō Studio. Πιστεύει στην ενέργεια των φυλαχτών και ότι τα κοσμήματά της είναι σύγχρονα φυλαχτά που φέρνουν γούρι. Κάνοντας έρευνα πάνω στα χαρακτηριστικά των κρυστάλλων και των πετρωμάτων, κατάλαβε ότι κάθε πέτρα έχει συγκεκριμένη ιδιότητα και ότι το κάθε κόσμημα θα βρει τον παραλήπτη του. Έτσι αγοράζουν και οι πελάτες της τα κοσμήματα Nesō Studio. Κάποιοι τα αγοράζουν γιατί η πέτρα τους έβγαλε ένα συγκεκριμένο συναίσθημα.

Nesō Studio 24 Media / Αγγελική Καλαμαρά

Η σημαντικότητα ενός κοσμήματος

Για τη Ζωή, ένα κόσμημα αποκαλύπτει την προσωπικότητα του ανθρώπου που το φοράει. Πόσο σοβαρά ή όχι παίρνεις τον εαυτό σου. Είναι μια επένδυση. Είναι σημαντικό για δείξεις ο εαυτός σου, μέσα απ’ αυτό. Πώς «στολίζεις» μια περίσταση με ένα κόσμημα. Από το μονόπετρο που θα φορέσεις, και που θέλεις εσύ να το βάλεις και τι σημαίνει για εσένα. Η Ζωή έχει μεγαλώσει σε μία οικογένεια που σκεφτόταν κάπως έτσι. Η γιαγιά της η Έλλη, η μεγαλύτερη αγάπη της ζωής της, ήταν μια γυναίκα κοκέτα που εκτιμούσε βαθύτατα το κόσμημα. Ήταν μια επένδυση για εκείνη το κόσμημα και την ίδια αντίληψη έχει ενστερνιστεί και η Ζωή.

Αγαπημένα υλικά

«Μ’αρέσει ο χρυσός πάρα πολύ». Μαθαίνει συνεχώς από τα υλικά, όσο τα δουλεύει. Καινούργια της ανακάλυψη είναι η ανθεκτικότητα που έχει το ακατέργαστο ρουμπίνι και ζαφείρι στη φωτιά. Της αρέσουν πολύ οι ακατέργαστες πέτρες, γιατί έχουν μια εξωπραγματική ομορφιά. Και φυσικά, ψάχνεται διαρκώς. Σε συνεργασία και με άλλους, ανακάλυψαν κάποια πετρώματα στη Σέριφο. Όπου κι αν δεις βλέπεις τον πλούτο που έχει Ελλάδα σε πετρώματα. «Τα λατομεία στο Λαύριο έχουν κάτι φανταστικούς σεληνίτες που βλέπεις τις ίριδες μέσα τους και μπορείς να κάτσεις με τις ώρες να τα χαζεύεις».

Nesō Studio 24 Media / Αγγελική Καλαμαρά

Η γυναίκα που θέλει να φοράει τα κοσμήματα Nesō Studio

Η Ζωή πιστεύει ότι έχουμε επιστρέψει στη μητριαρχία (άλλη μια ακόμη αναφορά στην Αρχαία Ελλάδα και την Αρχαία Σπάρτη που τιμούσε πάντα τις γυναίκες της). Οι γυναίκες που φοράνε τα Nesō Studio (μέσα απ’ όλο αυτό το ταξίδι έχει γνωρίσει πολλές διαφορετικές γυναίκες και κορίτσια όλων των ηλικιών), έχουν μια αυθεντική θηλυκότητα και μία έντονη προσωπικότητα. Έχουν ένταση, ζωντάνια, δύναμη. Στοιχεία που τα «ζητάει» και η εποχή.

Κάθε γυναίκα που φοράει τα Nesō την αγαπώ και την εκτιμώ

Τα κοσμήματά της επίσης, έχουν ατέλειες (κάτι που το έχει επιλέξει η ίδια, γιατί αυτό την χαρακτηρίζει και ως γυναίκα) και πιστεύει ότι κάθε γυναίκα έχει ατέλειες. Πρέπει να «βγει»  η γυναίκα από τα στερεότυπα και να αγαπήσει τις ατέλειές της. Το πρόσωπο, το σώμα, την ηλικία της, να τα αγαπήσει όλα. Κι αυτές είναι οι γυναίκες που θέλει να φοράνε τα Nesō Studio. «Γιατί o ψυχικός πλούτος είναι το πιο σημαντικό πράγμα.»

Nesō Studio 24 Media / Αγγελική Καλαμαρά

Η Ζωή, με κρίκους και δαχτυλίδι Nesō Studio

Η εκπροσώπηση του γυναικείου φύλου στον χώρο της ελληνικής μόδας (στον σχεδιασμό και το κόσμημα)

Η ζωή πιστεύει σ’ αυτό. Βλέπει την ανάγκη των Ελληνίδων να διαπρέψουν σε μια τέχνη. Και πιστεύει ότι υπάρχουν Ελληνίδες σχεδιάστριες που εκπροσωπούν το γυναικείο φύλο. Έχει πολλές που αγαπάει και θαυμάζει, σχεδιάστριες και κάνουν βήματα και στο εξωτερικό, η καθεμία με τον τρόπο της και με βάση την αισθητική τους. Γυναίκες που την έχουν εμπνεύσει και έχουν υπάρξει κινητήριος δύναμη για τη δουλειά της.

