PUBLI

Το Dove ξεκίνησε ήδη την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα για να ενδυναμώσει τους εφήβους ώστε να διώξουν την τοξικότητα από τα social media τους

Η Dove, η εμβληματική μάρκα ομορφιάς που έχει ως όραμα την προώθηση της αυτοεκτίμησης και της θετικότητας της ομορφιάς του σώματος, παρουσιάζει φέτος την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα για να βοηθήσει τους εφήβους να ενδυναμώσουν τα δικά τους πρότυπα ομορφιάς και να τους ενθαρρύνει να μην ακολουθούν πρότυπα και ανθρώπους που τους κάνουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους.

Η εκστρατεία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών του Dove Self-Esteem Project να βοηθήσει τους νέους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους και να ξεπεράσουν τις αρνητικές επιρροές που είναι διάχυτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έρχεται σε συνέχεια της περσινής καμπάνιας «Reverse Selfie – Let’s change beauty».

Επίσης, στο πλαίσιο αυτής της εκστρατείας #DetoxYourFeed, η μάρκα Dove δημοσίευσε μια δυνατή ταινία μικρού μήκους, Toxic Influence, που ασχολείται με τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτούν τα κορίτσια με τοξικές συμβουλές ομορφιάς. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία της ταινίας είναι όταν το Dove Self-Esteem Project χρησιμοποίησε το εργαλείο του facial mapping για να απεικονίσει τους γονείς να προωθήσουν τοξικές συμβουλές ομορφιάς στις κόρες τους, όπως συμβαίνει καθημερινά από τους influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ακόμα, η μάρκα Dove, στα πλαίσια του «Self-esteem project – Let’s change beauty» πραγματοποίησε διεθνή έρευνα αλλά και στην Ελλάδα, σχετικά με τα φίλτρα των Κοινωνικών Μέσων και τις εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας που έχουν αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο τα κορίτσια μπορούν να είναι δημιουργικά με το περιεχόμενο που αναρτούν, επιτρέποντάς τους να πειραματιστούν με την αυτοέκφραση. Παρόλα αυτά, όταν τα κορίτσια προσπαθούν να ανταποκριθούν σε μη ρεαλιστικά πρότυπα που δεν μπορούν να επιτευχθούν στην πραγματική ζωή, υπάρχει κίνδυνος να διαστρεβλωθεί ο τρόπος με τον οποίο φαίνονται πραγματικά δημιουργώντας επιβλαβή αντίκτυπο στην αυτοεκτίμηση τους.

Η έρευνα του Dove αποκαλύπτει την έκταση του ζητήματος και στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Σύμφωνα με έρευνα του Dove Self-Esteem Project, 2 στα 3 κορίτσια στις ΗΠΑ ξοδεύουν πάνω από μία ώρα στο Instagram, το TikTok και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή περισσότερο χρόνο από ό,τι ξοδεύουν για προσωπική συναναστροφή με φίλους, ενώ και στην Ελλάδα τα κορίτσια περνούν πάνω από 3 ώρες την ημέρα συνολικά στα social media. Η έρευνα στις ΗΠΑ διαπίστωσε επίσης ότι 1 στα 2 κορίτσια παραδέχεται ότι το εξιδανικευμένο περιεχόμενο ομορφιάς στα feed τους, τους προκάλεσε χαμηλή αυτοεκτίμηση, ενώ και στην Ελλάδα το 53% των κοριτσιών (14-17 ετών) θα εύχονταν να είναι πιο περήφανες για το σώμα τους κι αυτά που τους προσφέρει.
  • Στην Ελλάδα πάνω από 90% των κοριτσιών (10-13 ετών) εύχονται το σχολείο να μπορούσε να τους διδάσκει το πώς θα μπορούσαν να εκτιμούν την διαφορετικότητα του κάθε ατόμου και το πώς να νιώθουν όμορφα με το σώμα τους.

Ερευνητική αναφορά που πρέπει να χρησιμοποιηθεί:

ΗΠΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Edelman DXI σε συνεργασία με την Professor Phillippa Diedrichs.
Δείγμα : 524 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την κύρια έρευνα και n=1,027 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την pulse έρευνα.

ΕΛΛΑΔΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Kukuvagia Collective Wisdom Agency , με συνεντεύξεις σε δείγμα τριακοσίων (300) κοριτσιών ηλικίας 10 -17 ετών και τετρακοσίων (400) γυναικών ηλικίας 18-55 τον Δεκέμβρη του 2021.