ΜΟΔΑ

Η ατέλεια είναι που κάνει τη διαφορά και η Diesel σε προκαλεί να την αναδείξεις

Μία ωδή στην ατέλεια, μία στροφή στην πραγματικότητα της μοναδικότητας είναι η ουσία της νέας καμπάνιας της Diesel, GO WITH THE FLAW (κι όχι flOw). Σε μία εποχή που η τέλεια ζωή καταγράφεται μέσα από φωτογραφικά στιγμιότυπα, τα οποία δημιουργούν το ιδανικό Instagram profile, η Diesel σε καλεί να νιώσεις άνετα με αυτό που είσαι και να το αναδείξεις. Εξάλλου κανείς δεν είναι τέλειος και μάλλον ευτυχώς, αφού θα ήταν αφόρητα βαρετό.

Ο founder της Diesel, Renzo Rosso ήταν μόλις 15 ετών όταν έφτιαξε το πρώτο του τζιν παντελόνι. Φυσικά, όπως παραδέχεται δεν ήταν τέλειο. Ωστόσο, ήταν μοναδικό και αυτό το έκανε να έχει αξία. Δεν τα πήγε κι άσχημα, αν σκεφτείς την πορεία του brand μέχρι σήμερα. Η ατέλεια είναι αυτή που ξεχώρισε την Diesel από τον σωρό όλων εκείνων των brands που είχαν το ίδιο προϊόν.

 

Εγώ θα το πάω λίγο πιο προσωπικά και θα σε βάλω να θυμηθείς πώς ήταν ή πως είναι το αγαπημένο σου τζιν παντελόνι. Κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι τέλειο, είναι σκισμένο, είναι ξεφτισμένο αλλά το λατρεύεις.

 

Με επίκεντρο ένα υπέροχο video, μία ταινία μικρού μήκους του François Rousselet (που δημιούργησε βίντεο για τους Snoop Dogg, Madonna και τους Rolling Stones), η νέα καμπάνια της Diesel σε προκαλεί την πραγματικότητα με τις ατέλειες. Βρες το θάρρος να δείξεις το δικό σου ελάττωμα, νιώσε περήφανη για την ατέλειά σου και άφησέ την να σε κάνει μοναδική.

 

Τελικά το να είσαι μοναδική, είναι πιο όμορφο από το να είσαι τέλεια.