FASHION CAMPAIGN

H αριστουργηματική καμπάνια Bottega Veneta γιορτάζει την τέχνη της δημιουργίας

Launchmetrics Spotlight

Αυτό που κάνει τον οίκο Bottega Veneta τόσο ισχυρό στη μόδα, είναι η ιστορία του. Ξεκινώντας ως ένα brand δερμάτινων ειδών που βάσισε όλη τη φιλοσοφία του στην τέχνη της δημιουργίας, δεν θα μπορούσε να μην έχει ανυπέρβλητο κύρος σήμερα. Αν και σχεδιάζει ρούχα εδώ και αρκετά χρόνια, αυτό που κάνει το ιταλικό brand ένα από τα πιο αναγνωρισμένα στον χώρο της μόδας, είναι η αφοσίωσή του στη δημιουργία.

Σε μια εποχή που κυριαρχούν τα Labubu dolls και το “glitz & glam”, η καμπάνια Bottega Veneta μάς υπενθυμίζει τη σημασία της ιστορίας, της συνέχειας και της δημιουργίας, μέσα από την απλότητα και τις αψεγάδιαστες τεχνικές. Για τον οίκο, αυτό παρουσιάζεται μέσα από τη δημοφιλή Intrecciato πλέξη, το χαρακτηριστικό πλεκτό μοτίβο που χρησιμοποιείται σε πολλές από τις τσάντες του brand και που φέτος, κλείνει 50 χρόνια.

Για την σημαντική αυτή επέτειο, η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου, Louise Trotter, (η ακόλουθος του Matthieu Blazy που αποχώρησε από τον οίκο για να αναλάβει τα ηνία του οίκου Chanel), τιμά την ιστορία του οίκου Bottega Veneta με μια αριστουργηματική καμπάνια. Με το όνομα Craft Is Our Language (Η τέχνη είναι η γλώσσα μας), η καμπάνια Bottega Veneta παρουσιάζει την πλέξη Intrecciato, με τον πιο ιταλικό τρόπο: μέσα από την «γλώσσα» της Ιταλίας, τις χειρονομίες.

Η άκρως ιταλική καμπάνια Bottega Veneta, τιμά την πλέξη Intrecciato

Ο οίκος Bottega Veneta γιορτάζει μια στιγμή-ορόσημο στην κληρονομιά του με το λανσάρισμα της καμπάνιας Craft Is Our Language, που τιμά τη signature πλέξη Intrecciato που σύστησε για πρώτη φορά το brand το 1975. Ένα πλεκτό μοτίβο που έγινε το σύμβολο και η «ψυχή» του οίκου, που συνδέεται με τη δημιουργία της τέχνης και του sophistication.

Η καμπάνια Bottega Veneta, την οποία επιμελήθηκε ο φωτογράφος Jack Davison, παρουσιάζει με έξυπνο τρόπο την πλέξη αυτή: μέσα από ασπρόμαυρες φωτογραφίες με χέρια και χειρονομίες που σχηματίζουν την πλέξη Intrecciato.

Φυσικά, οι φωτογραφίες με τα χέρια βασίζονται πολύ στην ιταλική γλώσσα σώματος, που θέλει τους/ις Ιταλούς/ίδες να χρησιμοποιούν με έντονο τρόπο τα χέρια τους όταν μιλάνε. Η καμπάνια Bottega Veneta εμπνέεται από τον ιδιαίτερο αυτό τρόπο επικοινωνιας και έκφρασης για τους ανθρώπους της χώρας.

Εκτός από τις φωτογραφίες αυτές, στην καμπάνια συμμετέχουν και καλλιτέχνες και καλλιτέχνιδες από διάφορους τομείς: της μόδας, του κινηματογράφου, της μουσικής, της λογοτεχνίας και του αθλητισμού. Από τον Zadie Smith, τον Tyler the Creator, την Julianne Moore, τη Neneh Cherry, τον I.N των Stray Kids’, τον σκηνοθέτη Dario Argento, τον Jack Antonoff, την ηθοποιό Thanaerng, τη Shu Qi μέχρι και το μοντέλο Lauren Hutton (η οποία κράτησε μια pouch bag του οίκου, στην ταινία American Gigolo).

Ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα της καμπάνιας, είναι ο Edward Buchanan, ο πρώτος καλλιτεχνικός διευθυντής Bottega Veneta, από το 1996 ως το 2000, ο οποίος σχεδίασε και την πρώτη ready- to- wear συλλογή του οίκου. Στην καμπάνια, ο σχεδιαστής μιλάει για την κληρονομιά του οίκου μέσα από την τέχνη της δημιουργίας και τη σημαντικότητας της κοινότητας των τεχνιτών και δημιουργικών μυαλών. Η παρουσία του Buchanan δείχνει ότι η Trotter αναγνωρίζει τη σημαντική κληρονομιά του οίκου που φυσικά, δεν βασίζεται στα λογότυπα, αλλά στην «ήρεμη πολυτέλεια».

Προφανώς το επίκεντρο της καμπάνιας, είναι η εμβληματική πλέξη του οίκου που χρησιμοποιεί λωρίδες από δέρμα και χρειάζεται ώρες ή ακόμα και μέρες για να φτιαχτεί. Η μέθοδος αυτή βασίζεται σε μια παραδοσιακή, ιταλική τεχνική που απαιτεί ακρίβεια, υπομονή και φυσικά, μαεστρία.

Η πλέξη είναι κάτι παραπάνω από μία τεχνική, αλλά ένα σύμβολο σύνδεσης και συλλογικής δημιουργικότητας που γιορτάζεται και μέσω της καμπάνιας Bottega Veneta. Στην εποχή της εικόνας και της υπερπληροφόρησης που έχει επηρεάσει και την μόδα, ο οίκος Bottega Veneta επιλέγει να παραμείνει πιστός στις αρχές του και να κάνει ένα δυναμικό statement μέσα από μια απλή αλλά ισχυρή καμπάνια. Μια φανταστική αρχή για την Louise Trotter.

 

Exit mobile version