H Kate Moss και η Chloë Sevingy φιλιούνται κι αγκαλιάζονται στη νέα καμπάνια Saint Laurent
- 29 ΙΟΥΛ 2025

Αν και το έχω ξαναγράψει, δεν έχω κανένα πρόβλημα να το ξαναπώ: όσον αφορά τη δουλειά του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent, εκεί που ο σχεδιαστής θριαμβεύει, είναι στα projects του εκτός πασαρέλας. Ακόμα κι αν οι συλλογές του καμιά φορά να επαναλαμβάνονται, οι καμπάνιες Saint Laurent υποδηλώνουν έναν ευφυή δημιουργό, και η πιο πρόσφατη είναι μια επιβεβαίωση αυτού.
Για τη pre-Fall 2025 συλλογή, ο οίκος Saint Laurent φέρνει τα «μεγάλα όπλα», με 2 από τις μούσες του να πρωταγωνιστούν σε μια σέξι καμπάνια που είναι ο ορισμός της ελευθερίας: την Kate Moss και την Chloë Sevigny.
Η Kate Moss και η Chloë Sevigny βουτάνε μαζί στην πισίνα για την καμπάνια Saint Laurent
Η Kate Moss είναι icon. Δεν υπάρχει τίποτα το επιτηδευμένο πάνω της. Το μοντέλο αποπνέει μια έμφυτη αυτοπεποίθηση που είναι δύσκολο να αντιγράψει κανείς. Για την καμπάνια Saint Laurent και τη pre-Fall συλλογή 2025, ο οίκος γνώριζε καλά ότι για να απαθανατίσει την περσόνα της θα χρειαζόταν να την παρουσιάσει με τον ίδιο ανεπιτήδευτο τρόπο που χαρακτηρίζει και την ίδια.
Μέσα από μια σύμπραξη παλιού και σύγχρονου, η αισθητική της καμπάνιας Saint Laurent, με το ξεκάθαρο 70s-80s ύφος των ρούχων που ταιριάζουν και στο στιλ της ίδιας της Moss, βλέπουμε την καμπάνια να ξεφεύγει από τα παραδοσιακά προμελετημένα σενάρια, παρουσιάζοντας μια φρέσκια προσέγγιση σε projects σαν αυτά.
Μακριά από τα στιλιζαρισμένα στούντιο, η καμπάνια Saint Laurent, με τίτλο Velvet Heat, παρουσιάζεται μέσα από τα μάτια της Kate Moss. Ακολουθεί το πώς περνάει τη μέρα της, προσφέροντας εικόνες που έχουν κίνηση, αυθορμητισμό αλλά και μια αίσθηση ελευθερίας.
Ο Αnthony Vaccarello, εξάλλου, έδωσε πλήρη δημιουργική ελευθερία στην Kate Moss και χωρίς κανένα περιορισμό, η Kate Moss εκφράζει με αισθησιακό τρόπο την προσωπικότητά της. Στις φωτογραφίες και το βίντεο που επιμελήθηκε ο Mert Alas, βλέπουμε το μοντέλο να περνάει ήσυχες στιγμές στο Λος Άντζελες, ακούγοντας μουσική, περνώντας στιγμές δίπλα στη θάλασσα και την πισίνα μαζί με την άλλη μούσα του οίκου, δηλαφη την Chloë Sevigny, με την οποία αγκαλιάζονται, φιλιούνται και δείχνουν τρυφερότητα η μια στην άλλη. Στο βίντεο, βλέπουμε να τις συνοδεύει και η δημοσιογράφος Frankie Rayder, θέτοντας το τρίο των απόλυτων It girls.
H σύνδεση ανάμεσα στη Moss, τη Sevigny και τη Rayder, που προβάλλεται μέσα από την καμπάνια Saint Laurent με ένα soft αλλά και δυναμικό τρόπο ταυτόχρονα, είναι τόσο αναζωογονητική, ειδικά συγκριτικά με τις ανέμπνευστες καμπάνιες μόδας που βλέπουμε τελευταία. Τα ρούχα πρωταγωνιστούν με «ήσυχο» τρόπο στην καμπάνια και γίνονται «ένα» με τις γυναίκες που τα φοράνε, εκπροσωπώντας απόλυτα την ενέργειά τους. Ημιδιάφανα φορέματα, μεταξωτές φούστες και lingerie κορμάκια με δαντέλα συνδυάζονται με δερμάτινα jackets και statement αξεσουάρ, προσφέροντας ένα styling που δεν έχει «καθοδήγηση» και δεν είναι καθόλου φορσέ.
Το γεγονός δε, ότι η Kate Moss αποφάσισε να μην υπάρχει συγκεκριμένη αφηγηματική πορεία, κάνει την καμπάνια Saint Laurent πιο αυθεντική και effortless. Μπορεί να μην υπάρχουν λόγια, η σιωπή όμως τα «λέει» όλα.