FASHION NEWS

Karl Lagerfeld Beachwear 2022: Βρεθήκαμε στα backstage της παγκόσμιας social media καμπάνιας που γυρίστηκε στην Ελλάδα

Ο Karl Lagerfeld ήταν πάντα από τους αγαπημένους μου σχεδιαστές μόδας. Ένας λόγος (από τους αμέτρητους); η ικανότητά του να είναι πάντα επίκαιρος. Νομίζω ότι αυτό ήταν που τον ξεχώριζε. Ο ίδιος σαν σχεδιαστής, και σαν άνθρωπος, ήθελε πάντα να εξελίσσεται. Η μόδα για εκείνον είχε μόνο μια κατεύθυνση: το μέλλον. Πώς μπορούσε να εξελίσσει τον σχεδιασμό ρούχων; Πώς μπορούσε να είναι «μπροστά» απ’ όλους; Ποιο πρόσωπο είναι το “next best thing” στη μόδα; Ο Karl ήταν οραματιστής, ήταν ένας ευφυέστατος σχεδιαστής μόδας και η κληρονομιά του στη μόδα είναι αδιαμφισβήτητη.

Όλα αυτά τα στοιχεία χαρακτηρίζουν και το ομώνυμο label του. O Karl δημιούργησε το brand Karl Lagerfeld, για να εκφράσει αυτή την «πάντα μπροστά» ματιά που είχε για τη μόδα. Βασιζόμενος στα διαχρονικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας, με ένα twist, παρέμενε πάντα επίκαιρος. Αυτά είναι και τα «θεμέλια» της νέας Beachwear 2022 Collection Karl Lagerfeld. Από τα ίδια τα μαγιό μέχρι και την παγκόσμια social media καμπάνια, η Beachwear 2022 συλλογή του brand είναι πιο “Karl” από ποτέ.

Αν έχεις ήδη ενθουσιαστεί με το τι θα δεις στη συλλογή, θα ενθουσιαστείς ακόμη περισσότερο όταν μάθεις ότι η παγκόσμια social media καμπάνια για την Beachwear 2022 συλλογή Karl Lagerfeld, γυρίστηκε στη χώρα μας. Μάλιστα, σε αυτήν πρωταγωνιστούν 3 νέα μοντέλα από την Ελλάδα.

Η παγκόσμια social media καμπάνια της Beachwear 2022 συλλογής Karl Lagerfeld έχει άρωμα Ελλάδας

Για τη νέα Beachwear 2022 συλλογή Karl Lagerfeld, το brand εμπνεύστηκε από τις βασικές αρχές που είχε ο ίδιος σαν σχεδιαστής. Παρουσιάζοντας μια συλλογή που είναι βασισμένη στις «σταθερές αξίες» της μόδας, αλλά με ένα twist που «κλείνει» το μάτι στις τάσεις, το brand παρουσιάζει μαγιό που θα φοράμε μια ζωή. Αυτή η διαχρονικότητά που χαρακτηρίζει τη συλλογή συναντά την αγάπη που είχε ο Karl να αναδεικνύει και να συνεργάζεται με το «νέο αίμα» της μόδας. Οι υπεύθυνοι της καμπάνιας άντλησαν έμπνευση από το ελληνικό καλοκαίρι, το χαρακτηριστικό λευκό-γαλάζιο των ελληνικών νησιών, όλη αυτή την ανάλαφρη διάθεση που χαρακτηρίζει τη χώρα μας αυτή την εποχή.

Το brand, λοιπόν, προσκάλεσε εμένα και την Content Director της 24 Media, Μίνα Μπιράκου, στα γυρίσματα της social media καμπάνιας Karl Lagerfeld που γυρίστηκε στην Ελλάδα. Η καμπάνια φιλοξένησε μοντέλα από την Ελλάδα, ενώ τη φωτογράφιση και το styling ανέλαβαν Έλληνες δημιουργοί. Ο ταλαντούχος Γιώργος Καπλανίδης επιμελήθηκε τις φωτογραφίες της καμπάνιας και το styling, η expert της μόδας, Βίνα Νεοφωτίστου.

Με πρωταγωνιστές τα φρέσκα πρόσωπα του ελληνικού μόντελινγκ, Χαρά Παππά, Emmanuel Elozieuwa και Spyroula Kaizer, η καμπάνια υποστηρίζει τη φιλοσοφία του Karl Lagerfeld. Ήθελε πάντα να αναδεικνύει τα νέα πρόσωπα του μόντελινγκ και αυτό κάνει τώρα το brand με αυτή την καμπάνια.

Εμείς, βρεθήκαμε στα backstage της φωτογράφισης μια ηλιόλουστη και άκρως καλοκαιρινή Παρασκευή, όπου είδαμε από κοντά αυτή την εξαιρετική παραγωγή, διεθνών προδιαγραφών.

Τι είδαμε στα γυρίσματα της εντυπωσιακής καμπάνιας

Ποτέ δεν ξέρεις τι να περιμένεις από μια τέτοια εμπειρία. Συνήθως στα backstage φωτογραφίσεων μόδας υπάρχει πάντα κάτι το χαοτικό. Το «χάος» του να προλάβεις το φως, του να φωτογραφίσεις τα σωστά ρούχα, του να «απαθανατίσεις» το feeling της στιγμής. Όχι όμως αυτή τη φορά. Όταν φτάσαμε στο πανέμορφο location με το λευκό σκηνικό και φόντο το βαθύ μπλε της θάλασσας, η διάθεση ήταν διαφορετική από κάθε άλλο backstage μόδας που έχω βρεθεί ποτέ. Υπήρχε μια αίσθηση χαλαρότητας (που ήταν αποτέλεσμα της καλής οργάνωσης της παραγωγής), αλλά και συνεργατικότητας που είχε ως αποτέλεσμα όλοι συντελεστές της φωτογράφισης να περνάνε καλά. Αυτό πιστεύω, έπαιξε τεράστιο ρόλο στο αποτέλεσμα της καμπάνιας που αποτυπώνει φανταστικά αυτή την carefree αίσθηση που χαρακτηρίζει το ελληνικό καλοκαίρι.

