FASHION CAMPAIGN

H νέα καμπάνια της Tommy Hilfiger θέλει να αλλάξουμε τον κόσμο

Ζούμε σε μια αρκετά μεταβατική περίοδο κοινωνικά. Διανύουμε μια τεχνολογική επανάσταση, τα τελευταία χρόνια, στην οποία ακόμα προσαρμοζόμαστε. Προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στον καταιγισμό πληροφοριών που δεχόμαστε καθημερινά και πώς να «χωνέψουμε» όλες τις ανισορροπίες και ανισότητες που υπάρχουν στον κόσμο. Κάπου εκεί, μέσα σε όλα τα καινούργια που μας έχει φέρει η άνοδος της τεχνολογίας, έρχονται και τα social media να σώσουν την κατάσταση. Κάπως κυριολεκτικά, αν σκεφτείς την άνοδο του awareness για σημαντικά κοινωνικά γεγονότα που έχει αυξήσει κατά πολύ, τον ακτιβισμό. Κάπως έτσι, οι ακτιβιστές αυτού του κόσμου, ενώνουν τις δυνάμεις τους διαδικτυακά και παλεύουν για ένα καλύτερο αύριο. Γι’ αυτές τις προσωπικότητες και αυτό το «νέο, καλύτερο αύριο», μιλάει και η νέα, εμψυχωτική καμπάνια της Tommy Hilfiger.

Η Tommy Hilfiger μάς συστήνει τη νέα καμπάνια του brand για τη σεζόν Fall 2021 με τίτλο “Pass The Mic”. Με πρωταγωνιστές τους Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun και DJ Cassidy, η καμπάνια Tommy Hilfiger χρησιμοποιεί ένα diverse cast, επιδραστικών προσωπικοτήτων για να περάσει το μήνυμά της.

Τι θα δεις στη νέα καμπάνια Tommy Hilfiger

Η καμπάνια υποστηρίζει την ιδέα ότι όλοι έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν και να αλλάξουν τον κόσμο αξιοποιώντας τη φωνή τους. Μαζί με ένα επιλεγμένο mix από diverse φωνές, οι fans του οίκου, έχουν στη διάθεσή τους μία παγκόσμια πλατφόρμα που εμπνέει την αλλαγή.

Η καμπάνια “Pass the Mic”, παράλληλα, παρουσιάζει τη νέα Fall 2021 συλλογή του οίκου, η οποία περιλαμβάνει statement κομμάτια από τα archive του brand και συνδυάζει μοντέρνες prep λεπτομέρειες και εμβληματικά σχέδια. Συνεχίζοντας την αποστολή βιωσιμότητας υπό την ομπρέλα «Fashion That Wastes Nothing and Welcomes All», η συλλογή αξιοποιεί sustainable μεθόδους παραγωγής και υλικά.

Εστιάζοντας σε ένα συγκεκριμένο θέμα κάθε φορά, κάθε πρωταγωνιστής της καμπάνιας Tommy Hilfiger, θα εμπνέει το κοινό ρωτώντας: «Τι σας εμπνέει για να κάνετε τη διαφορά; Τι θα λέγατε εάν ο κόσμος άκουγε πραγματικά; Τι σας παρακινεί αναφορικά με το μέλλον;». Οι φωνές των νέων ακτιβιστών, θα απαντούν.

Τα πρόσωπα της καμπάνιας

Yara Shahidi (Η.Π.Α.) σχετικά με την Αυτοπεποίθηση: «Είμαστε ο λόγος που το μέλλον είναι τόσο φωτεινό». Ένα από τα πιο λαμπρά ταλέντα του Hollywood, βραβευμένη ηθοποιός, παραγωγός και φοιτήτρια στο Harvard, αξιοποιεί τη φωνή της προκειμένου να ενδυναμώσει το κοινό.

Anthony Ramos (Η.Π.Α.) σχετικά με την Κοινότητα: «Αλλάζουμε τον κόσμο επανασχεδιάζοντας τους ίδιους μας τους εαυτούς, αλλά χωρίς να ξεχνάμε από πού προήλθαμε». Ο βραβευμένος με Grammy και υποψήφιος για Emmy τραγουδιστής, ηθοποιός και πρωταγωνιστής της επερχόμενης ταινίας Transformers: Rise of The Beasts, τονίζει το θέμα της Κοινότητας μέσω των υπέροχων ήχων του, των provocative στίχων του και της θέλησής του να λέει την αλήθεια.

Jack Harlow (Η.Π.Α.) σχετικά με τη Δέσμευση: «Οι λέξεις δε σημαίνουν τίποτα απολύτως εάν δεν ειπωθούν σωστά». Μέσω της αυθεντικότητας, της μελωδίας και των έξυπνων σχολίων, η υποψήφια για Grammy και πολύ-πλατινένια rapper αιχμαλωτίζει το κοινό.

“Wizkid” (Νιγηρία) σχετικά με το Χαρακτήρα: «Πόσες φορές σηκώθηκες παρά τις πολλές προσπάθειες;». Ο βραβευμένος με Grammy τραγουδιστής και συνθέτης Ayo Balogun εξερευνά το θέμα του Χαρακτήρα μέσω της καλά συνδεδεμένης παγκόσμιας πλατφόρμας του.

Kim Soo-Hyun (Κορέα) σχετικά με την Αλλαγή: «Το μικρό μας κίνημα φέρνει υπέροχες αλλαγές και θα αλλάξει τον κόσμο». Γνωστός για τους ρόλους του σε δημοφιλείς σειρές και ταινίες, η φωνή του Kim συνεχίζει να εμπνέει καθώς εστιάζει στην Αλλαγή μέσω μίας αισιόδοξης στάσης προς το μέλλον.

DJ Cassidy (Η.Π.Α.) σχετικά με την καμπάνια “Pass the Mic”: «Δώσε το μικρόφωνο και μοίρασε το φως σου. Κάθε άτομο, κάθε φωνή μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Εσύ τί έχεις να πεις;» . Η δημιουργός των επαναστατικών “Pass the Mic” series και παγκοσμίως καταξιωμένη DJ Cassidy ενώνει είδωλα από το χώρο της μουσικής δίνοντας το μικρόφωνο από σπίτι σε σπίτι, μεταμορφώνοντας την εμπειρία της μουσικής.

Η καμπάνια Tommy Hilfiger έκανε το λανσάρισμά της στις 20 Σεπτεμβρίου 2021. Κάθε campaign video θα ολοκληρώνεται με το κάθε ταλέντο να λέει, «Δίνω το μικρόφωνο σε εσένα, τί έχεις να πεις;» ενώ το κοινό θα μπορεί να ανταποκρίνεται μέσω direct message στο Instagram account του Tommy Hilfiger.

«Κάθε φωνή έχει τη δύναμη να φωτίσει τον κόσμο», δηλώνει ο Tommy Hilfiger. «Είμαστε εδώ για να δώσουμε κυριολεκτικά το μικρόφωνο στο κοινό με σκοπό να καθοδηγήσουμε μία μακροχρόνια αλλαγή. Είμαι πολύ περήφανος που η φετινή μας συλλογή εκπροσωπείται από ένα τόσο υπέροχο και diverse group ανθρώπων».