ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έλενα Χαραλαμπούδη: Η 5 Minute Mum μπήκε στα παπούτσια και το μυαλό της παθιάρας Ελληνίδας μάνας

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΟΥΤΣΗΣ

Η Έλενα Χαραλαμπούδη και η 5 Minute Mum της τιμούν τη Γιορτή της Μητέρας στο LadyLike με έναν αντισυμβατικό και ουσιαστικό τρόπο. Γιατί αυτή είναι η Έλενα και σε όποιον αρέσει (σε όλους αρέσει η Έλενα).

 

Φαινόμενο. Αυτή είναι η λέξη που αποδίδει την περίπτωσή της. Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι η ηθοποιός/γυναίκα/μαμά, που κατάφερε να εκφράσει όλες τις φυλές των μανάδων που υπάρχουν εκεί έξω, ευτυχώς (για όλους) όχι μέσα από βασικές εξομολογήσεις για το θαύμα και τα ζόρια της μητρότητας (είμαστε πια πλήρεις από αυτά), αλλά επιστρατεύοντας 2 όπλα που ποτέ δεν χάνουν: το χιούμορ και και την αβάσταχτη ειλικρίνεια.

Και μπορεί κατά τα φαινόμενα σε αυτή τη φωτογράφηση η 5 Minute Mum να μπήκε στα ρούχα 3 λατρεμένων iconic μαμάδων της «δικής μας» pop κουλτούρας, αλλά στο βάθος- που είναι και το στοιχείο της-, η Έλενα «μπήκε» στα παπούτσια της Ντένης Μαρκορά, της Χριστίνας Μαρκάτου και της Πάστα Φλώρα, όπως ακριβώς εισχωρεί σε όλες τις μητρικές φιγούρες που σατιρίζει, απενοχοποιεί και τελικά λυτρώνει: Ψυχολογώντας τις, ώσπου να τις κατανοήσει.

 

 

-Συζητώντας για το concept της φωτογράφισης, έπεσαν στο τραπέζι πολλά ονόματα iconic μαμάδων. Η τελική επιλογή σου ήταν Ντένη Μαρκορά, Χριστίνα Μαρκάτου, Πάστα Φλώρα. Γιατί; 

Πιστεύω ότι και η Ντένη και η Χριστίνα μοιράζονται πολλά με την Πάστα Φλώρα. Η Άννα Παναγιωτοπούλου (σ.σ η σπουδαία ηθοποιός έφυγε από τη ζωή λίγες μέρες αφού πραγματοποιήθηκε αυτή  η φωτογράφιση), η Ντίνα Κώνστα και η Μαίρη Αρώνη ήταν 3 ηθοποιοί, εξαιρετικά καλές τόσο στην κωμωδία όσο και στο δράμα και εγώ το θαυμάζω αυτό. Αγαπώ τους ηθοποιούς, που ενώ είναι αστείρευτοι κωμικά, την ίδια στιγμή κουβαλάνε ένα βάρος. Είναι πολύ βαθιά η δραματουργία αυτών των γυναικών. Σαν ρόλοι ήταν 3 γυναίκες μαμάδες με πολύ ισχυρές και ιδιάζουσες προσωπικότητες και αυτό είναι αρκετό να ρίξει ένα παιδί στους ψυχολόγους. Από την άλλη, δείχνουν μια άλλη πλευρά της μητρότητας που έχουμε πολλή ανάγκη.

Έλενα Χαραλαμπούδη: «Η Μαρκάτου, η Μαρκορά και η Πάστα Φλώρα ήταν μάνες, μα πάνω απ’ όλα ήταν γυναίκες και αυτό τις ενώνει. Πιστεύω πως το έχουμε ξεχάσει αυτό λίγο σήμερα, γιατί ως κοινωνία έχουμε τη μαμά στο απυρόβλητο».

Η παγκόσμια δραματουργία, το θέατρο, το σινεμά, οι σειρές διεθνώς έχουν πολύ πιο ενδιαφέρουσες μαμάδες σαν ρόλους. Αντιθέτως, το μοτίβο της Ελληνίδας μάνας παραμένει συντηρητικό. Δεν επιτρέπεται να έχει πάθη. Εμείς είμαστε πιο πολύ team Ελένη Ζαφειρίου (σ.σ η ηθοποιός που ενσάρκωνε την ταπεινή μαμά στις παλιές ελληνικές ταινίες). Δεν ήταν πρωταγωνίστρια, δεχόταν ό,τι μα ό,τι της φόρτωνε η κοινωνία, τα παιδιά της, ο άντρας της και πάντα ακολουθούσε.

