FASHION NEWS

Στην μπουτίκ Where? θα βρεις όλα τα must-have του χειμώνα

24 Μedia

«Πάντα στο μυαλό μου δούλευα την ιδέα να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό κατάστημα ρούχων. Ένα κατάστημα που θα έχει συναίσθημα και θα είναι μια διαφορετική εμπειρία shopping για τον κάθε πελάτη». Δεν είναι πολλές φορές που μπορεί να πει κανείς ότι μπορεί να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Αλλά η Χριστίνα-Μαρία Δανιά , έθεσε τον στόχο της, και τον πέτυχε. Κατάφερε να μετατρέψει την αγάπη της για τη μόδα, σε ένα μοναδικό concept store, που δεν μοιάζει με όλα τ’ άλλα. Που έχει ρούχα για όλους, που ενστερνίζεται τη σημαντικότητα της βιωσιμότητας στη μόδα και που τιμά τους Έλληνες δημιουργούς μέσα από την μπουτίκ της. Η Χριστίνα-Μαρία Δανιά , ονειρεύτηκε ένα concept store σαν την μπουτίκ της Where? και το κατάφερε.

Η μπουτίκ Where?, μέσα από το έξυπνο όνομά της, και το «γειτονικό» location της, εκπέμπει κάτι αυθεντικό. Μπορεί στο άκουσμα του όρου “concept store”, να προβληματίζεσαι, αλλά τίποτα δεν θυμίζει τα επιδεικτικά καταστήματα ρούχων που έχεις δει στα κοσμοπολίτικα νησιά της χώρας μας. Εδώ, τα πράγματα είναι απλά, ξεκάθαρα και μίνιμαλ. Αυτό αφορά και το décor της μπουτίκ Where?, το οποίο έχει τις «βιομηχανικές» δόσεις του, αλλά τα φυτά και η θερμή εξυπηρέτηση, την κάνουν ζεστή και αληθινή.

Σε αυτό, βοηθάνε και τα όμορφα ρούχα που θα βρεις στην μπουτίκ Where?, που είναι η τέλεια μίξη ελληνικών και διεθνών brands, και σύγχρονων και κλασικών κομματιών. Τα αξεσουάρ δεν λείπουν από το «παιχνίδι» προσφέροντας στους πελάτες της μπουτίκ μια ολοκληρωμένη γκαρνταρόμπα, αλλά και μια fun εμπειρία. όταν επισκέπτονται το κατάστημα. Πού θα βρεις, λοιπόν, όλα τα must για τον χειμώνα; Στη Where? Φυσικά.

24 Μedia

Εγώ επισκέφθηκα την μπουτίκ και μίλησα με την ιδιοκτήτρια Χριστίνα-Μαρία Δανιά και μέσα από την κουβέντα μας κατάλαβα την αγάπη της για τη μόδα. Όσα πρέπει να γνωρίζεις για την μπουτίκ Where?, θα τα μάθεις παρακάτω.

-Πως προέκυψε το όνομα της μπουτίκ;

Θέλαμε να δημιουργήσουμε έναν urban chic χώρο με μίνιμαλ, κομψή αισθητική εμπνευσμένη από τα ταξίδια μας στο εξωτερικό και ψάχναμε το κατάλληλο όνομα. Καταλήξαμε λοιπόν στο “Where?”, που ήταν και το πρώτο που μας ήρθε στο μυαλό. Ένα λογοπαίγνιο ανάλογα με το πώς το διαβάζεις αλλά και πώς το ακούς. Έχει δυο ερμηνείες στα αγγλικά, λοιπόν, όπως το “wear”, που σημαίνει «φοράω», μια λέξη που τη συνδέεις με τα ρούχα. Ταυτόχρονα, υπάρχει και η δεύτερη ερμηνεία του “Where?” σε κάνει να αναρωτιέσαι «που;» και φυσικά, η απάντηση είναι «εδώ»! Στο κατάστημά μας! Για αυτό και τα χρώματα στο logo μας είναι διαφορετικά.