Αυτό μάς επέτρεψε να μιλήσουμε με τους υπεύθυνους του brand Karl Lagerfeld που ήρθαν στην Ελλάδα με αφορμή τα γυρίσματα της καμπάνιας, αλλά και με τα ίδια τα μοντέλα που μας μίλησαν για την εμπειρία τους αυτή. «Η έμπνευσή μας για αυτή την καμπάνια ήταν κυρίως η επιθυμία μας να έρθουμε στην Ελλάδα», σχολίασε σχετικά, ο Art Director του brand Karl Lagerfeld, Johann Tangyong. «Είναι μια από τις καλύτερες αγορές μαγιό και το ελληνικό κοινό μάς δείχνει την προτίμησή του ως brand», συνεχίζει.

Η επιλογή των μοντέλων δε, για την καμπάνια, δεν ήταν καθόλου τυχαία. «Η εμπειρία μου από την καμπάνια της Karl Lagerfeld είναι απίστευτη», μας είπε ο Emmanuel Elozieuwa ο οποίος πρωταγωνιστεί στην καμπάνια. Αυτή η αβίαστη προβολή συμπεριληψιμότητας, όλων των μορφών, ήταν που με ενθουσίασε περισσοτέρο. Το γεγονός ότι προβάλλονται διαφορετικά πρότυπα ομορφιάς, μέσω μιας καμπάνιας μαγιό, επιβεβαιώνει την εξελικτική ματιά του brand Karl Lagerfeld. Τα δυο μοντέλα, η Χαρά και η Σπυρούλα, δυο νέα, πανέμορφα κορίτσια με καμπύλες, εκπροσωπούν με τον καλύτερο τρόπο την μεσογειακή γυναίκα αλλά και πολλές γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Έτσι, βλέπουμε τα μαγιό, διαφορετικά. Ταυτιζόμαστε διαφορετικά.

Όλα αυτά, από τις δόσεις inclusivity, το εκπληκτικό concept και τη φανταστική διάθεση στα backstage, έκαναν την εμπειρία μας ακόμα πιο μοναδική.

Φυσικά, σε αυτό, συνέβαλε και ο ενθουσιασμός μας, όταν είδαμε τη συλλογή μαγιό. Με τη Μίνα, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τη νέα Beachwear 2022 συλλογή μαγιό και να επιλέξουμε τα αγαπημένα μας.

Λίγα λόγια για τη Beachwear 2022 συλλογή Karl Lagerfeld

Όπως σε κάθε συλλογή Karl Lagerfeld, έτσι κι από αυτή δεν έλειπαν τα classics. Οι βασικοί κώδικες του brand είναι τα διαχρονικά κομμάτια και η νέα Beachwear 2022 συλλογή, έχει όλα όσα χρειάζεται κανείς για να «χτίσει» μια ολοκληρωμένη γκαρνταρόμπα για το καλοκαίρι.

Αυτή η διαχρονική διάθεση συνοδεύτηκε από το carefree vibe που ζήσαμε και στα backstage της καμπάνιας. Κλασικά κοψίματα, όπως ψηλόμεσα μπικίνι, διαχρονικά ολόσωμα, one-shoulder styles αλλά και relaxed σιλουέτες, μάς βοηθούν να απολαύσουμε στο έπακρο τα beachwear looks μας. Αυτό σημαίνει ότι στη συλλογή θα δεις από κλασικά μαύρα και μονόχρωμα μαγιό, τα οποία όμως δέχονται το πιο sexy twist μέσα από mesh λεπτομέρειες.

Εκτός από τα κλασικά styles, από τη συλλογή δεν λείπουν τα eye-catching prints, από τα ασπρόμαυρα animal prints μέχρι και τα graphic logo μοτίβα που προσφέρουν μια νότα κομψότητας αλλά και σύγχρονης μόδας, ταυτόχρονα. Τα μαλακά, premium υλικά των μαγιό δε, προσφέρουν άνεση και άψογη εφαρμογή σε όλα τα σώματα. To brand Karl Lagerfeld, για ακόμη μια χρονιά, μας προσφέρει όλα όσα χρειαζόμαστε από ένα μαγιό.

Kεντρική διάθεση: Sport and Fashion Freedom 2120003710

Βρες τη συλλογή στα r-shop.gr και duomo.gr (τα links πάνε στο brand)

Photographer: Yiorgos Kaplanidis @kaplanidis

Campaign Videographer: Artemis Polemis @artemispolemis

Campaign Videographer Assistant: Sally Lindberg @sallylindberg

Stylist: Vina Neofotistou @vinaneofotistou

Stylist Assistant: Dimitra Tsokou @dimitratsokou
MUA: Elena Stauropoulou @stavropoulou.elenaMUA  Assistant: @io_ariseModels: Emmanuel Elozieuwa @Emmanuel_Elozieuwa             Hara Pappa @harapappa  Spyroula Kaizer @kaizerspy