Η Ντένη Μαρκορά, για παράδειγμα, ήταν μία γυναίκα που συνειδητοποίησε με καθυστέρηση τον ρόλο της μάνας. Ήταν η μαμά πυροσβέστης που εμφανιζόταν μόνο όταν την καλούσες. Το φοβερό όμως στη δική της περίπτωση είναι πως, παρόλο που το παιδί της ουσιαστικά το μεγάλωσε μια άλλη γυναίκα, σαν χαρακτήρας σού έδινε να καταλάβεις πως εκείνη, περισσότερο από όλους, ήξερε τι χρειαζόταν ο γιος της για να είναι ευτυχισμένος. Γι’ αυτό και τον έσπρωξε κοντά στη Μαρίνα. Φαινομενικά δεν ασχολιόταν με το παιδί της και κουβαλούσε πολλές ενοχές γι’ αυτό, αλλά στην πραγματικότητα τα έκανε όλα με τον δικό της τρόπο.

Όσο για τη Χριστίνα Μαρκάτου, θα ήταν πολύ δύσκολο να τη δούμε να εμφανίζεται σαν νέος ρόλος στην ελληνική τηλεόραση, σήμερα. Δεν νομίζω ότι η σύγχρονη πουριτανική κοινωνία θα δεχόταν με τόση ελαφρότητα το γεγονός ότι μια μάνα προδίδει το ίδιο της το παιδί, πηγαίνοντας με τον μέλλοντα γαμπρό της. Τότε δεν άνοιξε ρουθούνι.

Τη Χριστίνα Μαρκάτου δεν μπορούσε να τη σταματήσει το γεγονός ότι πληγώνει το παιδί της, γιατί ήταν μια καταπιεσμένη γυναίκα, που της έλαχε ο έρωτας με λάθος τρόπο. Στο Ντόλτσε Βίτα του 2024, αν ο Αντώνης έλεγε στη Χριστίνα ότι είναι ο άντρας της Ντορίτας, εκείνη θα του έλεγε «όχι» από την αρχή. Η σειρά δεν θα υπήρχε από το τόσο στερεότυπο και την κοινωνική πίεση που κουβαλάει αυτή η γυναίκα. Όπως η Μαρκορά, έτσι και η Μαρκάτου, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κατάφερε να δει την κόρη της ευτυχισμένη. Οπότε έχουμε 2 γυναίκες, που μέσα στα πάθη τους, καταφέρνουν εν τέλει και διατηρούν τις ισορροπίες με τα παιδιά τους.

Σύνολο Costumier

-Μήπως τελικά ο στόχος μας ως γονείς θα ‘πρεπε να είναι να μεγαλώνουμε παιδιά με όσο το δυνατόν λιγότερα ψυχολογικά προβλήματα και απωθημένα;

Δεν συμφωνώ με αυτή την προσέγγιση. Τι θα πει ψυχολογικά προβλήματα; Σε σχέση με ποιον, σε ποια εποχή, σε ποιες συγκυρίες, με ποιες προσλαμβάνουσες; Είναι πολύ σχετικό δηλαδή, όλο αυτό. Οι εποχές αλλάζουν, ο κόσμος τρέχει τόσο πολύ. Ο ψυχισμός των παιδιών των 90s με τον αντίστοιχο των 60s δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, πόσω μάλλον με τα παιδιά από τα 00s κι έπειτα. 30 χρόνια πριν, μια μάνα θα σκεφτόταν πως το παιδί της καταστράφηκε, γιατί δεν έκανε οικογένεια και παιδιά.

