FASHION CAMPAIGN

O Anthony Hopkins στην καμπάνια Loewe, δίπλα σε γυναικείες τσάντες, μας κάνει να τις θέλουμε όλες

@2022 Alexandre Meneghini/Associated Press

Ξέρεις τι με ενθουσιάζει στη μόδα; Το αναπάντεχο. Το να δω κάτι που δεν περίμενα να δω. Ειδικά, τα τελευταία χρόνια, που τα social media έχουν κάνει την μόδα «της μόδας», νιώθω ότι τα έχουμε δει όλα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος για εξέλιξη. Υπάρχουν ακόμα σχεδιαστές και brands που «σπάνε» τους κανόνες και «παίζουν» με τα όρια της μόδας. Αυτό αφορά, τα πάντα λίγο-πολύ. Από το πώς αντιμετωπίζονται τα γένη άρα και τα ρούχα, από το πώς εκπροσωπούμε διαφορετικές ενθικότητες και σωματότυπους, αλλά και το πώς χειριζόμαστε πλέον, τον ηλιακό ρατσισμό, απέναντι σε γυναίκες και άνδρες.

Ο Jonathan Anderson, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Loewe, από το ξεκίνημα της καριέρας του, πειραματίζεται με τα όρια όλων αυτών των ζητημάτων. Και αυτό αποδεικνύει και μέσω της νέας καμπάνιας για το brand, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Sir Anthony Hopkins.

Στα 84 του, ο sir Anthony Hopkins είναι το απόλυτο style icon

Δεν έχει σημασία αν είναι άνδρας. Δεν έχει σημασία αν η καμπάνια αφορά τη γυναικεία συλλογή του οίκου Loewe. Δεν έχει σημασία αν είναι 84 χρονών. Ο Anthony Hopkins είναι αυτό το “unexpected element” που, προσωπικά, αναζητάω από τη μόδα και που την κάνει πιο ενδιαφέρουσα. Δεν με εκπλήσσει η συγκεκριμένη επιλογή πάντως. Ο ηθοποιός, στα μάτια μου, έχει όλα τα «συστατικά» για να θεωρηθεί style icon. Αρχικά, ντύνεται ωραία.

Τα printed κοντομάνικα πουκάμισα που φοράει τα οποία συνδυάζει με δερμάτινα jackets, είναι ένα δείγμα ότι ο Sir Anthony Hopkins έχει αυτό που λέμε “eye for fashion”. Και ακόμα κι αν δεν επιλέγει ο ίδιος τα ρούχα που φοράει (μπορεί καμία φορά, να τον βοηθάει κάποιος στιλίστας), είναι ο τρόπος που τα φοράει που τον καθιστούν έναν πραγματικά stylish άνδρα. Ό,τι φοράει, δεν τον «φοράει» και αυτό είναι αρκετό για να εμπνέει (άνδρες-γυναίκες) με το στιλ του. Το γεγονός ότι τον βλέπουμε, λοιπόν, να διαφημίζει τσάντες για τον οίκο Loewe, βγάζει απόλυτα νόημα.

Βάλτε τον ηθοποιό σε περισσότερες καμπάνιες μόδας

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ο Jonathan Anderson επέλεξε τον Anthony Hopkins για την καμπάνια του οίκου Loewe. Την τελευταία πενταετία, πολλά fashion brands επικοινωνούν τις καμπάνιες τους, επιλέγοντας τα σωστά πρόσωπα γι’ αυτές. Πρόσωπα που δεν είναι από τον χώρο της μόδας ή που δεν συνδέονται άμεσα με αυτή, προσφέρουν αυτό το «αναπάντεχο στοιχείο» που ανέφερα προηγουμένως. Τι κάνουν με αυτόν τον τρόπο; Δημιουργούν “buzz”. Δημιουργούν «σούσουρο». Οι καμπάνιες συζητιούνται, ποστάρονται στα social media διαφημίζοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τα brands τους.

Από την Joan Didion για την καμπάνια Celine, το 2015, τον Keanu Reeves και τον John Waters στην καμπάνια Saint Laurent το 2020, οι οίκοι ποντάρουν σε συχνά σε cult (και όχι μόνο) φιγούρες για τα projects τους.

Ο Anthony Hopkins, λοιπόν, «τικάρει» όλα τα κουτάκια, γι’ αυτό και είναι μέρος της Pre-Fall 2022 καμπάνιας Loewe. Είναι ένας ταλαντούχος ηθοποιός που έχει κερδίσει και ένα πιο νεανικό following τα τελευταία χρόνια, μέσω του Instagram, ενώ ντύνεται φυσικά και ωραία (άρα μπορεί να υποστηρίξει high-end δημιουργίες μόδας).

Κάπως έτσι, o βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, ποζάρει στον φακό του Juergen Teller για το lookbook της Pre-Fall 2022 συλλογής Loewe. Άλλοτε φορώντας ένα “donut Τ-shirt” και μακρύ παλτό, τζιν και sneakers και άλλοτε με φούτερ και υφασμάτινο παντελόνι, ο Anthony Hopkins ποζάρει δίπλα σε γυναικείες τσάντες. Το αποτέλεσμα; Να μας εμπνέουν τα looks και ο ηθοποιός να μας «πουλάει» τις τσάντες τόσο, ώστε να θέλουμε μια στη συλλογή μας.

Φυσικά, ο ρεαλιστικός «φακός» του Juergen Teller παίζει τεράστιο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα, όπου μαζί με τον αβίαστα κουλ Anthony Hopkins προσφέρουν αυτό το «αναπάντεχο» που τόσο αναζητάμε από τη μόδα τελευταία.

Στην καμπάνια συμπρωταγωνιστούν και οι Kaia Gerber, Josh O’Connor και HyunA, αλλά την προσοχή μας έχει ξεκάθαρα ο γνωστός ηθοποιός. Ή αλλιώς, το αγαπημένο μας style icon.