FASHION CAMPAIGN

Louis Vuitton: Η Μήλος γίνεται παράδεισος επί της γης στη νέα καμπάνια του οίκου

instagram.com/louisvuitton/

H Μήλος και η άγρια, μοναδική ομορφιά της γίνεται η έμπνευση του οίκου Louis Vuitton για τη νέα του καμπάνια σχετικά με τα ταξιδιωτικά είδη. Ο εμβληματικός γαλλικός οίκος ξεδιπλώνει ένα ταξίδι που πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις με αφετηρία τη Μήλο. Συνεχίζει στην Πέτρα και το Wadi Rum στην Ιορδανία και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.

Το πανέμορφο ελληνικό νησί που αναδείχθηκε ως το καλύτερο στον κόσμο από τους αναγνώστες του ταξιδιωτικού περιοδικού Travel+Leisure αποκαλύπτεται μέσα από την ιδιαίτερη ματιά της φωτογράφου Viviane Sassen. Μια παρέα παιδιών εξερευνά το νησί και η φωτογράφος απαθανατίζει τις στιγμές τους. Μοναδικά κλικ που μας κάνουν να ανυπομονούμε ήδη για το επόμενο καλοκαίρι. Κάνουν καταδύσεις και βουτιές στα διάφανα, σμαραγδένια νερά της Μήλου, ανακαλύπτουν κρυμμένες σπηλιές και τριγυρνούν στα απόκοσμα, λευκά βράχια του Σαρακήνικου. «Μία ωδή στο παιδί που κρύβουμε μέσα μας. Με την αθώα περιέργειά τους, οι σιλουέτες τους ξεπηδούν από το τοπίο για να εκφράσουν μια απεριόριστη αίσθηση αισιοδοξίας και ελευθερίας.  Η Vuitton τιμά την απαράμιλλη δύναμη της φαντασίας να ανακαλύπτει νέους ορίζοντες», αναφέρει χαρακτηριστικά ο οίκος.

Μέσα από την καμπάνια ο γαλλικός οίκος γιορτάζει το πραγματικό πνεύμα του ταξιδιού και μάς καλεί να ανακαλύψουμε τη χαμένη αθωότητα. Την περιέργεια που έχουν τα παιδιά όταν ανακαλύπτουν κάτι καινούργιο. Τα signature πολυτελή ταξιδιωτικά είδη τοποθετούνται διακριτικά σε διάφορα σημεία αφήνοντας την ομορφιά και τη μοναδικότητα του νησιού να βρεθεί στο επίκεντρο. Η Viviane Sassen ξεδιπλώνει την ιστορία με πρωταγωνιστές τα παιδιά. Οι φωτογραφίες της αντικατοπτρίζουν ένα αίσθημα ελευθερίας αλλά και την ανεμελιά του ελληνικού καλοκαιριού. Όπως θα δεις παρακάτω το Instagram της Louis Vuitton μετατρέπεται σε καρτ-ποστάλ από τη Μήλο. Το moodboard που χρειαζόμαστε για τον χειμώνα που έρχεται.

Η Μήλος μέσα από τη νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton