Στη νέα καμπάνια Louis Vuitton x Murakami η Zendaya τρώει ζουμερά κεράσια
- 20 ΜΑΙ 2025

Ένα μπολ με ζουμερά κεράσια μπορεί να δροσίσει και το πιο ζεστό απόγευμα του καλοκαιριού. Μπορεί όμως και απλώς να φτιάξει τη διάθεση ακόμη και από την όψη τους. Τα κεράσια, λοιπόν, πρωταγωνιστούν σε μία από τις πιο ωραίες καμπάνιες μόδας που ενώνει τη μόδα με τη σύγχρονη τέχνη.
Ήταν κάπου τον Δεκέμβριο όταν ο οίκος Louis Vuitton ανακοίνωσε την επανέκδοση μίας από τις πιο iconic συνεργασίες που διαθέτει στο ιστορικό του. Το 2003 τα παιχνιδιάρικα και iconic σχέδια του Ιάπωνα Takashi Murakami δημιούργησαν μία φανταστική συλλογή την χρονιά που ο Marc Jacobs βρισκόταν στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή. 20 χρόνια μετά η ευρηματική συνεργασία τους που αποτελεί επανέκδοση της πρώτης, ξεδιπλώνεται σε 3 κεφάλαια με κεντρικό πρόσωπο την Zendaya, ένα από τα πρόσωπα του διάσημου οίκου μόδας.
Αμέσως μετά, λοιπόν, από το Superflat Panda που ενώθηκε με το κλασικό μοτίβο LV και τα cherry blossom μοτίβα που ήταν μια ωδή στις ανθισμένες κερασιές της Ιαπωνίας, ο Takashi Murakami «δανείζει» ακόμη ένα signature σχέδιο του: Το κεράσι emoji. Η animated παιχνιδιάρικη καμπάνια-ωδή στην Y2K pop cultureγ για το 3ο μέρος της συνεργασίας πάει τη Zendaya μέχρι την ιταλική Ριβιέρα. Στα animated clips που μπορείς να δεις στα social media του οίκου η ηθοποιός παίζει με τα τεράστια κεράσια που καταλαμβάνουν το σκηνικό, ενώ φοράει μερικά από τα ρούχα και τα αξεσουάρ της συλλογής.
Τα παιχνιδιάρικα και χαρούμενα κεράσια του Takashi Murakami μπαίνουν πάνω στα δερμάτινα είδη του οίκου Louis Vuitton. Κοσμούν, για παράδειγμα, την τσάντα LV x TM Speedy Bandoulière 20 και την signature Sunset, κάνουν update στο κλασικό λευκό και μαύρο T-shirt, παίρνουν τη θέση του κλασικού τακουνιού στο Cherie Mule. Μπαίνουν ακόμη και σε άρωμα μιας που αυτή τη φορά τα κομμάτια της νέας συνεργασίας ξεπερνούν τα 200.
Στα plus η Zendaya, με το κατακόκκινο κραγιόν, που φοράει σε όλη την καμπάνια, επιβεβαιώνει την δυναμική των cherry lips. Βλέπεις την απολαυστική καμπάνια παρακάτω.