PUBLI

The Business of Beauty Forum 2019: Influencer marketing, αειφορία και ανδρική περιποίηση στο μικροσκόπιο του beauty industry

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, το συνέδριο «The Business of Beauty Forum» που διοργάνωσε η Boussias Communications και το Fashion Daily. Στο συνέδριο συμμετείχαν δύο keynote διεθνείς ομιλητές με σημαντική εμπειρία στην αγορά της ομορφιάς, η Kate Nightingale, Head Consumer Psychologist & Ιδρύτρια, Style Psychology και η Karinna Nobbs, Futurist – Professor of Trends & Innovation, αλλά και  ανώτερα και ανώτατα στελέχη του beauty industry, όπου συζήτησαν για τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες και διερεύνησαν τις σημαντικότερες καταναλωτικές τάσεις και πώς αυτές «μετουσιώνονται» σε προϊόντα, αλλά και αποτελεσματικές καμπάνιες.

Οι έννοιες του inclusivity, του personalization, του diversity, της ανερχόμενης ανδρικής αγοράς -στον κλάδο της ομορφιάς- και της αειφορίας αποτέλεσαν τους πυλώνες του διαλόγου. Παράλληλα, αναπτύχθηκαν οι θεματικές του influencer marketing, καθώς επίσης η διερεύνηση των ισορροπιών μεταξύ digital και φυσικού καταστήματος.

Στο τέλος του συνεδρίου, πραγματοποιήθηκε post conference workshop με θέμα «Beauty Retail Transformation for the new consumer era». Συγκεκριμένα, τα ελληνικά στελέχη που συμμετείχαν ήταν οι: Ναταλί Βαγιωνή, CEO, Fresh Line, Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab, Νίκος Καλασκάνης, Consulting Senior Director, Ogilvy, Λέανδρος Καρακατσάνης, CEO, Dust +Cream, Ιλιάδα Κλάγκου, Beauty Editor, Owner – Kiss Laurenne, Μανώλης Λαμπόβας, Partner & Μanaging Director, Addo Digital, Γιάννης Λιώρης, Γενικός Διευθυντής, Caudalie Hellas, Χριστίνα Μαλλάκη, Ιδρύτρια και Δημιουργός, Countess Wilhelmina, International Travel Editor & Instagrammer, Μίνα Μπιράκου, Διευθύντρια Lifestyle Περιεχομένου, 24MEDIA, Θεόδωρος Οικονομάκης, Artistic Director, ikonomakis Hair & Beauty Experts, Marketing Director ikonomakis.gr, Χάρης Παπαγεωργακόπουλος, Brand General Manager Balkans–Clinique & Designer Fragrances, The Estee Lauder Companies, Φωτεινή Παπαδοπούλου, Brand Strategy & Customer Experience Expert, Insights Division, Kantar Ελλάδος, Κωνσταντίνος Παπαλεξανδρής, Country manager Greece- Area manager Cyprus – Albania – Kosovo, NAOS Greece, Ειρήνη Πρεσβέλου, Global Marketing Senior Manager, Face & Sun, Apivita, Κατερίνα Σκουλά, Marketing Director, Oriflame, Ολυμπία Τζιμαράκα, Marketing Director, Dust + Cream, Ντορίνα Φυντάνη, Consumer Insights Leader, Nielsen, Βασιλική Χαβατζοπούλου, Research Manager, Tempo OMD, Πέτρος Χανής, Head of Shopper & Customer Marketing, Beiersdorf, Κώστας Χούντας, Strategy & Business Analytics Officer, Tempo OMD, Tina Macris, Marketing Consultant, Generation Y.

Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες Addo Digital, Generation Y, Socialab και η Tempo OMD Hellas. Xορηγός Eπικοινωνίας ήταν το Ladylike, ενώ Χορηγός Διερμηνείας η interpretit.

Για φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο μπορείτε να επισκεφθείτε τον σύνδεσμο: www.businessofbeauty.gr