Βλέπω, ας πούμε, στην παιδική χαρά, τσακώνονται 2 παιδάκια για ένα κουβαδάκι και οι μαμάδες λένε «όχι Κωνσταντίνα, όχι Γιωργάκη, κάντε αγκαλίτσα». Αυτή η στάση είναι πολύ μακριά από το παρελθόν που το πιο σύνηθες για όλους ήταν τα παιδάκια να πλακωθούν για ένα κουβαδάκι. Κι εδώ που τα λέμε, γιατί να πάρεις αγκαλίτσα κάποιον, που σου αρπάζει κάτι; Το ίδιο θα λέγαμε αν το παιδί ήταν 25 χρονών;

Έλενα Χαραλαμπούδη: «Πάρε παράδειγμα εμένα, που έκανα παιδί στα 29. Η μαμά μου αρχικά δεν πέταξε τη σκούφια της, δεν είπε “μπράβο παιδί μου”. Αντιθέτως, με ρώτησε αν είμαι σίγουρη. Μια μαμά 40 χρόνια πριν, απλά θα έκανε πάρτι». 

Εγώ είμαι πιο κοντά στη Μέθοδο Gordon (σ.σ ο Thomas Gordon είναι κλινικός ψυχολόγος, που αφιέρωσε τη ζωή του στο να βοηθήσει τους ανθρώπους να βελτιώσουν τις σχέσεις τους. Το μοντέλο Gordon προτείνει την Εκπαίδευση του Αποτελεσματικού Γονέα και μεθόδους όπως η Ενεργητική Ακρόαση).

Έχει γράψει ένα φοβερό εγχειρίδιο για νέους γονείς, στο οποίο αναφέρει πως ό,τι πιο ειλικρινές και ρεαλιστικό είναι να προσπαθούμε να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας, αντιμετωπίζοντάς τα σαν ένα θετικό πλάνο 50ετίας. Γιατί δεν τελειώνει τίποτα στο δημοτικό ή στο Λύκειο. Οπότε, μήπως να σκεφτούμε πώς θέλουμε να είναι στα 30 του αυτό το παιδί; Και ναι, μπορεί να έχει ψυχολογικά, μπορεί να μην έχει, μπορεί να τα λύσει, μπορεί να μην θέλει κιόλας να ασχοληθεί μαζί τους. Το να ζητάς όμως από έναν γονιό να μεγαλώσει ένα παιδί χωρίς ψυχολογικά, είναι τεράστιο βάρος.


-Μίλησέ μου για την Πάστα Φλώρα, η οποία σίγουρα μεγάλωσε τα παιδιά της με ψυχολογικά.

Η Μαίρη Αρώνη έκανε τη μεγάλη διαφορά εκείνη την εποχή. Η Πάστα Φλώρα ήταν η θεόμουρλη μάνα, μια γυναίκα που μπορείς να κατηγορήσεις εύκολα ότι με τα μυαλά που κουβαλούσε, κατέστρεψε τα παιδιά της. Τα άφησε χωρίς όρια, ασύδωτα, να κάνουν ό,τι θέλουν. Κάποιοι στην πορεία θεώρησαν ότι ήταν καθήκον τους να βάλουν αυτά τα κορίτσια «στον σωστό δρόμο», που στο τέλος, όμως, βρήκαν την ευτυχία μέσα από την παιδαγωγική της μάνας τους. Οπότε ναι, τα παιδιά απέκτησαν ψυχολογικά, αλλά μεγάλωσαν ευτυχισμένα!

-Ως 5 Minute Mum είσαι πλέον η πιο διάσημη μαμά της Ελλάδας. Πως νιώθεις με αυτό;

Είναι πολύ αστείο γιατί οι μισοί και παραπάνω άνθρωποι που βλέπουν τα videos της 5 Minute Mum δεν ξέρουν ότι είμαι μαμά (γέλια).Το γεγονός ότι με αποκαλούν έτσι ή «η πιο viral μαμά», δηλώνει πολλά πράγματα για την ελληνική κοινωνία και το πόσο εύκολα χαρακτηρίζουμε κάτι από τη μια μέρα στην άλλη, που τελικά μπορεί να μην ισχύει κιόλας. Δεν το λαμβάνω υπόψιν, θεωρώ ότι είναι ένας τίτλος ο οποίος έρχεται και παρέρχεται.

Έλενα Χαραλαμπούδη: «Για μένα η πιο διάσημη μαμά της Ελλάδας πρέπει να είναι η Καρυστιανού, η οποία παλεύει για τα Τέμπη. Η μάνα του Φύσσα, η μάνα της Τοπαλούδη». 