H άποψή της για τους Έλληνες σχεδιαστές και ο φόρος τιμής στην ελληνική κληρονομιά

Δεν πιστεύει στην παρθενογένεση. Παρ’ όλα αυτά, δεν σταματάει να πιστεύει ότι ο καθένας έχει τις δικές του αναφορές. Ο τρόπος που έχει μεγαλώσει εκπέμπεται σε δημιουργικό επίπεδο. Υπάρχει όμως μεγάλο κενό, όσον αφορά στους Έλληνες σχεδιαστές γενικά, ενώ υπάρχει τόσος πολιτιστικός πλούτος. Η μεγάλη της αγάπη και πηγή έμπνευσης; Η Σοφία Κοκοσαλάκη. Στην αρχή την θεωρούσαν «ρομαντική» που έψαχνε για τις πτυχώσεις του ελληνικού υφάσματος, κάτι που σε πολλούς ακουγόταν ανήκουστο. Μετά είδαν όμως, ότι υπήρχε μια ευφυΐα πίσω απ’ αυτή την σκέψη. Δεν δέχτηκε περιοριστικές πεποιθήσεις ή τα όρια στον τρόπο που σχεδίαζε, ούτε και η Ζωή στον τρόπο που επιλέγει να δημιουργεί τα κοσμήματά της.

Οι τεχνίτες που ασχολούνται με το κόσμημα, στην αρχή την κορόιδευαν για την τεχνική της και για το γεγονός ότι προσπαθούσε να τους εκφράσει την αισθητική της (όταν για παράδειγμα δεν ήθελε κάτι φινιρισμένο). Κάπως έτσι έμαθε να κάνει τα πάντα μόνη της. Έχει επηρεαστεί πολύ από την Αρχαία Ελλάδα, και τα Nesō  Studio κοσμήματά της είναι σαν να είναι κομμάτια που έχει βρει κανείς μέσα στη Γη. Οι συλλογές της έχουν αυτή τη λογική, από τα ονόματα, μέχρι και τα σχέδια. Το νέο της project «Ξανθίππη» (περιλαμβάνει μέσα τις συλλογές “organique”, “des formes” και “asteroids”), που ήταν η γυναίκα του Σωκράτη αποτέλεσε μέρος της έμπνευσής της. «Έχει πολλά παρακλάδια η Ελλάδα απ’ όπου μπορείς να εμπνευστείς. Από τα δέντρα μέχρι και τη μυθολογία.»

Nesō Studio 24 Media / Αγγελική Καλαμαρά

Για παράδειγμα, οι τρέχουσες συλλογές της. Η Ζωή, μού εξηγεί πώς προέκυψαν τα ονόματα. Η μία λέγεται “AO” και η άλλη, “Path”. Το “AO” προέκυψε από τα Ιαπωνικά που σημαίνει «μπλε» και χαρακτηρίζει την ένωση Ουρανού και Γης. Εκεί άνοιξε μια νέα «πύλη» για την ίδια. Και η συλλογή “Path” είναι αυτό που λέει και η λέξη. Ο καθένας ανοίγει το δικό του μονοπάτι. Στη συλλογή αυτή υπάρχουν πολλά φίδια, γιατί θεωρούνταν ιερά στην Αρχαία Ελλάδα και θεωρεί ότι διασχίζει αυτό το μονοπάτι που την οδηγεί κάπου.

24 Media / Αγγελική Καλαμαρά

Τι πιστεύει ότι λείπει από την ελληνική αγορά στο κόσμημα

Ο αυθορμητισμός. Το να ξεφύγεις από τα στερεότυπα. Γιατί τα κοσμήματα της Ζωής, έχουν χαρακτήρα. Ακόμα κι αν κάποιοι τα βλέπουν ως «τέρατα», πιστεύει ότι τα Nesō Studio έχουν προσωπικότητα, γιατί είναι αυθεντικά. Ξεφεύγουν από τη «φόρμα». Κάνει πράγματα που την εμπνέουν και όχι αποκλειστικά αυτά ζητάει το αγοραστικό κοινό. «Tο κάθε brand έχει τοn χαρακτήρα του και βρίσκει το κοινό του. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους και το να συνεχίσεις να παράγεις κάτι που πάει καλά και ξέρεις πως πουλάει δεν σε κάνει καλλιτέχνη. Ίσως καλό τεχνίτη.»