24 Μedia

-Ποια η σχέση σου με τη μόδα και πώς αποφάσισες να ανοίξεις μια μπουτίκ ρούχων;

Η μόδα και το στιλ είναι κάτι που πραγματικά αγαπώ. Μου αρέσει όταν κάποιος σου «λέει» κάτι με το ντύσιμό του. Το στιλ ενός ανθρώπου, μπορεί να είναι πηγή έμπνευσης και πολλές φορές, σου αποκαλύπτει στοιχεία για τον άνθρωπο αυτό.

Επηρεασμένη, λοιπόν, από τα ταξίδια στην Ευρώπη αλλά και τη Νέα Υόρκη, με τον σύζυγό μου, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα κατάστημα ρούχων, διαφορετικό από όλα τα άλλα. Μένοντας πολλά χρόνια στα νότια προάστια, είδαμε ένα κενό στην αγορά της γυναικείας και ανδρικής ένδυσης στην περιοχή της Βούλας και της Βουλιαγμενης και όταν βρήκαμε το κατάλληλο κατάστημα, το τολμήσαμε. Βέβαια, μετά από 6 χρόνια που έχει ανοίξει η μπουτίκ Where?, έχουμε πολλούς πελάτες και από τη Γλυφάδα και τις γύρω περιοχές αλλά και από γειτονιές αρκετά μακριά από εμάς, όπως το Κολωνάκι,η Κηφισιά, το Μετς, κάτι που μας χαροποιεί ιδιαίτερα.

24 Μedia

-Ποια είναι η αισθητική στην οποία κλίνουν τα ρούχα που μπορεί να βρει κανείς στην μπουτίκ;

Γενικά, τα ρούχα που θα βρει κανείς στην μπουτίκ Where?, κινούνται σε μίνιμαλ γραμμές που μπορεί κανείς να φορέσει όλες τις ώρες της ημέρας. Ρουχα που είναι άνετα και δίνουν βάση στην ποιότητα των υφασμάτων και τις πρώτες ύλες. Τα ρούχα μας θέλουμε να αναδεικνύουν το σώμα όποιου τα φοράει, και νιώθει όμορφα φορώντας τα.

24 Μedia

-Online shopping vs shopping σε φυσικό κατάστημα: Η μπουτίκ Where? προσφέρει και τα δυο. Ποια τα pros & cons του καθενός;

Πολύ ωραία ερώτηση. Βλέπουμε το online shopping να είναι μια τάση της εποχής. Όλοι μας είμαστε πολυάσχολοι και όταν δεν προλαβαίνουμε το online shopping είναι μια εύκολη λύση, όταν θέλουμε να ψωνίσουμε. Πάνω σε αυτή την ανάγκη, έχουμε δημιουργήσει και εμείς το online κατάστημα μας, το οποίο λειτουργεί εδώ και 3 χρόνια και πάει και πολύ καλά. Έχουν πελάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό και η ζήτηση των Ελλήνων σχεδιαστών είναι μεγάλη. Οπότε αυτό είναι το καλό του online shopping. Ότι σε ένα μεγαλύτερο κοινό. Αλλά από την άλλη, το αρνητικό για κάποιους πελάτες είναι ότι δεν μπορούν να δουν τα ρούχα φορεμένα πάνω τους.

24 Μedia

Και εκεί, έρχεται η χρησιμότητα του φυσικού καταστήματος, όπου ο πελάτης, μπορεί να δοκιμάσει το ρούχο, να το δει πάνω του, να δει αν του πάει ή αν του αρέσει κ.ο.κ. Το φυσικό κατάστημα νομίζω είναι πιο φιλικό και οι κοπέλες που έχουμε και στα δυο μας καταστήματά μας, στη Βούλα και τον Άλιμο, είναι πολύ έμπειρες και ενημερωμένες και θα συμβουλεύουν τους πελάτες μας, και τους προτείνουν πράγματα που ίσως, να μην είχαν φανταστεί τους ταιριάζουν, και, γενικά είναι εκεί να τους λύσουν κάθε απορία σχετικά με τις τάσεις της μόδας.