 

Σύνολο Costumier

– Συμφωνούμε απόλυτα. Ωστόσο, υπάρχει λόγος που σε αποκαλούν έτσι και είναι πολύ σημαντικός. Έχεις καταφέρει να σατιρίζεις τις απανταχού φυλές των μαμάδων και να τις απενοχοποιείς παράλληλα. 

Αυτό το δέχομαι και μάλιστα πιστεύω ότι προσέγγισή μας στο 5 Minute Mum πάει προς κάτι μεγαλύτερο, το οποίο με ενδιαφέρει πολύ. Νομίζω ότι κάνουμε ένα καθαρά κοινωνικό σχόλιο από την πλευρά της οικογένειας, όχι μόνο σε σχέση με τις μαμάδες, αλλά και ως προς το πού πάει η κοινωνία.
Για παράδειγμα, στο βίντεο που κάναμε με τη μάνα και την έφηβη κόρη της που ψωνίζουν ρούχα, εγώ δεν «βλέπω» κάποιο  συγκεκριμένο τύπο μαμάς, αλλά τη σχέση των εφήβων με τους γονείς τους. Γι’ αυτό και έκανε 2,5 εκατομμύρια views μέσα σ’ ένα βράδυ. Αν το αποκωδικοποιήσεις, βλέπεις πως αντανακλά κάτι, που σκέφτονται οι άνθρωποι γενικότερα, όχι μόνο οι μαμάδες.

Η οικογένεια στην Ελλάδα είναι ένας τεράστιος πυρήνας, ένας ζωντανός οργανισμός μέσα στον οποίο μπορείς να εξηγήσεις πάρα πολλά πράγματα, από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.

Έλενα Χαραλαμπούδη: «Την αγαπώ πάρα πολύ την ελληνική οικογένεια. Τη σατιρίζω, αλλά δεν την αφορίζω. Πιστεύω πολύ σε αυτή». 

– Φαντάζομαι σού έρχονται πολλά απευθείας μηνύματα από μαμάδες. Πώς τα αντιμετωπίζεις;

Έρχονται πολλά. Απαντάω με μια αποστασιοποίηση. Ευτυχώς, έχουν υπάρξει άλλοι λογαριασμοί πριν από μένα, πολύ δημοφιλείς, οπότε έχουμε έναν μπούσουλα για το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε, όλοι εμείς που ασχολούμαστε με τα social media.

Δεν έχω μπει στη διαδικασία να σχολιάσω περαιτέρω κάποιο μήνυμα, γιατί αν μπεις σε αυτό το τριπάκι, δεν ξέρεις πού μπορεί να σε βγάλει. Έχει κινδύνους. Η άποψη του καθενός είναι σεβαστή και την ακούω. Θα πω ευχαριστώ πάρα πολύ, συνεχίστε να βλέπετε το κανάλι, αν σας αρέσει και συνεχίζω να κάνω τη δουλειά μου.

– Θέλω να μου πεις μία ερώτηση που έχεις δεχτεί σαν μαμά, η οποία πολύ απλά θα ήθελες να μην ξαναγίνει ποτέ σε μια μάνα.

Αυτό το «Δεν της λείπεις της Φαίδρας τώρα που δουλεύεις πολύ;». Προφανώς και της λείπω. Τι είναι το παιδί; από άλλο πλανήτη; Εσύ που ρωτάς, λες να μην το ξέρω;

-Μήπως φταίει που είσαι η μαμά κι όχι ο μπαμπάς που λείπει για δουλειές;

Σίγουρα υπάρχει ακόμα αυτό το στερεότυπο, αλλά έχει αρχίσει και υποχωρεί. Ευτυχώς και δυστυχώς, είναι μια ερώτηση που σιγά σιγά απευθύνεται και στον πατέρα. Οι μπαμπάδες διεκδικούν περισσότερο χρόνο από τις δουλειές τους, για να είναι με τα παιδιά τους. Έχει αρχίσει και λειτουργεί αυτό για το οποίο παλεύουμε οι νεότεροι γονείς τα τελευταία χρόνια. Στη δική μας περίπτωση δουλεύουμε και οι 2 πολύ, οπότε ρωτάνε και τον άντρα μου. Σε γενικές γραμμές, πάντα υπάρχει μια κριτική για τους γονείς που δουλεύουν πολύ.

