FASHION NEWS

Η Tommy Hilfiger έχει πλέον το δικό της e-shop

Η συλλογή Tommy Hilfiger για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019-2020

Το γνωστό αμερικάνικο brand λάνσαρε το νέο του e-shop και όλες οι συλλογές του οίκου είναι διαθέσιμες για όλες τις “Hilfiger lovers”. 

Αν είσαι άνθρωπος που λατρεύει το online shopping, τότε τα νέα που σου φέρνω είναι καλά. Ένα από τα αγαπημένα μας fashion brands με δημιουργίες που συνδυάζουν άνεση, στιλ και κομψές εμφανίσεις έχει πλέον το δικό του e-shop: η Tommy Hilfiger.

Πριν λίγες ημέρες, πραγματοποιήθηκε το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας, tommy.com στην οποία οι “Hilfiger lovers” έχουν πλέον πρόσβαση σε όλες τις νέες συλλογές του Αμερικανού σχεδιαστή, ακόμη και την επιτυχημένη συνεργασία του με την ηθοποιό και style icon, Zendaya, TommyXZendaya.

Από τις capsule συλλογές/συνεργασίες, στο e-shop μπορείς να βρεις και τη συλλογή TommyXLewis, με τον επί 5 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή FIA Formula OneTM, Lewis Hamilton καθώς και η συλλογή TommyXMercedes. Ακόμη, διαθέσιμες θα είναι οι συλλογές Tommy Sport, Tommy Jeans.

Tommy Hilfiger Fall 2019 Η συλλογή Tommy Hilfiger για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019-2020
Η συλλογή Tommy Hilfiger για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019-2020

Το λανσάρισμα της ecommerce πλατφόρμας ακολουθεί τη στρατηγική της Tommy Hilfiger, να οδηγήσει την αγορά σε μια νέα ψηφιακή εποχή και να χτίσει μια online κοινότητα φίλων του brand μεταξύ της νέας γενιάς καταναλωτών.

Το event για το tommy.com

Γκαλερί Ζουμπουλάκη στα Πετράλωνα Γκαλερί Ζουμπουλάκη στα Πετράλωνα / Studio Panoulis
Γκαλερί Ζουμπουλάκη στα Πετράλωνα

Ένα event αφιερωμένο στο λανσάρισμα του tommy.com πραγματοποιήθηκε στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη στα Πετράλωνα τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε το νέο e-shop μέσα από μια ολοκληρωμένη digital εμπειρία και ψηφιακές εφαρμογές.

Στιγμιότυπο από το λανσάρισμα του tommy.com Στιγμιότυπο από το λανσάρισμα του tommy.com / Studio Panoulis
Στιγμιότυπο από το λανσάρισμα του tommy.com

Ένα digital photobooth μας έβαλε στον κόσμο της TommyXZendaya συλλογής με φόντο το Χάρλεμ της Νέας Υόρκης, ενώ το 3d projection mapping πρόβαλε την εμβληματική χρωματική παλέτα του κόκκινου, του μπλε και του λευκού, σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία της ταυτότητας του brand με σύγχρονο και ευρηματικό τρόπο.

Το tommy.com στην πρώτη του Black Friday

Το ολοκαίνουργιο e-shop tommy.com συμμετέχει στη Black Friday με προσφορές που φτάνουν έως και 30%. Από σήμερα 29 Νοεμβρίου, αύριο 30 Νοεμβρίου αλλά και για την Κυριακή 1η Δεκεμβρίου, όλοι οι “Hilfiger lovers” μπορούν να αγοράσουν όλα τα αγαπημένα τους κομμάτια και στο tommy.com και να επωφεληθούν από τις προσφορές των ημερών.