FASHION NEWS

Ένα Instagram account μεταμορφώνει τις συσκευασίες γνωστών food brands σε iconic τσάντες. Μιαμ

instagram.com/camera60studio/

Οι Ιταλοί Chiara Rivituso και Matteo Bastiani είναι ένα παντρεμένο ζευγάρι. Και οι δυο έχουν δουλέψει στον χώρο της μόδας, για γνωστά brands, με ειδικότητα στην κατασκευή τσαντών και αξεσουάρ. Θα μπορούσες, λοιπόν, να τους πεις και experts στη δημιουργία αξεσουάρ. Τις γνώσεις τους αποφάσισαν να μεταφέρουν σε ένα project αρκετά δημιουργικό. Οι δυο τους φτιάχνουν iconic γυναικείες τσάντες, με ένα twist. Τι κάνουν; «Ντύνουν» εμβληματικές bags, γνωστών οίκων, όπως της Chanel και Dior, χρησιμοποιώντας τις συσκευασίες γνωστών food brands. Το αποτέλεσμα; Τσάντες που παρόμοιες τους δεν έχεις ξαναδεί (ακόμα κι αν πρόκειται για γνωστά μοντέλα).

Τα ιδιαίτερα designs τους αποφάσισαν να παρουσιάσουν μέσω του Instagram account τους, camera60studio. Το πιο fun fashion account αυτή τη στιγμή στη γνωστή πλατφόρμα.

Iconic τσάντες μεταμορφώνονται στα πιο fun αξεσουάρ

Λόγω της εμπειρίας τους στο σχέδιο τσαντών και αξεσουάρ, οι Chiara Rivituso και Matteo Bastiani είπαν να δημιουργήσουν ένα ενδιαφέρον project. Παίρνοντας τα χρησιμοποιημένα περιτυλίγματα και συσκευασίες γνωστών προϊόντων φαγητού, μεταμορφώνουν γνωστές τσάντες στα πιο ιδιαίτερα αξεσουάρ. Κάπως έτσι και η εμβληματική Saddle bag του οίκου Dior, «ντύθηκε» με τη συσκευασία των δημητριακών της Kellogg’s και η μίνι Vanity Bag της Chanel με το περιτύλιγμα της Chiara Ferragni που έχει εμπνευστεί από τη συσκευασία των Oreo.

Αγαπημένες μας είναι οι mini Kelly Bag της Hermès, για τις οποίες οι σχεδιαστές έχουν χρησιμοποιήσει τις συσκευασίες του τόνου Rio Mare, της Kinder, της Tampax και η λίστα συνεχίζεται.

Μιλώντας στη Vogue UK, η Rivituso λέει σχετικά: «Η πρόκληση ήταν να μιξάρουμε κάτι από την καθημερινότητα και να το «χωρέσουμε» στον κόσμο της μόδας, εξερευνώντας την πιθανότητα τα ανταλλάξουμε».

Το project στοχεύει στη βιωσιμότητα

Αν και το project ξεκίνησε πριν δυο χρόνια, σχεδιάζοντας τσάντες με σακούλες σουπερμάρκετ (και άλλων γνωστών brands), κατά τη διάρκεια της καραντίνας έγιναν πιο δημιουργικοί. Έτσι, άρχισαν να επαναχρησιμοποιούν τις συσκευασίες από food brands.

Ο στόχος του project πάντως είναι η βιωσιμότητα. «Θέλουμε να εμπνεύσουμε τον κόσμο να φτιάχνει παρά να χαλάει και θα θέλαμε τα brands να κάνουν το ίδιο και να αγκαλιάσουν το όραμά μας», λέει η Rivituso στη Vogue UK. Το αποτέλεσμα πάντως είναι inspiring. Λες ν’ αρχίσουμε και εμείς τις χειροτεχνίες;