-Βλέπεις τη μαμά σου σένα; 
Φυσικά, ως μητέρα έχω πάρει πολλά πράγματα από τη μαμά μου. Στοιχεία που θα ήθελα και άλλα που δεν θα ήθελα, λογικό δεν είναι; Η μαμά είναι ένα πολύ δυναμικό πρότυπο μέσα στο σπίτι και αν θες να μιλήσουμε για τη δική μου, παραμένει μια ισχυρή φιγούρα. Είναι μία γυναίκα η οποία δούλευε σε πολύ υψηλή θέση, με άπειρα ωράρια και ήταν πάντα παρούσα για τα παιδιά της. Πριν λίγους μήνες βγήκε στη σύνταξη.

-Η κόρη σου είναι «ηθοποιός»;

Η Φαίδρα εκφράζεται με τη μουσική και τον χορό, της αρέσει να ντύνεται, να βάζει χρώμα, βλέπω σε εκείνη την ενσυναίσθηση μιας καλλιτεχνικής ψυχής, αλλά δεν ξέρω αν θα γίνει ηθοποιός. Δεν έχω δει κάτι για την ώρα. Αλλά μην νομίζεις, κι εμένα, αν με έβλεπες στο σχολείο, πιστεύεις ότι θα διέκρινες μία μελλοντική ηθοποιό; Δύσκολα.

«Στο δημοτικό είχα για 4- 5 συνεχόμενα χρόνια τραύλισμα. Δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Έφτιαξε μόνο του, με τον καιρό το ξεπέρασα». 

Από την άλλη, είχα επαφή με το θέατρο. Ήμασταν μια οικογένεια που το αγαπούσε πολύ. Έχω πολύ έντονες εικόνες από το θέατρο στα παιδικά μου χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι θα μπορούσα να ζω από αυτό. Ανακάλυψα πολύ αργότερα ότι εμένα αυτό το πράγμα κάτι προσφέρει στην ψυχή μου.


Σετ ISSI Athens

-Σαν 5 Minute Mum έχεις συνεργαστεί με τον Αλέξανδρο Τσουβέλα, τον Νικόλα Ράπτη, τον Μάκη Παπασημακόπουλο, τον Ηλία Γκότση. Με ποιον θυμάσαι να πέφτει το πιο πολύ γέλιο;

Με τον Τσουβέλα λόγω θέματος, αυτά τα 80s Edition βιντεάκια, είναι άλλο πράγμα. Και με τον Ράπτη έχουμε γελάσει πολύ. Κοίταξε να δεις, εγώ χημεία έχω με τη σκηνοθέτριά μου, τη Λίζα Αποστολοπούλου, που με βάζει και τα κάνω όλα αυτά. Από ‘κει και πέρα, με όποιον και αν με βάλεις να κάνω κάτι, ακολουθώντας τις οδηγίες της, το βρίσκουμε. Είναι θέμα υποκριτικής και όχι τόσο παρέας. Υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα όπου άνθρωποι είχαν εξαιρετική χημεία είτε μπροστά στο γυαλί είτε στη σκηνή και από πίσω σφάζονταν.

-Αν είχες την ευκαιρία να κάνεις ένα βίντεο σαν 5 Minute Mum με έναν οποιονδήποτε πασίγνωστο άνθρωπο, ποιος θα ήταν; 

Με την Beyoncé. Γιατί είναι κίνημα, είναι ιδέα, ζωντανός θρύλος. Θα πω και τον Jim Carrey.

Έλενα Χαραλαμπούδη: «Στο Just Georgia θέλω να προσκαλέσω την Ελένη Μενεγάκη».

