FASHION CAMPAIGN

Τι να φορέσω στο γραφείo: Την απάντηση στη δίνει η Nicole Kidman στη νέα καμπάνια Balenciaga

Launchmetrics Spotlight

Αυτό που κάνει τη Nicole Kidman και τον οίκο Balenciaga το τέλειο ταίρι, είναι το απροσδόκητο του πράγματος. Η Kidman έχει μια αιθέρια, εύθραυστη παρουσία, κάτι που συγκριτικά με τις αυστηρές και oversized γραμμές στα ρούχα του οίκου, την ωδή στο streetwear και τη δόση παράνοιας που αποπνέουν, δεν φαίνεται να ταιριάζει με την πιο παραδοσιακή και λίγο σέξι, αλλά κυρίως glamorous αισθητική της ηθοποιού. Ή τουλάχιστον, έτσι νομίζαμε.

Πάνε 5 μήνες από το φημισμένο show του οίκου Balenciaga για την Couture Fall 2022 συλλογή του, στην οποία, μεταξύ άλλων, περπάτησε και η Nicole Kidman, και οι δυο τους φαίνεται να επεκτείνουν αυτή την καλή συνεργασία, με ένα νέο project. Αυτή τη φορά, οι δυο τους συνεργάζονται για τη νέα καμπάνια του οίκου, που αφορά τη Resort 2023 συλλογή του label, και το αποτέλεσμα είναι ένα: η Nicole Kidman με Balenciaga να μάς προσφέρει “Working girl” vibes.

Με τις Isabelle Huppert, Bella Hadid και Han So Hee να συνοδεύουν την Kidman στην καμπάνια, όλο το project έχει κάτι το σέξι αλλά και οικείο, ταυτόχρονα. Αλλά αυτό, ίσως να αφορά μόνο εμένα, που μεγάλωσα με ταινίες από τα 80s και η καμπάνια Balenciaga είναι τόοοοσο 80s.

Η αυστηρότητα είναι σέξι: η Nicole Kidman αλά σέξι boss lady φορώντας Balenciaga και η ξανθιά Bella Hadid

Με σετ ένα γραφείο στη Νέα Υόρκη στα 80s, «ξεδιπλώνεται» η νέα καμπάνια Balenciaga. Με το όνομα “Garde-Rose” η καμπάνια παρουσιάζει ένα τυπικό περιβάλλον γραφείου, που περιλαμβάνει δόσεις βαρεμάρας και στρες, αλλά έχει και μια πιο twisted διάθεση, η οποία οφείλεται στα μοντέλα αλλά και τα ρούχα. Η Nicole Kidman, για παράδειγμα, αν και δεν δείχνει ίχνος δέρματος με τα Balenciaga ρούχα της, εκπέμπει κάτι το επιβλητικό και σέξι που ταιριάζει απόλυτα με το ύφος του οίκου.

Με τις φωτογραφίες του φωτοδημοσιογράφου, Joshua Bright, η καμπάνια αν και φαινομενικά δείχνει να είναι απλή, όσο περισσότερο την παρατηρείς, τόσο περισσότερο αντιλαμβάνεσαι, πόσο πολυεπίπεδη είναι.

Φυσικά, το theme της συλλογής, ακολουθεί αρκετά και τη θεματική της resort 2023 συλλογής Balenciaga που, πραγματοποιήθηκε τον Μάιο στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Στην ουσία, είναι μια πιο σύγχρονη αντιμετώπιση των classics της γκαρνταρόμπας, η οποία επαναπροσδιορίζεται μέσα από τις exaggerated σιλουέτες του Demna (καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου).

Φυσικά, εκτός από το σεξαπίλ που εκπέμπει η Nicole Kidman στην καμπάνια Balenciaga, βλέπουμε και τα dominatrix vibes της κατάξανθης Bella Hadid, την κουλ «βαριεστιμάρα» της Isabelle Huppert αλλά και την επιβλητική παρουσία της Han So Hee. Όλα λειτούργησαν σωστά σε αυτή την καμπάνια, με λίγα λόγια. Σε κάθε περίπτωση, από αύριο πάμε στο γραφείο με φαρδιά πουκάμισα με βάτες.