FASHION NEWS

O oίκος Gucci εμπνέεται από την Αρχαία Ελλάδα για την νέα του καμπάνια

Αφού ξεστομίσαμε άλλο ένα βροντερό «ΟΧΙ» για δεύτερη φορά, στους γείτονές μας τους Ιταλούς, όταν ο οίκος Gucci εξέφρασε το ενδιαφέρον του να διοργανώσει επίδειξη μόδας του στην Ακρόπολη, το brand έλαβε το μήνυμα.

Δεν θέλουμε, αγαπητέ Alessandro Michele (καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci) να έρθεις στην Ελλάδα και να μας δελεάσεις με προτάσεις που θα ενισχύσουν την οικονομία, τον τουρισμό και το status της χώρας μας. Όχι, δεν θα πάρουμε! Χαζός δεν είναι ο Michele, γι’ αυτό και ακόμα κι αν η νέα του συλλογή είναι εμπνευσμένη από την Αρχαία Ελλάδα, δεν είχε κανένα σκοπό να έρθει στην χώρα μας για τα γυρίσματα της καμπάνιας.

Η pre-fall 2019 συλλογή του ιταλικού οίκου, λοιπόν, εμπνέεται από την ελληνική κληρονομιά και για την καμπάνια η Gucci επέλεξε «πραγματικούς» ανθρώπους, όπως bodybuilders, punk, και surfers, για να πρωταγωνιστήσουν σ’ αυτή.

Με φόντο ένα αρχαιολογικό πάρκο στην Σικελία που θυμίζει το ιστορικό μνημείο της Ακρόπολης, ο ταλαντούχος Glen Luchford φωτογραφίζει τα μοντέλα με τα ’80s εμπνευσμένα ρούχα της συλλογής.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Talking about LOVE #Symposium #GucciPreFall19

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ elianagiorgi στις

Τα χαρακτηριστικά πολύχρωμα μοτίβα, μεταλλικά υφάσματα και statement αξεσουάρ έχουν την τιμητική τους και σε αυτή την συλλογή. Με έμπνευση από τα παραδοσιακά ενδύματα και κοσμήματα της Αρχαίας Ελλάδας, ο Alessandro Michele προσφέρει την δική του μοναδική, μαξιμαλιστική αισθητική σ’ αυτά, σχεδιάζοντας δημιουργίες που όλες οι fashion lovers θα θέλουν να αποκτήσουν.

Το art direction της καμπάνιας επιμελήθηκε ο Christopher Simmonds και το styling των μοντέλων ο Jonathan Kaye. Λες αν γινόταν η φωτογράφηση στην Ελλάδα, να ανέθετε σε Έλληνες στιλίστες την επιμέλεια των looks; Δυστυχώς, δεν θα μάθουμε ποτέ.

Κεντρική φωτογραφία: www.instagram.com/buildabrat/