-Στο Μίξερ αλλάζεις 31 ρόλους στη σκηνή, στο 5 Minute Mum υποδύεσαι άλλες τόσες περσόνες. Ολοκληρώνεις τα γυρίσματα στην Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα. Από το λίγο που σε ξέρω, είσαι μονίμως σε κίνηση. Με το χέρι στην καρδιά, πώς έχεις ξεφύγει από burnout;

Έχω πολύ υποστηρικτικό περιβάλλον γύρω μου, σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο. Από πίσω μου υπάρχει μια ομάδα που με προφυλάσσει συνεχώς και με βοηθάει. Έχω μια οικογένεια, η οποία είναι πάρα πολύ χαρούμενη με ό,τι καταφέρνω και είναι πάντα εκεί για να μην πάθω κοκομπλόκο. Χωρίς την ομάδα μου, θα είχα ήδη καεί.

-Την αναγνωρισιμότητα την έχεις κάνει φίλη σου πάντως, δεν σε τρομάζει. 

Είμαι OK, τη διαχειρίζομαι. Δηλαδή αντέχουν οι άλλοι στο Hollywood και δεν μπορούμε εμείς στην «Ψωροκώσταινα»; Αυτό που προσπαθώ να διαφυλάξω είναι το παιδί μου, γιατί δεν είναι επιλογή του η έκθεση.

-Θέλω να μου πεις τα πάντα για τη νέα σειρά των Μιχάλη Ρέππα- Θανάση Παπαθανασίου, στην οποία θα σε δούμε από τη νέα σεζόν. 

Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα είναι μια σειρά που την περιμένουν πολλοί γιατί όλοι έχουμε την ανάγκη να γελάσουμε.  Πρόκειται για μία μεγάλη παραγωγή με πολλούς ηθοποιούς και τις ιστορίες 4 μεγάλων οικογενειών που εναλλάσσονται.

Κανένας δεν είναι πρωταγωνιστής σε αυτή τη σειρά και όλοι είναι. Διακωμωδείται ο τρόπος που γίνονται οι σειρές πια στην Ελλάδα και κυρίως τα κλισέ που κουβαλάνε.

Υποδύομαι τη Σαλώμη Μπόχου, μια τσιγγάνα, που ερωτεύεται έναν μπαλαμό και ανήκω στην οικογένεια που διακωμωδεί τους Ψίθυρους Καρδιάς. Ο Μιχάλης Ρέππας και ο Θανάσης Παπαθανασίου είναι ο λόγος που είπα «ναι» σε αυτή τη σειρά, σε μια περίοδο της ζωής μου, που είχα πάρει την απόφαση να κάνω κάτι δικό μου τηλεοπτικά με την ομάδα, ώσπου ήρθε η πρόταση. Όταν με πήρε τηλέφωνο ο Ρέππας του είπα «δεν με νοιάζει τι είναι αυτό, θα κάνω ό,τι θες».

Εγώ με αυτούς τους ανθρώπους μεγάλωσα παρέα, οι ρόλοι τους έχουν γράψει μέσα μου. Ο Ρέππας και ο Παπαθανασίου είναι 2 άνθρωποι πάρα πολύ ταλαντούχοι, διαβασμένοι, με βαθιά παιδεία και καθόλου μα καθόλου μίζεροι, στη ζωή και τη δουλειά τους. Γράφουν πάνω σε ηθοποιούς όχι με βάση φανταστικά πρόσωπα κι αυτό είναι υπέροχο. Ήταν πολύ μεγάλη τιμή και χαρά μου να συνεργαστούμε. Ήταν η πιο άνετη οντισιόν μου, ήμουν πολύ σίγουρη ότι θα ταιριάξουμε. Τα γύρισμα ήταν παιδική χαρά, ακριβώς όπως είναι και τα γυρίσματα του 5 Minute Mum.

 

-Το 5 Minute Mum είναι η αρχή σου; 

Το 5 Minute Mum είναι η βάση μου. Θα είναι πάντα εδώ, γιατί έβγαλε από μέσα μου αυτό που δεν μπόρεσε κανένας άλλος να το δεχτεί και να το καταλάβει. Με προχώρησε, σαν ηθοποιό και σαν άνθρωπο. Είναι και θα παραμείνει η μόνη μου σταθερά, όλα τα υπόλοιπα θα αλλάζουν και θα κουμπώνουν δίπλα του.

-Κλείνοντας- και λόγω της ημέρας- πες μου τη φράση που έχεις πει περισσότερο σα μάνα.

«Βγάλε παπούτσια, τσίσα, χέρια, δόντια».