FASHION CAMPAIGN

H Kendall Jenner και ο Bad Bunny επισημοποιούν τη σχέση τους στην νέα καμπάνια Gucci

Jacopo M. Raule/Getty Images for Gucci/Ideal Images

Στην πρώτη καμπάνια του de Sarno και τις εμβληματικές βαλίτσες ταξιδιού Valigeria, το ζευγάρι ποζάρει στον φακό του Anthony Seklaoui. Φέρνοντας ένα 90s αέρα στην καμπάνια, ένα στοιχείο που είδαμε και στο ντεμπούτο του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή στην Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο, η καμπάνια Gucci κλέβει τις εντυπώσεις για όλους τους σωστούς λόγους. Προσφέροντας μια «προσγειωμένη» αίσθηση στο γενικότερο ύφος της καμπάνιας με το χαρακτηριστικό high end στιλ για το οποίο είναι γνωστό το ιταλικό label, η Kendall Jenner και ο Bad Bunny αποδεικνύουν ότι είναι ένα δυναμικό duo.

Οι αξιολάτρευτες φωτογραφίες που τους δείχνουν να αγκαλιάζονται, ενώ η Kendall είναι καθισμένη πάνω σε καρότσι γεμάτο με τις βαλίτσες Gucci, φορώντας matching navy μπλε σύνολα, είναι το highlight της καμπάνιας. Αυτές οι «αυθόρμητες» πόζες (απ’ ό,τι φαίνεται τουλάχιστον), έρχονται σε αντίθεση με τις high fashion εικόνες που έχει ο καθένας μόνος του. Ενώ, ένα βίντεο-reel που ανέβασε στο account του ο οίκος, έχει την polished αίσθηση των καμπανιών μόδας που βλέπαμε στα 90s και τα 00s.

Ο Bad Bunny δε, ανταποκρίνεται απόλυτα στο ταλέντο της Kendall Jenner η οποία ως επαγγελματίας μοντέλο θα μπορούσε να είχε στρέψει όλη την προσοχή πάνω της. Λίγο η καλή τους χημεία, λίγο το «πολυεργαλείο» που είναι ο Bad Bunny που κάνει καλά με ό,τι κι αν καταπιαστεί και κανείς στην καμπάνια δεν επισκιάζει τον άλλο.

Αντιθέτως, η «σύμπραξη» αυτή δείχνει αβίαστη και τρομερά κουλ. Είναι δε το τέλειο marketing για τον οίκο Gucci και τον νέο του καλλιτεχνικό διευθυντή, ειδικά μετά τις αμφιλεγόμενες απόψεις για τη Spring 2024 συλλογή που παρουσίασε πρόσφατα στο Παρίσι.

Ήταν εκεί που είδαμε και την Kendall Jenner και τον Bad Bunny να κάνουν μια κοινή εμφάνιση, ενώ κάθισαν στο front row της επίδειξης. Τώρα καταλαβαίνουμε γιατί αποφάσισαν να πάνε μαζί.

Jacopo M. Raule/Getty Images for Gucci/Ideal Images

Σε κάθε περίπτωση, αυτή είναι μια σημαντική στιγμή και μια εξίσου σημαντική καμπάνια για τον Sabato de Sarno, λόγω της τεράστιας ιστορίας που έχουν οι βαλίτσες Valigeria.

Λίγα λόγια για την ιστορία της εμβληματικής Gucci Valigeria βαλίτσας

Ο ιδρυτής του οίκου Guccio Gucci ήταν αυτός που σχεδίασε την εν λόγω βαλίτσα το 1921. Αν και ο οίκος ως τότε, είχε επικεντρωθεί στη δημιουργία δερμάτινων ειδών, συμπεριλαμβανομένου και τσαντών αλλά και βαλιτσών και άλλων αξεσουάρ, ήταν στα 50s και τα 60s που έγινε γνωστός σε παγκόσμιο επίπεδο, για τις πολυτελείς τσάντες ταξιδιού που σχεδίαζε.

Ήταν τότε που η Valigeria έγινε η It τσάντα ταξιδιού, μια βαλίτσα που ήταν -και είναι ακόμη- πολύ περισσότερα από μια απλή τσάντα για να μεταφέρει κανείς τα ρούχα του. Η Gucci Valigeria είναι ένα σύμβολο status και υπενθυμίζει στον κόσμο την διαχρονική δεξιοτεχνία του ιταλικού οίκου. Αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της κληρονομιάς του οίκου και είναι ένα αξεσουάρ πολυτελείας που πολλοί θα ήθελαν να έχουν στην ντουλάπα τους.

Μέσα από αυτή την καμπάνια με την Kendall Jenner και τον Bad Bunny όμως, αυτό που καταφέρνει ο de Sarno (ο οποίος επιμελήθηκε το concept του project) είναι να «παντρέψει» τη γοητεία και πολυτέλεια που χαρακτηρίζει τη Gucci Valigeria με την οικειότητα που έχει το ζευγάρι και που διακρίνεται και στις φωτογραφίες. Μια πολύ καλή αρχή για τον de Sarno και ένας έξυπνος τρόπος να επισημοποιήσει το ζευγάρι τη σχέση του, με τους δικούς του όρους.