CELEBRITY STYLE

Η Χριστιάνα Μπέτα με 60s φόρεμα σε έξοδο με τη Νατάσα Θεοδωρίδου. Τι θα αλλάζαμε στο look της

NDPPHOTO / ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΡΕΑΣ

Υπάρχουν κάποιες σταθερές αξίες στη μόδα και την ιστορία της, που δεν θα σταματήσουν ποτέ να αποτελούν μέρος της. Το “New Look” του Christian Dior το 1947, οι εκτός-πραγματικότητας ογκώδεις σιλουέτες του Cristobal Balenciaga ή τα εμβληματικά flying “saucer” φορέματα του Issey Miyake, θα είναι πάντα άμεσα αναγνωρίσιμα. Από τη λίστα αυτή δεν μπορούν να λείπουν τα χαρακτηριστικά πλεκτά αλλά και το iconic ζιγκ ζαγκ μοτίβο του οίκου Missoni, που μεσουράνησαν στα 60s και τα 70s.

Ακόμα κι αν ο οίκος Missoni έχει πλέον εισέλθει σε μια νέα εποχή, με τον καινούργιο του καλλιτεχνικό διευθυντή, Filippo Grazioli να προσφέρει μια φρέσκια ματιά στην κληρονομιά του, οι δημιουργίες του brand παραμένουν το ίδιο αναγνωρίσιμες. Γι’ αυτό και αναγνωρίσαμε αμέσως το Missoni φόρεμα που φόρεσε η Χριστιάνα Μπέτα, σε βραδινή της έξοδο.

Την εξέλιξη του οίκου Missoni και τον στόχο του να προσεγγίσει ένα πιο νεανικό κοινό, επιβεβαιώνει η Χριστιάνα Μπέτα η οποία επέλεξε δημιουργία του label για την εμφάνισή της σε νυχτερινό κέντρο της Αθήνας, όπου είχε μάλιστα στο πλευρό της τη μητέρα της, Νατάσα Θεοδωρίδου. Οι 2 τους βρέθηκαν στο Botoxe και ο φακός της απαθανάτισε μαζί, με τη Χριστιάνα Μπέτα να ξεχωρίζει ιδιαιτέρως για το look της. Παρόλο όμως, που η εμφάνισή της είχε ενδιαφέροντα στοιχεία, υπήρχαν 1-2 πραγματάκια που θα αλλάζαμε και θα το έκαναν ακόμα καλύτερο.

Η Χριστιάνα Μπέτα με 60s mod φόρεμα και οι αλλαγές που θα κάναμε

Για τη βραδινή έξοδο με τη μητέρα της, Νατάσα Θεοδωρίδου, η Χριστιάνα Μπέτα φόρεσε ένα μίνι φόρεμα του οίκου Missoni, σε ένα 60s, mod στιλ. Το φόρεμα δεν είχε το χαρακτηριστικό ζιγκ ζάγκ μοτίβο για το οποίο είναι γνωστός ο οίκος, αλλά ένα κυματιστό ριγέ που αντιμετωπίζει με πιο φρέσκο τρόπο το εμβληματικό του pattern.

NDPPHOTO / ΝΙΚΟΣ ΖΟΤΟΣ

Από lurex ύφασμα που προσφέρει ένα διακριτικό μεταλλιζέ εφέ, το φόρεμα ήταν στις αποχρώσεις του ασημί και συνδυάστηκε με ένα ζευγάρι μαύρες δερμάτινες μπότες ως το γόνατο, αλλά και με μια βραδινή clutch με μεγάλες παγιέτες. Αν τα αξεσουάρ ταίριαξαν με το 60s ύφος του φορέματος, το styling ήταν κάπως outdated.

Το φόρεμα και το μήκος του είχε ενδιαφέρον και της ταίριαζε χωρίς αμφιβολία, αλλά υπάρχει κάτι το «συγκρατημένο» στο look μιας τόσο νέας κοπέλας. Ίσως σε αυτό να φταίει το χρώμα του φορέματος, αλλά και τα παπούτσια που θα μπορούσαν να ήταν σε ένα πιο μοντέρνο σχέδιο. Για παράδειγμα, ένα ζευγάρι μαύρες λουστρίνι μπότες με kitten heel ή με παχύ τακούνι θα πρόσθεταν τη σωστή δόση glam και φρεσκάδας στο σύνολό της. Τέλος, θα μπορούσε να αναδείξει το φόρεμά της με κοσμήματα, τα οποία θα πρόσφεραν μια μοναδικότητα στο συνολικό αποτέλεσμα. Τα κοσμήματα έχουν την ικανότητα να προσφέρουν περισσότερο χαρακτήρα και μοναδικότητα στην εμφάνιση ενός ανθρώπου, κάτι που ίσως να έλειπε από το look της Χριστιάνας. Οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά και ήταν αυτό που μας έλειπε από την εμφάνισή της.

Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να μην της δώσουμε εύσημα που δοκίμασε ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα, στιλ φορέματος που συχνά προτιμούν οι κοπέλες στην ηλικία της. Ανάμεσα στα εφαρμοστά, με cut-outs φορέματα που προβάλλουν τη θηλυκότητα μιας γυναίκας με πιο προφανή τρόπο, η Χριστιάνα Μπέτα επέλεξε να την εκφράσει μέσα από μια εξίσου σέξι, αλλά όχι με τον παραδοσιακό τρόπο, γραμμή φορέματος.