FASHION NEWS

H πιο hot τσάντα της σεζόν κοστίζει λιγότερο από 15€

Instagram.com/molly.mcfarlane/

Μια από τις αγαπημένες μου τσάντες που είχα σαν έφηβη, ήταν μια τζιν τσάντα «μπανάνα». Μεγάλωσα στα 2000s και την εποχή εκείνη τα λεγόμενα fanny packs ήταν από τις It bags της δεκαετίας. Αν και πέρασαν πάρα πολλά χρόνια μέχρι να ξανακρατήσω μια (πλέον, δεν αποχωρίζομαι με τίποτα τη νάιλον Karl Lagerfeld τσάντα-μπανάνα μου), η χρηστικότητα που προσφέρει αυτή η τσάντα, δεν συγκρίνεται με τίποτα.

Fast forward μια 20ετία μετά και οι τσάντες-μπανάνες επέστρεψαν στη μόδα. Τόσο που υπάρχει ένα συγκεκριμένο μοντέλο από ένα συγκεκριμένο brand που έχει κερδίσει την αγάπη πολλών fashion lovers: η τσάντα-μπανάνα του brand Uniqlo είναι αυτή η τσάντα.

Αν και συνηθίζεται οι It bags να προέρχονται από πολυτελή brands, αυτή τη φορά η τσάντα που έχει κλέψει τις εντυπώσεις δεν κοστίζει περισσότερο από 15€. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που θεωρείται η πιο “hot bag” της σεζόν. Οι άλλοι, είναι η χρηστικότητά της και το απλό σχέδιό της. Η Uniqlo shoulder bag είναι διαχρονική, πολυχρηστική και οικονομική. Και γι’ αυτό είναι η τσάντα που κρατάνε όλοι αυτή τη σεζόν.

Η τσάντα του Uniqlo ονομάστηκε το πιο hot προϊόν της σεζόν

Στην τιμή των 14,90€, η τσάντα του brand Uniqlo είναι το πιο hot προϊόν των τελευταίων 3 μηνών. Σύμφωνα με την εταιρία tech μόδας Lyst, όπου ελέγχει τις αναζητήσεις του κοινού στο διαδίκτυο αλλά και τις πωλήσεις και τα data στα social media, η πιο πολυσυζητημένη τσάντα των τελευταίων μηνών, είναι αυτή του Uniqlo και κοστίζει λιγότερο από 15€.

Η εν λόγω τσάντα έγινε viral μέσω του TikTok αποκτώντας πάνω από 59 εκατομμύρια views στη γνωστή πλατφόρμα. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, σίγουρα βοήθησε στο να γίνει η τσάντα της Uniqlo, το πιο εμπορικό κομμάτι του brand (σύμφωνα με τη Lyst πάντα), μιας και πάνω από 200 εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, ψάχνουν το προϊόν online. Φυσικά, στην αυξημένη ζήτησή της βοηθάνε και οι αναφορές στα social media όπου «φέρνει» ακόμα περισσότερη κίνηση στο e-shop του brand. Αυτή είναι η πρώτη φορά που στη λίστα της Lyst με τα πιο hot προϊόντα της χρονιάς, μπαίνει ένα τόσο οικονομικό fashion item -μιας και συνηθίζεται την πρωτιά να λαμβάνουν αξεσουάρ από πολυτελή brands, όπως ο οίκος Gucci, Bottega Veneta ή Prada.

Τα αξεσουάρ του τελευταίου, διεκδικούν κάθε σεζόν μια υψηλή θέση στη λίστα γι’ αυτό και το Prada Group βρίσκεται πρώτο στην κατάταξη με τα πιο hot brands, με το «αδελφάκι» του Miu Miu να διεκδικεί τη δεύτερη θέση. Κατά τα άλλα, τα brands της Kering Group, Gucci και Balenciaga που βρίσκονταν, μέχρι και πρότινος, στην 5άδα, σημειώνουν τώρα μια αισθητή πτώση, πεφτοντας στην 7η και 18η θέση, αντίστοιχα, από το 2017 που ξεκίνησε αυτή η έρευνα από την Lyst.

Αλλά τι κάνει την τσάντα του Uniqlo τόσο πετυχημένη;

Το απλό, διαχρονικό σχέδιο της τσάντας

Αυτό που πιστεύω ότι έχει κερδίσει τους καταναλωτές, είναι το απλό σχέδιο της τσάντας του Uniqlo. Η τσάντα είναι πολύ απλή και έχει ένα ξεκάθαρο σχέδιο: είναι μίνιμαλ και χρηστική. Αν και εκ πρώτης όψεως μπορεί να δείχνει απλή, μέσα στην απλότητά της έχει μερικά στοιχεία που κάνουν το σχέδιό της ενδιαφέρον.

Αρχικά, το ημικύκλιο σχήμα της, αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα στιλ τσάντας που φοριέται αρκετά από την προηγούμενη σεζόν. Το σχήμα αυτό, μάλιστα, την καθιστά άνετη στην εφαρμογή, ειδικά για τις γυναίκες, αν σκεφτείς ότι φοριέται πάνω από τον κορμό -άρα δεν ενοχλεί το στήθος όταν την φοράει κανείς. Σε αυτό, βοηθάει και το μεγάλο της μέγεθός της που επιτρέπει σε όποιον την κρατάει να βάλει μέσα όλα τα απαραίτητα. Τέλος, το διαχρονικό σχέδιό της, την κάνει αρκετά βολική ώστε να μπορεί να συνδυαστεί με τα περισσότερα ρούχα της γκαρνταρόμπας, αλλά και να μπορεί να την κρατήσει κανείς σε πολλές διαφορετικές περιστάσεις. Από τη βόλτα για καφέ μέχρι και την βραδινή έξοδο.

Κοίτα, μεταξύ μας τώρα, δεν είναι καθόλου άσχημο που βλέπουμε για πρώτη φορά στη λίστα, μια τσάντα σαν αυτή του Uniqlo, που κοστίζει τόσα λίγα, γιατί είναι μια αγορά που θα μπορούσαμε οι περισσότεροι να κάνουμε. Και το καλό είναι, ότι η τσάντα βγαίνει σε πολλά διαφορετικά χρώματα, οπότε υπάρχουν και επιλογές.