Επίσης, στην μπουτίκ μας, διοργανώνουμε συχνά, events σε συνεργασία με επαγγελματίες στιλίστες. Έτσι, μπορεί να έρθει και να βοηθηθεί για ζητήματα που αφορούν το στιλ τους, αλλά και να το παροτρύνουν να δοκιμάσουν κάτι, χωρίς να πρέπει να αγοράσει κάτι. Είναι πραγματικά κάτι που οι πελάτες μας το αγαπάνε πολύ.

24 Μedia

-Βλέπω ότι στην μπουτίκ προσφέρετε διάφορες επιλογές σε fashion brands, μεταξύ άλλων και μερικά ελληνικά. Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία επιλέγεις τα brands;

Συνήθως διαλέγουμε τα fashion brands τα οποία έχουν πολύ καλές πρώτες ύλες, που έχουν κάτι να «πουν», και που τα ρούχα τους φοριούνται όλες τις ώρες της ημέρας. Fashion brands με ωραία πατρόν και φυσικά, καλές τιμές.

24 Μedia

-Τάσεις – διαχρονική μόδα. Σε ποια από τα δυο, βασίζεις την επιλογή των προϊόντων που θα βρει κανείς στην μπουτίκ Where?;

Σίγουρα τα καταστήματά μας, σε Βούλα και Άλιμο, αλλά και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Στο κατάστημα μας μπορεί κάποιος να βρει brands, σε αποκλειστική διάθεση, σε ολόκληρη την Ελλάδα, brands που τα έχουμε ανακαλύψει ταξιδεύοντας κάτι που αρέσει πολύ στους πελάτες μας, μιας και βρίσκουν μοναδικά κομμάτια στις μπουτίκ μας. Σίγουρα όμως, έχουμε και κάποια κομμάτια που είναι διαχρονικά και τα οποία μια γυναίκα ή ένας άντρας θα έχει για πάντα στην ντουλάπα του.

24 Μedia

-Τι καινούργιο θα δούμε στην μπουτίκ για τον χειμώνα 2022-2023 και την άνοιξη 2023;

Έχουμε ολοκληρώσει τις παραλαβές μας για τον χειμώνα, οι οποίες περιλαμβάνουν υπέροχα πανωφόρια και παλτό και κάποια πιο ιδιαίτερα δερμάτινα για τους άνδρες. Θα βρείτε, λοιπόν, ιδιαιτερα, unisex αδιάβροχα πανωφόρια, αλλά και ρούχα για παιδιά που θα υπάρχουν σε αποκλειστικότητα στα καταστήματα μας σε ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά και αξεσουάρ από μια ιταλική εταιρία χειροποίητων δερμάτινων τσαντών. Στην μπουτίκ Where?, θα βρείτε επίσης, τη νέα συλλογής του γαλλικού brand, Pullin, που περιέχει παντελόνια αλλά και printed εσώρουχα που θα λατρέψουν οι άνδρες, και που πωλούνται αποκλειστικά στα καταστήματά μας. Επίσης, έχουν αρχίσει να παραλαμβάνουμε σιγά-σιγά και τα ρούχα από τις ανοιξιάτικες συλλογές, οπότε μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα έχουμε συνέχεια καινούργια προϊόντα.

WHERE? Boutique, Λεωφόρος Βασιλέως Παύλου 57Β, Βούλα (τηλ. 213 0044755) και Δωδεκανήσου 18 Άλιμος (τηλ. 210 9918080)

E-shop: whereboutique.com

Facebook: Where?

Instagram: whereboutique