FASHION CAMPAIGN

H Lana Del Rey στη νέα καμπάνια SKIMS, δεν φοράει blue jeans, αλλά μπλε βελούδο (και εντυπωσιάζει)

© 2024 Mark Von Holden/ΑP Images

Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Τουλάχιστον όσον αφορά την οικογένεια Kardashians-Jenners. Η momager Kris Jenner, κατάφερε να κάνει διάσημα όλα τα μέλη της οικογένειας, τόσο που ίσως ούτε η ίδια να το περίμενε-, και το κατάφερε με καθόλου τυχαίο τρόπο. Μετά την κυκλοφορία της sex tape της Kim Kardashian, ένα νέο κεφάλαιο άνοιξε στην ποπ κουλτούρα, ένα φαινόμενο καλύτερα, που δείχνει πώς μπορεί μια οικογένεια να δοξάζεται αλλά και να μισείται ταυτόχρονα τόσο πολύ από τόσο πολύ κόσμο.

Προσωπικά, δεν είμαι φαν όλων των Kardashians. Κυρίως γιατί μια περσόνα σαν αυτή της Kim, για παράδειγμα, δεν έχει κάτι ουσιαστικό να μου «πει». Δεν λατρεύω όσα κάνει τις περισσότερες φορές, αλλά που από την αρχή θεώρησα ότι είναι τελείως «στο brand της» και θεωρώ ακόμα ότι είναι η πιο σωστή επιχειρηματική της κίνηση, είναι η δημιουργία του SKIMS: του brand shapewear εσωρούχων της Kim Kardashian που ξεκίνησε από την προσωπική της εμπειρία με το ντύσιμο.

Η Kim για να ντυθεί στο κόκκινο χαλί ή για οποιοδήποτε άλλο event, χρησιμοποιούσε shapewear εσώρουχα κάτω από τα ρούχα της για να κάνει τα looks της να δείχνουν αψεγάδιαστα, αλλά επειδή δεν έβρισκε στην αγορά τα προϊόντα που ήθελε ακριβώς, δημιούργησε το δικό της brand. Λεφτά υπήρχαν, η ιδέα ήταν καλή γι’ αυτό και το brand είναι τόσο πετυχημένο.

Καθ’ όλη την ως τώρα πορεία του SKIMS, η Kim και η ομάδα της έχουν κάνει φανταστική δουλειά για το marketing της εταιρείας, διατηρώντας μια υψηλή ποιότητα στα shapewear, τα εσώρουχα και τα loungewear ρούχα που κυκλοφορούν, αλλά κρατώντας και το ενδιαφέρον του κοινού «ζωντανό» μέσα από τις συχνά ενδιαφέρουσες ή τουλάχιστον πολυσυζητημένες καμπάνιες για το brand. Η Kardashian χρησιμοποιεί τη δημοτικότητά της, αλλά και τις σχέσεις της με τους μεγαλύτερους stars του κόσμου προς όφελός της και τους προσκαλεί να πρωταγωνιστήσουν στις καμπάνιες του SKIMS. Οι καμπάνιες αυτές γίνονται συχνά, viral -συνήθως για καλό λόγο, όχι πάντα βέβαια-, και το νέο project του SKIMS βρίσκεται σε αυτή την κατηγορία. Ο λόγος; Γιατί η αγαπημένη heartbreaker της μουσικής σκηνής Lana Del Rey, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια SKIMS.

Το SKIMS της Kim Kardashian «φέρνει» ένα από τα αγαπημένα παιδιά της μουσικής, τη Lana Del Rey, να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια για τη Valentine’s Day συλλογή του brand, και αυτή η συνεργασία δεν θα μπορούσε να μην είναι πετυχημένη.

