FASHION CAMPAIGN

H Beyoncé με 200 καρατίων διαμάντια ποζάρει μπροστά από έναν σπάνιο Basquiat για την καμπάνια του Tiffany & Co.

Kevin Mazur/Getty Images for Global Citizen Festival: Mandela 100/Ideal Images

“Put some respect on my check”, λένε οι στίχοι του Apes**t, του hit track της Beyoncé και του Jay-Z, στου οποίου το βιντεοκλίπ το ζευγάρι ποζάρει μπροστά από τον πίνακα της Mona Lisa. To power couple μπορεί να ξεκίνησε από τα «χαμηλά», αλλά τώρα όλοι δείχνουν σεβασμό στον τραπεζικό τους λογαριασμό -όπως λέει και ο στίχος τους. Οι δυο καλλιτέχνες έχουν πετυχημένες καριέρες, έχουν υπερνικήσει κοινωνικά στερεότυπα που μπορεί να στάθηκαν εμπόδιο στον δρόμο τους, και τώρα ποζάρουν μπροστά από έναν σπάνιο Basquiat πίνακα φορώντας διαμάντια 200 καρατίων. Η Beyoncé και ο Jay-Z, είναι η επιτομή του «Αμερικάνικου Ονείρου». Και όλα αυτά τα «βλέπουμε» μέσα από τις φωτογραφίες για την καμπάνια Tiffany & Co. στην οποία πρωταγωνιστεί η Beyoncé και ο Jay-Z.

Η Beyoncé και ο Jay-Z, λοιπόν, πρωταγωνιστούν στην καμπάνια του οίκου κοσμημάτων Tiffany & Co., η οποία είναι πραγματικά επική. Αυτό, ισχύει για δυο λόγους: Πρώτον, γιατί το ζευγάρι ποζάρει μπροστά από ένα ακυκλοφόρητο στο κοινό, πίνακα του Αμερικανού artist, Jean-Michel Basquiat από το 1982. Και δεύτερον, γιατί η Beyoncé φοράει ένα κόσμημα 128 καρατίων που έχουν φορέσει μόλις άλλοι 3 άνθρωποι στον κόσμο. Η Beyoncé φορώντας αυτό το κόσμημα στην καμπάνια Tiffany & Co., γίνεται η πρώτη μαύρη γυναίκα που το έχει φορέσει ποτέ. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η Beyoncé στην καμπάνια του Tiffany & Co. φοράει πάνω από 200 καρατίων διαμάντια

Με έμπνευση από την iconic ταινία του Blake Edwards, Breakfast at Tiffany’s, με πρωταγωνίστρια την Audrey Hepburn, η Beyoncé ποζάρει για τη νέα καμπάνια Tiffany & Co., “About Love”. Με ένα μαύρο Balmain φόρεμα και ψηλό κότσο, η Beyoncé είναι μια σύγχρονη εκδοχή της Holly Golightly (του χαρακτήρα της Hepburn στην ταινία). Αυτό όμως που παρατηρούμε πρώτο απ’ όλα, είναι το εντυπωσιακό κολιέ της σταρ.

Η Beyoncé εμφανίζεται στην καμπάνια φορώντας πάνω από 200 καρατίων διαμάντια. Η ίδια φοράει το iconic Tiffany Diamond, ένα κολιέ με κίτρινο διαμάντι. Το κίτρινο διαμάντι του κολιέ είναι ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο. Το φημισμένο κολιέ διαθέτει 128,54 καράτια, ενώ η αλυσίδα που το συνοδεύει διαθέτει πάνω από 100 καράτια. Εκτός από το κολιέ, η Beyoncé στην καμπάνια Tiffany & Co., φοράει και ένα 22 καρατίων δαχτυλίδι κι αυτό από κίτρινο διαμάντι.

«Η αγάπη είναι το διαμάντι που το κόσμημα και η τέχνη, κοσμούν», αναφέρει σε δήλωσή του το ζευγάρι για την καμπάνια.

Το σπάνιο διαμάντι και η πρωτιά της Beyoncé

Η καμπάνια Tiffany & Co. στην οποία πρωταγωνιστεί η Beyoncé και ο Jay-Z και που έχει επιμεληθεί ο φωτογράφος Mason Poole, έχει μια σημαντική πρωτιά. Η καλλιτέχνιδα γίνεται η πρώτη μαύρη γυναίκα που φοράει το σπάνιο Tiffany Diamond κολιέ. Η Queen Bey είναι ο 4ος άνθρωπος στον κόσμο που φοράει αυτό το iconic κολιέ.

Πριν από την καλλιτέχνιδα, το σπάνιο κόσμημα έχουν φορέσει η Mary Whitehouse, γυναίκα του διπλωμάτη Edwin Sheldon Whitehouse, η Audrey Hepburn και η Lady Gaga στα Oscars, το 2019. Για την ιστορία, το Tiffany Diamond είχε βρεθεί στην Νότια Αφρική το 1877. Αυτή είναι η πρώτη φορά όμως, που βλέπουμε το κόσμημα αυτό να φιγουράρει σε καμπάνια του οίκου.

Η συνεργασία του ζευγαριού με τον οίκο και η δωρεά για φιλανθρωπικό σκοπό

Εκτός από την “About Love” καμπάνια του Tiffany & Co., η Beyoncé και ο Jay-Z έχουν γυρίσει και ένα βίντεο. Πρόκειται για μια διασκευή του “Moon River”, του theme song της ταινίας, Breakfast at Tiffany’s, που συνοδεύει την διαφημιστική καμπάνια η οποία θα κυκλοφορήσει επίσημα στις 2 Σεπτεμβρίου. Παράλληλα, η συνεργασία του power couple περιλαμβάνει και μια σημαντική δωρεά από μέρους του οίκου. Το Tiffany & Co, λοιπόν, θα δωρίσει 2 εκατομμύρια δολάρια σε προγράμματα Ιστορικών Μαύρων Κολλεγίων και Πανεπιστημίων (HBCU). Τα ιδρύματα εκπαίδευσης αυτά, δημιουργήθηκαν πριν το Civil Rights Act του 1964 και ευνοούν την αφρικανοαμερικανική κοινότητα.