FASHION CAMPAIGN

Είναι ο Jeremy Allen White ο καινούργιος Mark Wahlberg; Η καμπάνια εσωρούχων που δίνει την απάντηση

© Jordan Strauss/AP Images

Ένας από τους αγαπημένους μου φωτογράφους που έχει βάλει το δικό του λιθαράκι στην ιστορία της μόδας (και της ποπ κουλτούρας), είναι ο Herb Ritts. Ο Ritts (ο οποίος είχε σκηνοθετήσει και το φημισμένο black & white βιντεοκλίπ του Michael Jackson για το τραγούδι In the Closet με την Naomi Campbell), ήταν γνωστός για τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες του (επηρεασμένος και από τη δουλειά του Helmut Newton), και έχει τραβήξει μια από τις πιο εμβληματικές καμπάνιες μόδας και εσωρούχων, πιο συγκεκριμένα: την Calvin Klein καμπάνια του 1992 για τα εσώρουχα του brand, στην οποία πρωταγωνιστούσαν ο Mark Wahlberg και η Kate Moss.

Μια καμπάνια που έχει γραφτεί στην ιστορία της μόδας με χρυσά γράμματα, μια καμπάνια που προκάλεσε για τη σεξουαλικότητα που απέπνεε και που καθόρισε την καριέρα και των δυο μοντέλων (απογείωσε την καριέρα της Moss -ακόμα κι αν η ίδια δήλωσε ότι είχε κακή εμπειρία απ’ αυτό το project-, και σηματοδότησε την στροφή του Wahlberg στην υποκριτική). Ως τότε ο Wahlberg, ήταν γνωστός ως Marky Mark, και ακολουθούσε μια καριέρα ως τραγουδιστής-ράπερ, αλλά ήταν η καμπάνια Calvin Klein που τον έφερε τόσο έντονα στο προσκήνιο και φυσικά, έχει ταυτιστεί μαζί του μέχρι και σήμερα. Τώρα, εν έτει 2024, έρχεται ένα νέο πρόσωπο να τον «εκθρονίσει» από την θέση του απόλυτου μοντέλου Calvin Klein. Ο Jeremy Allen White πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια εσωρούχων του brand, κάνοντας αγόρια-κορίτσια, όλ@ και ασχέτως σεξουαλικής ταυτότητας να εντυπωσιάζονται στην όψη αυτού του όμορφου, μυστηριώδους, εμφανώς fit άνδρα.

Πώς φτάσαμε ως εδώ;

Το όνομα Calvin Klein είναι ταυτισμένο με τα εσώρουχα και ο Jeremy Allen White στην καμπάνια του brand, με κάνει να σκέφτομαι την τεράστια κληρονομιά που έχει αφήσει το brand στη μόδα και στο κεφάλαιο «εσώρουχα». Τα εσώρουχα είναι μέρος του DNA του brand, το οποίο ξεκίνησε να τα σχεδιάζει το 1971. Η καμπάνια εσωρούχων Calvin Klein με τον Jeremy Allen White, μια αρκετά σέξι καμπάνια, αγγίζει μόλις την επιφάνεια των συχνά αμφιλεγόμενων διαφημίσεων που έχει παρουσιάσει το brand ανά τα χρόνια.

Πολλές από τις καμπάνιες του από τα 90s (συγκεκριμένα, μια διαφημιστική καμπάνια που είχε επιμεληθεί ο Steven Meisel, το 1995), είχαν απαγορευτεί, ενώ η φημισμένη καμπάνια του 1992 με τον Mark Wahlberg και την Kate Moss συνδύαζαν την αθωότητα της νιότης με την σεξουαλική επιβλητικότητα ενός “macho” άνδρα -κάτι το οποίο σχολίασε και η Moss για τον Wahlberg και που συνέβαλε στο να έχει άσχημη εμπειρία από αυτό το project.

Η κληρονομιά του brand όμως, σχετικά με τις καμπάνιες των εσωρούχων του, στοχεύει σε αυτή την προκλητική, αλλά και ενδυναμωτική διάθεση -από την άποψη ότι οι γυναίκες που φωτογραφίζονται με εσώρουχα και δείχνουν σέξι, διεκδικούν την σεξουαλικότητά τους-, ένα marketing plan το οποίο διατηρούν μέχρι και σήμερα, όπως βλέπουμε και από την καμπάνια της Calvin Klein με τον Jeremy Allen White.

Σε αυτό βέβαια βοήθησαν και τα εσώρουχα και η «φήμη» που έλαβαν και που έκαναν το brand να έχει κουλ χαρακτήρα. Ο υπεύθυνος πίσω από τα φημισμένα boxers Calvin Klein δεν είναι άλλος από τον John Varvatos, ο οποίος σχεδίαζε για το brand στις αρχές του 90 και που μετέπειτα μέσα από την καμπάνια με τον Mark Wahlberg, απέκτησαν τεράστια δημοτικότητα (και έφεραν και αντίστοιχα τεράστια κέρδη στην εταιρία). Από τότε, το brand δεν φοβόταν να σπάσει τα στερεότυπα και να προκαλέσει, και αυτό κάνει και υπό μια έννοια με τον τρομερό Jeremy Allen White.

Ο Jeremy Allen White στην καμπάνια εσωρούχων Calvin Klein είναι η επιτομή του “The Bear”

Γνωστός για την πετυχημένη του εμφάνιση στη σειρά The Bear, όπου υποδύεται έναν ευφυή αλλά και ανήσυχο σεφ, ο Jeremy Allen White έχει κερδίσει την αγάπη του κόσμου μέσα από τον ρόλο αυτό (δικαίως). Ο μυστηριώδης χαρακτήρας που υποδύεται σαν να μετουσιώνεται στην καμπάνια Calvin Klein στην οποία o Jeremy Allen White εντυπωσιάζει με το καθηλωτικό του βλέμμα και το ωμό sexiness.

Στις φωτογραφίες και βίντεο που επιμελήθηκε ο Mert Alas, βλέπουμε τον ηθοποιό να φοράει ένα λευκό φανελάκι και μαύρο σορτς τα οποία βγάζει ενώ ανεβαίνει στην ταράτσα ενός κτιρίου στη Νέα Υόρκη, μένοντας τελικά μόνο με το λευκό Calvin Klein μποξεράκι του.

Σε άλλες φωτογραφίες τον βλέπουμε να φοράει μόνο ένα τζιν παντελόνι το οποίο είναι ξεκούμπωτο κι έτσι φαίνεται το εσώρουχό του, ενώ εντυπωσιάζουν οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες -ένα homage στην κληρονομιά του Herb Ritts-, που επιβεβαιώνουν το έμφυτο ταλέντο του White να ποζάρει στον φακό.

Μετά από καιρό, λοιπόν, το brand επιστρέφει στη γνωστή του αισθητική, όσον αφορά τις καμπάνιες εσωρούχων του, και μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι σε αυτό συνέβαλε και ο Jeremy Allen White. Είναι ο νέος Marky Mark; Σε καμία περίπτωση, γιατί ο καθένας είναι μια διαφορετική κατηγορία από μόνος του. Είναι όμως, με σιγουριά μια μετεξέλιξη του Wahlberg και το ιδανικό πρόσωπο για να συστήσει στον κόσμο τη νέα εποχή του brand.