FASHION NEWS

GucciFest: Ο οίκος Gucci θα παρουσιάσει τη νέα συλλογή του μέσα από ένα online κινηματογραφικό φεστιβάλ

AP Photo Antonio Calanni

Η βιομηχανία της μόδας αλλάζει. Μετά από την εξάρση της πανδημίας πολλοί αλλάζουν την φιλοσοφία με την οποία διαχειρίζονται τα brands τους. Ο οίκος Gucci είναι ένας απ’ αυτούς. Τον Μάιο ανακοίνωσε, λοιπόν, ότι θα αρχίσει να παρουσιάζει μόνο δυο συλλογές των χρόνο και όχι τις 6-7 που καλούνται να κυκλοφορήσουν όλα τα πολυτελή brands. Η απόφαση αυτή πάρθηκε με την ελπίδα να μπει ένα στοπ στην ταχύτητα με την οποία «τρέχει» η μόδα και οι τάσεις. Ο οίκος Gucci επιμένει και τονίζει τη σημαντικότητα της εποχικότητας των συλλογών (να υπάρχει μια για το φθινόπωρο/χειμώνα και για την άνοιξη/καλοκαίρι δηλαδή), πράγμα που θα αυξήσει και την δημιουργικότητά του, σαν designer.

Την πρώτη του συλλογή, λοιπόν, παρουσιάζει τώρα, μετά τα νέα αυτά δεδομένα. Φυσικά, ο Alessandro Michele (καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου) δεν θα μπορούσε να μην κάνει την παρουσίαση αυτή, ιδιαίτερα ιδιαίτερη. Ο οίκος Gucci αποφάσισε να παρουσιάσει τη νέα του συλλογή, διαδικτυακά, μέσα από ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ, το GucciFest.

Ο οίκος Gucci παρουσιάζει τη συλλογή του μέσα από μια σειρά ταινιών μικρού μήκους με celebrity πρωταγωνιστές

Με τον τίτλο, “OUVERTURE of Something that Never Ended,” o οίκος Gucci παρουσιάζει το πρώτο κινηματογραφικό φεστιβάλ, GucciFest. Το ιταλικό brand θα δείξει τη νέα του συλλογή μέσα από μια σειρά 7 ταινιών μικρού μήκους. Τις ταινίες έχει σκηνοθετήσει o Michele μαζί με τον Gus Van Sant.

Πρωταγωνίστρια των series είναι η ηθοποιός, καλλιτέχνιδα και performer, Silvia Calderoni. Οι ταινίες ακολουθούν την ηθοποιό στην καθημερινότητά της στη Ρώμη, μέσα από ένα σουρεαλιστικό πάντα τρόπο. Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, η Calderoni έρχεται σε επαφή με φίλους του brand και του Michele. Η λίστα των ανθρώπων που θα εμφανιστούν στις ταινίες περιλαμβάνει ονόματα όπως τους Harry Styles, Billie Eilish, Florence Welch και Arlo Parks.

Με τον τρόπο αυτό, ο σχεδιαστής και ο οίκος Gucci μένουν πιστοί στην αλλαγή «πορείας» που παίρνει το ιταλικό brand. «Θα εγκαταλείψω αυτή την πολυφορεμένη παράδοση της εποχικότητας και των shows. Ο σκοπός μου είναι να επανακτήσω έναν νέο ρυθμό που είναι πιο κοντά στις ανάγκες μου για έκφραση», είχε δηλώσει στο μανιφέστο του τον Μάιο. Μαζί με το διαφορετικό fashion show που θα παρουσιάσει το brand, ο οίκος θα γιορτάσει 15 νέους, ανεξάρτητους σχεδιαστές. Αυτό είναι μέρος ενός προγράμματος που ξεκινάει ο οίκος με σκοπό να αναδείξει το «νέο αίμα» της βιομηχανίας.

Οι ταινίες του GucciFest θα παρουσιαστούν ως μέρος του φεστιβάλ κινηματογράφου και μόδας από τις 16 ως τις 22 Νοεμβρίου. Το κοινό θα μπορεί να παρακολουθήσει τις ταινίες μέσα από ένα ειδικό website που θα λανσάρει το brand, αλλά και μέσω του καναλιού του στο YouTube. Το αναλυτικό πρόγραμμα των προβολών θα ανακοινωθεί στις 13 Νοεμβρίου.