FASHION NEWS

H Winona Ryder κάποτε έκλεψε ρούχα Marc Jacobs. Τώρα πρωταγωνιστεί σε καμπάνια του, and we love it!

@2022 Evan Agostini/Associated Press

Στα 90s, η Winona Ryder ήταν το απόλυτο It girl. Μαζί με την Julia Roberts, την Drew Barrymore και την Kate Moss, μεταξύ άλλων, ήταν το κορίτσι που όλοι ήθελαν να ξέρουν τι φοράει, με ποιον βγαίνει, σε ποια ταινία πρωταγωνιστεί, όλα. Ήταν στο peak της καριέρας της. Όταν λοιπόν, την έπιασαν στα «πράσα» να κλέβει designer ρούχα από γνωστό πολυκατάστημα, η ζωή της άλλαξε. Η καριέρα της, σαφέστατα επηρεάστηκε, ειδικά όταν δικάστηκε για το ατόπημά της και κάπως έτσι, η Winona Ryder σταμάτησε να είναι το It girl της δεκαετίας. Σταμάτησε ο κόσμος να θέλει να μάθει τι φοράει, με ποιον βγαίνει ή σε ποια ταινία πρωταγωνιστεί, γιατί πολύ απλά κανείς δεν την προσλάμβανε.

Σε αυτό, έπαιξε καταλυτικό ρόλο το βίντεο που κυκλοφόρησε με την ίδια να κλέβει ρούχα από γνωστό πολυκατάστημα. Σύμφωνα με το Paper Magazine, η Winona Ryder σε αυτό το βίντεο, ανάμεσα στα designer ρούχα αξίας 5.000 δολαρίων που έκλεψε, είχε πάρει και ένα κασμιρένιο πουλόβερ Marc Jacobs, αξίας 760 δολαρίων. 21 χρόνια μετά, λοιπόν, με την ίδια να έχει κάνει ένα μεγάλο comeback με την συμμετοχή της στην πετυχημένη σειρά του Netflix, Stranger Things, η Winona γίνεται το πρόσωπο του Marc Jacobs. Γιατί; Γιατί τίποτα δεν είναι καλύτερο στη showbiz από ένα redemption story. H Winona Ryder από τότε, εκτέλεσε την ποινή που της δόθηκε και αποκατέστησε τ’ όνομά της. Η καμπάνια είναι μια απόδειξη αυτού και κυρίως μας υπενθυμίζει το ταλέντο της ηθοποιού να μεταμορφώνεται σε διαφορετικούς χαρακτήρες όταν βρίσκεται μπροστά από την καμέρα. Ποιος γίνεται να μην την λατρεύει μετά απ’ αυτό;

Η Winona Ryder είναι το νέο πρόσωπο του Marc Jacobs

H Winona Ryder, φέρνει «πίσω» τα 90s, ποζάροντας στη νέα καμπάνια του Marc Jacobs. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με τον σχεδιαστή. Για την ακρίβεια, ο Jacobs, το 2003, αποφάσισε να χρησιμοποίησε το τότε, «ατυχές», συμβάν της Ryder προς όφελός του. Ήταν στη Spring 2003 καμπάνια του, που είχε πρωταγωνιστήσει για πρώτη φορά η Winona Ryder σε project του σχεδιαστή. Ενώ, μερικά χρόνια μετά, το 2015, την έθεσε ως εκπρόσωπο του Marc Jacobs Beauty. Τώρα, με την ηθοποιό να έχει κάνει το απόλυτο comeback με αφορμή την πετυχημένη σειρά, ο σχεδιαστής την «στέφει» ως το νέο πρόσωπο του οίκου.

Με αφορμή την καμπάνια της νέας τσάντα Marc Jacobs, η Winona Ryder εμφανίζεται φορώντας δημιουργίες του σχεδιαστή, ενώ προμοτάρει την J Marc Shoulder Bag. Με το styling της Emma Wyman (πρώην fashion director του Dazed) και τις φωτογραφίες της Harley Weir, η Winona ποζάρει φορώντας αρχειακά κομμάτια του σχεδιαστή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η καμπάνια να έχει ξεκάθαρα grunge vibes, ακριβώς ότι εκπροσωπούσε ο σχεδιαστής στα 90s.

Μόνο που τώρα, η Winona είναι «βασίλισσα του grunge». Και μέσα από αυτές τις φωτογραφίες, μάς δείχνει την ικανότητά της να μεταμορφώνεται. Εκπέμπει αυτή τη 90s grunge και emo, σχεδόν, διάθεση, πείθοντάς μας ότι είναι ακόμη το απόλυτο 90s It girl.

Στις φωτογραφίες, την βλέπουμε να φοράει τις εμβληματικές Kiki Boots του Marc Jacobs, τις οποίες η Wyman έχει συνδυάσει με slip φορέματα, τούλινες φούστες, αλλά και μακριά, vampy φορέματα. Φυσικά, τα σύνολα συνοδεύονται από τη νέα J Bag του οίκου.

Τα looks είναι τόσο 90s και η Winona Ryder εκπέμπει άψογα αυτή την «σιχαίνομαι τη ζωή μου» διάθεση του grunge lifestyle, που αν μας έλεγαν ότι η καμπάνια γυρίστηκε στα 90s, θα το πιστεύαμε. Από εκεί που έκλεβε πουλόβερ του Marc Jacobs, η Winona Ryder κατάληξε να είναι η μούσα του. Το τέλειο χολιγουντιανό story.