FASHION NEWS

Ποιες τάσεις της μόδας έψαξαν περισσότερο οι χρήστες της Google το 2020; Οι top fashion αναζητήσεις

ImaxTree

Η μόδα είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Και λογικό, αν σκεφτείς ότι προέρχεται από ανθρώπους. Ανθρώπους που συνδέουν απόλυτα τη μόδα και τα ρούχα που φοράμε, με το τι συμβαίνει στην κοινωνία την τρέχουσα περίοδο και στιγμή. Κοινωνία και μόδα είναι δυο έννοιες αλληλένδετες, λοιπόν, οπότε η μόδα δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί από την περίεργη και τόσο σκληρή φετινή χρονιά. Και αυτό επιβεβαιώνουν και οι top fashion αναζητήσεις της Google.

Πριν μερικές μέρες, η Google κυκλοφόρησε το ετήσιο “Year In Search” report του. Σε αυτό το report φαίνονται όλες οι top αναζητήσεις της Google για τη χρονιά που διανύουμε. Αυτό φυσικά, αφορά και τις top fashion αναζητήσεις της Google που έκαναν οι χρήστες καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020. Με μια χρονιά που είχε μια τελείως διαφορετική πορεία από κάθε άλλη, λόγω της πανδημίας, οι top fashion αναζητήσεις της Google είχαν απόλυτη «επικοινωνία» με την αλλαγή στο lifestyle, άρα και το ντύσιμό μας.

Οι top fashion αναζητήσεις της χρονιάς ήταν αναμενόμενες

Δεν πέσαμε, λοιπόν, και από τα σύννεφα, όταν οι χρήστες της Google, από τον Μάρτιο κι έπειτα άρχισαν να «γκουγκλάρουν» τον όρο “loungewear”. Τα loungewear ρούχα σε συνδυασμό με το “casual fashion trends” ήταν από τις top fashion αναζητήσεις της Google.

Αν σκεφτείς ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ανθρώπων παγκοσμίως, άρχισε να δουλεύει από το σπίτι, λόγω lockdown, πολύς κόσμος άρχισε να αναζητάει ρούχα που είναι casual chic αλλά και αρκετά άνετα ώστε να φορούν όταν δουλεύουν. Και όσο είναι στο σπίτι γενικότερα.

ImaxTree

Αυτό έρχεται και συναντάει τις τεράστιες πωλήσεις σε loungewear ρούχα που έκαναν τα περισσότερα streetwear brands. Κάπως έτσι, τα άνετα πλεκτά και τα co-ords (σετ ρούχων) έγιναν τα musts για να φοράει κανείς στο σπίτι.

 

Μια ακόμα από τις top fashion αναζητήσεις της Google για το 2020 ήταν το search, “Covid fashion trends”. Μια αναζήτηση που έγινε αρκετά κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown. Κάτι το οποίο σχετίζεται φυσικά με τα παραπάνω trends που αναφέραμε.

Και ενώ όλες αυτές οι αναζητήσεις έχουν απόλυτα λογική, η επόμενη αναζήτηση είναι λίγο εκτός της παραπάνω φιλοσοφίας. Μέσα στις top fashion αναζητήσεις ήταν και τα κοστούμια. Η αναζήτηση αυτή είναι ένα κοινωνικοψυχολογικό φαινόμενο περισσότερο. Ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, λοιπόν, που δούλευαν και δουλεύουν από το σπίτι, επέλεξαν να φορούν loungewear ρούχα. Υπάρχει όμως κι αυτό που είτε έπρεπε να δουλεύει υποχρεωτικά σε περιβάλλον γραφείου, είτε αδημονούν την επιστροφή στο γραφείο. Αυτό σημαίνει ότι πολλές είναι οι γυναίκες (και άνδρες) που έχουν ήδη βάλει στο καλάθι των αγορών τους ένα όμορφο κοστούμι για τη νέα χρονιά.

Ο αντίκτυπος του The Crown

Κάπου στα μέσα του δεύτερου lockdown -στην Ευρώπη τουλάχιστον-, κυκλοφόρησε και η 4η σεζόν της επιτυχημένης σειράς του Netflix, The Crown. Η σειρά είχε κι αυτή τεράστιο αντίκτυπο στις top fashion αναζητήσεις της Google. Σύμφωνα με την εταιρία, τους τελευταίους μήνες οι χρήστες της Google «ερευνούν» αρκετά το στιλ της πριγκίπισσας Diana στα 80s. Οι ενδυματολογικές επιλογές της Lady D τη δεκαετία εκείνη, επηρέασαν και τις τάσεις της μόδας. Από τους oversized γιακάδες, τα εντυπωσιακά πλεκτά και τα ρούχα με έντονους ώμους (βλ. Βάτες), το στιλ της Diana επηρεάζει ακόμα και σήμερα.