Η Lana Del Rey στην καμπάνια SKIMS για τη συλλογή του Αγ. Βαλεντίνου

Ο άνθρωπος που έχει τραγουδήσει καλύτερα απ’ όλους τους καλλιτέχνες της γενιάς της τον έρωτα, είναι ο κατάλληλος για να διαφημίσει εσώρουχα για την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Σε μια τελείως απρόσμενη, αλλά που-κουμπώνει-τέλεια, συνεργασία, βλέπουμε τη Lana Del Rey να ποζάρει για τη νέα καμπάνια SKIMS, λίγες μέρες αφού ανακοινώθηκε ότι η τραγουδίστρια θα είναι headliner στο φετινό Coachella.

Η Valentine’s Day συλλογή ακολουθεί το ρετρό ύφος, που έχουν τελευταία κάποιες από τις καμπάνιες του SKIMS. Έτσι οι φωτογραφίες έχουν μια νοσταλγική, vintage διάθεση. Φυσικά, αυτό το concept ταιριάζει άψογα με την αισθητική που έχει η Lana Del Rey σαν καλλιτέχνιδα, αλλά και με τη φυσική ομορφιά της που έχει «κάτι το 70s».

Κάπως έτσι, η ταλαντούχα βρετανίδα φωτογράφος Nadia Lee Cohen (που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την Kim Kardashian), φωτογραφίζει την τραγουδίστρια σε μονόχρωμα backdrops, με την Del Rey να είναι το επίκεντρο. Κάπως έτσι, τη βλέπουμε να ποζάρει μέσα σε ένα τεράστιο baby blue βελούδινο κουτί σε σχήμα καρδιάς, φορώντας ένα βελούδινο lingerie κορμάκι, γαλάζια opera gloves και matching φιόγκους. Σε μια άλλη φωτογραφία, με κόκκινο φόντο, φοράει ένα από τα best-sellers του SKIMS, το Fits Everybody κορμάκι σε παστέλ ροζ χρώμα με ροζ σατέν γάντια, που έρχονται σε αντίθεση με το «πλούσιο» κόκκινο φόντο.

Από τις φωτογραφίες της καμπάνιας SKIMS με τη Lana Del Rey, ξεχωρίζει αυτή που η star φοράει ένα μαύρο σατέν σετ lingerie και μαύρο δαντελένιο πέπλο με ένα βέλος να έχει «χτυπήσει» την καρδιά της, αλλά και αυτή όπου φοράει ένα loungewear σετ με τυπώματα από κόκκινες καρδιές, όπου έχει ένα μήλο με βέλος στο κεφάλι της με χαραγμένα τα αρχικά της.

«Είμαι φαν του SKIMS από την αρχή και το γεγονός ότι συμμετέχω στη Valentine’s Day καμπάνια τους, είναι πραγματικά συναρπαστικό», αναφέρει η Lana Del Rey σε σχετική ανακοίνωση. «Η συλλογή τους είναι τόσο όμορφη και ονειρική, κάτι που έκανε τη συνεργασία μου με τη Nadia τόσο δημιουργική και διασκεδαστική. Ελπίζω να την απολαύσετε όσο κι εγώ». Η Valentine’s Day συλλογή του SKIMS θα περιλαμβάνει 29 limited-edition κομμάτια από εσώρουχα, σετ πιτζάμας και loungewear και θα είναι διαθέσιμη online από τις 23 Ιανουαρίου.

Όπως σου είπα, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά του το SKIMS συνεργάζεται για καμπάνια του με ένα μεγάλο όνομα. Εκτός από τις συνεργασίες με οίκους όπως τον Fendi και πιο πρόσφατα με την Swarovski, στις καμπάνιες του brand της Kim έχουν πρωταγωνιστήσει διάφοροι stars: από την Cardi B και την Kim Catrall, τη SZA, την Tyra Banks, ως τη Nelly Furtado και πολλές ακόμη. Αυτή με την Lana Del Rey είναι σίγουρα η πιο ταιριαστή με το brand του προσώπου που πρωταγωνιστεί. Η Lana μάς κλέβει για ακόμη μια φορά την καρδιά.