FASHION NEWS

Ο Γιώργος Λάνθιμος φωτογραφίζει την καμπάνια Gucci. Ό,τι πιο σουρεαλιστικό θα δεις σήμερα

Gucci Spring/Summer 2020 ImaxTree

Τα ανορθόδοξα και μαξιμαλιστικού ύφους αξεσουάρ είναι κάτι που χαρακτηρίζoυν απόλυτα την αισθητική του οίκου Gucci. Οπότε όταν είδαμε άλογα να πρωταγωνιστούν μαζί με τα μοντέλα στη νέα καμπάνια Gucci, δεν πέσαμε κι από τα σύννεφα. Ούτε το γεγονός ότι τη φωτογράφιση ανέλαβε ο Έλληνας σκηνοθέτης, Γιώργος Λάνθιμος. Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η σουρεαλιστική καμπάνια Gucci για τη Spring/Summer 2020 συλλογή

Γυρισμένο στο θρυλικό ξενοδοχείο του Χόλιγουντ, Chateau Marmont, οι εικόνες της καμπάνιας εμπνέονται από τη δύναμη της τριάδας. Με σουρεαλιστικό χαρακτήρα, για τη φωτογράφιση χρησιμοποιήθηκαν άλογα τα οποία έχουν απαθανατιστεί σε παραλίες, πάρκινγκ ακόμα και σε αεροπλάνα.

Το ανορθόδοξο είναι ένα στοιχείο που γοήτευε πάντα τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Gucci, Alessandro Michele και ο Γιώργος Λάνθιμος είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για τη δουλειά. Με τη δόση χιούμορ και υπερβολής που αντιμετωπίζει ο Έλληνας σκηνοθέτης τις ταινίες του, με τον ίδιο τρόπο αντιμετωπίζει και την καμπάνια Gucci.

Παρέα με τα μοντέλα, τα άλογα προσθέτουν αυτό το σουρεαλιστικό και τραγελαφικό στοιχείο που χαρακτηρίζει τις συλλογές Gucci, τονίζοντας πάντα τη γοητεία του ζώου αυτού.

Τα funky, ‘70s ρούχα στην καμπάνια

Ο Alessandro Michele λατρεύει τον μαξιμαλισμό και αυτή η συλλογή, αν και περισσότερο συγκρατημένη από τις προηγούμενες, έχει «εξάρσεις» από paisley prints, λογότυπα, παντελόνες ‘70s, διαφάνειες και παγιέτες προσφέροντας ένα rock, glam chic αποτέλεσμα στα looks.

Τα μοντέλα απαθανατίζονται από τον Γιώργο Λάνθιμο με ρούχα σαν αυτά, κάνοντας καθημερινές δραστηριότητες όπως το να πλένουν αυτοκίνητα ή να έχουν κολλήσει στην κίνηση. Άλλο ένα στοιχείο που αποδεικνύει τον σουρεαλισμό στην καμπάνια Gucci. «Θερμή και γνώριμη ασάφεια, μια πράξη καθημερινού σουρεαλισμού. Μια γιορτή του παράδοξου».

Tα άλογα είναι ένα σύμβολο ελευθερίας

Θεματικά, τα άλογα είναι ουσιαστικά κι ένα σύμβολο ελευθερίας. Ταιριάζουν απόλυτα με το concept της Gucci Spring/Summer 2020 συλλογής, η οποία, σύμφωνα με τον οίκο, «έχει να κάνει με τη δύναμη της μόδας να σπάει τα δεσμά και τους κανόνες με την αποφασιστικότητα του προσωπικού στιλ».

Έτσι και εδώ, στην καμπάνια Gucci, τα άλογα έχουν αυτή τη λογική. Υπό μια έννοια, αυτό χαρακτηρίζει τη βάση και τα θεμέλια της μόδας. Όλα εξαρτώνται από τη δύναμη που ασκεί ο άνθρωπος που φοράει τα ρούχα που επιλέγει να φορέσει. Και ο Γιώργος Λάνθιμος κατάφερε να απαθανατίσει τη φιλοσοφία αυτή φανταστικά μέσα από τη σουρεαλιστική αυτή καμπάνια Gucci.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Λάνθιμος συνεργάζεται με τον οίκο Gucci. Tον κυκλοφόρησαν μαζί ένα art book με τον τίτλο Ωοτοκία, όπου ο Έλληνας σκηνοθέτης φωτογράφισε μοντέλα με δημιουργίες από τη Cruise 2020 συλλογή του οίκου, στη Leda γκαλερί που στεγάζεται στο φημισμένο Villa Albani Torlonia της Ρώμης.