ΜΟΔΑ

Αυτό το 6λεπτο fashion film δείχνει πώς θα ήταν τα social media αν ήταν άνθρωποι

Ο οίκος Kenzo έχει μία ιδιαίτερη ικανότητα να δημιουργεί έξυπνα και αστεία fashion films. Και το τελευταίο δεν αποτελεί εξαίρεση. Το 'The Realest Real' που σκηνοθετήθηκε από την Carrie Brownstein η οποία ήταν συμπαρουσιάστρια του Fred Armisen στο show του Opening Ceremony την Κυριακή.

Με την περιγραφή ως ‘μία χιουμοριστική εξερεύνηση του άστατου και άμεσου κόσμου του internet,” το 7λεπτο video παρουσιάζει την ηθοποιό Laura Harrier να καταφθάνει στο φανταστικό και λίγο ανατριχιαστικό Ινστιτούτο του Αληθινού και Αληθινά Αληθινού. Εκεί την υποδέχεται η Rowan Blanchard ως γραμματέας, η οποία συμβουλεύει τη Harrier οτι “το αυτάρεσκο/στενοχωρημένο είναι ένα καλός συνδυασμός” όσον αφορά την ευχαρίστηση των followers της, οι οποίοι, κυριολεκτικά και σωματικά ακολουθούν τη Harrier στον διάδρομο.

Η ταινία μικρού μήκους αναφέρεται στο πώς τα social media είναι υπεύθυνα για το οτι ‘θολώνουν τα όρια μεταξύ καθημερινού και διάσημου’. Αυτό θα μπορούσε να ακούγεται ιδιαίτερα γνώριμο σε οποιονδήποτε έχει νιώσει ποτέ πως εμπλέκεται ιδιαίτερα στη ζωή μιας Kardashian μέσω Snapchat, για παράδειγμα. “Η ζωή είναι μία μεγάλη αίτηση,” λέει ο Mahershala Ali στο film, δείχνοντας ένα βουνό από χαρτιά γεμάτα με κάθε email, κάθε tweet, like και σχόλιο που έχει κάνει ποτέ η Harrier. Επίσης, στο film περιλαμβάνονται φράσεις και λέξεις που εμφανίζονται συχνά στα social media όπως “Παντρέψου με”, “Πέθανα” και “Μαμά” ως όρος στοργής.

Ο όρος “Μαμά” (Μοm όπως χρησιμοποιείται συνήθως) είναι ένας στοργικός, μεταφορικός όρος τον οποίο διακωμωδεί το film. Η Harrier μια φορά αποκάλεσε τη Natasha Lyonne (βλέπε Orange is The New Black) σε μία λεζάντα; οπότε ξαφνικά η Lyonne γίνεται πραγματικά η μαμά της. Μετά από μία ιδιαίτερα εκδηλωτική και ενθουσιώδη συνάντηση μεταξύ των δύο, όλα παίρνουν τον κατήφορο με αποτέλεσμα έναν διαπληκτισμό ανάμεσα στη Lyonee και την πραγματική μαμά της Harrier.

Δες το χιουμοριστικό film παρακάτω.