Δεν φοράνε μόνο οι γυναίκες κοσμήματα. Φοράνε και οι άνδρες

Η Ζωή εξηγεί ότι έχει πολλούς άνδρες που φοράνε Nesō Studio. Αν και υπάρχουν κοσμήματα που είναι αποκλειστικά για γυναίκες, υπάρχουν άλλα, όπως φυλαχτά και κρεμαστά που φορούν άνδρες-γυναίκες. Πιστεύει ότι στον άνδρα αρέσει το κόσμημα και έχει έρθει σε επαφή με αρκετούς άνδρες πελάτες που δηλώνουν την επιθυμία να σχεδιάσουν μαζί της, το μονόπετρο που θέλουν να δώσουν στις συντρόφους τους. «Αισθάνομαι μεγάλη τιμή όταν μου ζητούν να «φυλακίσω» αυτή τη στιγμή αγάπης μέσα σε ένα κόσμημα», αναφέρει σχετικά. Την έχουν προσεγγίσει πολλοί άνδρες που θέλουν ένα αυθεντικό και πιο προσωπικό δαχτυλίδι για την πρόταση γάμου.

Η αναγνώριση από τον ξένο τύπο (βρετανική Vogue, Vanity Fair)

Μια ωραία πρωία, έλαβε ένα e-mail ξαφνικά από την Condé Nast (ο εκδοτικός όμιλος που εκδίδει περιοδικά όπως Vogue, Vanity Fair, GQ κ.ά.) και το Vanity Fair.

Η αναφορά στο Nesō Studio στο τεύχος Ιανουαρίου της βρετανικής Vogue

Το mail ήρθε από μια editor που η δουλειά της είναι να ανακαλύπτει νέα και ενδιαφέροντα brands. «Μου είπαν ότι τα κοσμήματά μου ταιριάζουν φανταστικά με το ύφος του περιοδικού κι αν ήθελα να φιλοξενηθούν. Έκλαψα, διάβασα το mail ξανά και ξανά για να σιγουρευτώ ότι κατάλαβα καλά και γενικά η χαρά μου ήταν απερίγραπτη». Δεν ήταν προετοιμασμένη γι’ αυτό, ψυχολογικά, γιατί εξαρχής είχε πάρει την απόφαση να κάνει αργά και σταθερά βήματα. Δεν χρησιμοποίησε τις επαφές της από τον χώρο της μόδας και δεν είχε ενημερώσει πολλούς για το brand της. Όλα προέκυψαν «αυθεντικά», λόγω των σχεδίων της και τίποτα άλλο.

Όταν είδα το mail από το Vanity Fair, έκλαψα, το διάβασα ξανά και ξανά για να σιγουρευτώ ότι κατάλαβα καλά, και γενικά η χαρά μου ήταν απερίγραπτη.

Οι editors με τις οποίες επικοινώνησε της είπαν ότι λατρεύουν την ελληνική αισθητική και ότι τα κοσμήματά της έχουν μια αρχαία αισθητική προσαρμοσμένη στο σήμερα. Ήταν μεγάλη τιμή για εκείνη όπως και το αφιέρωμα “Greece is” που κυκλοφόρησε με τους New York Times.

Ο λόγος που διαλέγει επιλεκτικά τα μαγαζιά που θα πουλήσει τα κοσμήματά της

«Θέλω να αντικατοπτρίζουν την αισθητική μου». Επίσης, για τη Ζωή είναι σημαντικό είναι να καταλαβαίνει ο άλλος το κόσμημα που δίνεται στον έμπορο. Να μπορεί να εκτιμήσει το κόσμημα και το όνομα που πουλάει, ώστε να μπορέσει να πουλήσει και την αισθητική του. Έχει απορρίψει πολλά μαγαζιά λόγω αυτού, και δεν είναι καθόλου της λογικής «τώρα που γυρίζει κάνε το». «Έχω δώσει κοσμήματα σε διάφορα μέρη. Από μια φανταστική γκαλερί στη Θάσο, που λέγεται ”Φως”, μέχρι και στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης», δηλώνει. Τώρα ετοιμάζει και μια συνεργασία με το εξωτερικό.

Πώς προβλέπει το μέλλον του brand

«Είναι πολύ σημαντικό να έχω ψυχική και σωματική υγεία», αναφέρει σχετικά η Ζωή. Στόχος της είναι να κάνει σταθερά βήματα, ώστε να υπάρξει μια σωστή ανάπτυξη του Nesō Studio και να μπορέσει να μεγαλώσει το brand, δουλεύοντας με την ίδια ομάδα που την έχει στηρίξει σημαντικά ως τώρα. «Υπάρχουν πολλοί που πίστεψαν σε εμένα, από την φίλη μου την Μαρίτα, την αδερφή μου Έλλη,τους γονείς μου τις αγάπες μου μέχρι και την ανιψιά μου, και αυτό είναι που κάνει το Nesō Studio πιο δυνατό». Βασική της μέριμνα, είναι ταξιδέψει το Nesō Studio, κυρίως γιατί πρόκειται για ένα brand που έχει τόση ελληνικότητα. Εμείς θα πούμε πως αξίζει να διαπρέψει.

Ακολούθησε το Nesō Studio στα social media

Instagram: @neso.studio

Facebook: @neso.studio

Site: nesostudio.com