PUBLI
SPONSORED

Sharing Beauty With All: H L’Oréal Hellas αποκάλυψε το μέλλον της βιώσιμης ομορφιάς

Το όμορφο μέλλοn είναι ομώνυμο με το βιώσιμο μέλλον. Στο κατώφλι του 2020 έχουμε όλοι αποδεχτεί πια αυτή την κοινή αλήθεια. Το μέλλον ανήκει στη βιώσιμη ανάπτυξη και αυτό είναι κάτι που η L’Oréal Hellas γνωρίζει πολύ καλά εδώ και καιρό. Έτσι γεννήθηκε το παγκόσμιο πρόγραμμα Sharing Beauty With All το οποίο παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό πριν από λίγες ημέρες.

Κι ενώ δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες που γνωρίζουμε την ύπαρξή του, το παγκόσμιο πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης Sharing Beauty With All ξεκίνησε το 2013 και πλέον έχει ενσωματωθεί πλήρως σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου, θέτοντας φιλόδοξους, απτούς και μετρήσιμους στόχους με πρώτο σημαντικό ορόσημο το 2020.

Μέσω του προγράμματος, όλες οι διαδικασίες του Ομίλου, από το σχεδιασμό των προϊόντων μέχρι και τη διανομή τους, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας παραγωγής ή της προέλευσης συστατικών, αξιολογούνται με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως το Group L’Oréal έχει βραβευθεί επανειλημμένα ως παγκόσμιος ηγέτης τον τομέα της βιωσιμότητας. Έχει μάλιστα αναγνωριστεί ως Global Compact LEAD από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για τις πρωτοβουλίες που προωθεί για το κλίμα και για την υλοποίηση της δέσμευσης για μηδενικές εκπομπές ως το 2050. Επιπλέον, είναι η μοναδική εταιρεία η οποία έχει αναγνωριστεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με τριπλή “A” διάκριση ως παγκόσμιος περιβαλλοντικός ηγέτης από το Μη Κυβερνητικό Οργανισμό CDP.

Το Sharing Beauty With All κινείται σε 4 βασικούς πυλώνες:

1. Καινοτομούμε Βιώσιμα: επανασχεδιάζοντας τα προϊόντα μας με βελτιωμένο περιβαλλοντικό και κοινωνικό προφίλ

2. Παράγουμε Βιώσιμα: μειώνοντας το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα

3. Ζούμε Βιώσιμα: ενημερώνοντας και ενδυναμώνοντας τους καταναλωτές για να λαμβάνουν υπεύθυνες αποφάσεις

4. Αναπτύσσουμε Βιώσιμα: προάγοντας τη φιλοσοφία της βιωσιμότητας στις κοινότητες, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας.

Τα αποτελέσματα της δέσμευσης του Ομίλου είναι ήδη ορατά, καθώς όπως αποτυπώθηκε στον πιο πρόσφατο ετήσιο απολογισμό βιωσιμότητας,  οι εκπομπές CO2 από τα εργοστάσια και τα κέντρα διανομής έχουν μειωθεί κατά 77%, το 79% των προϊόντων έχει βελτιωμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό προφίλ και 63.584 πολίτες από μη προνομιούχες περιοχές απέκτησαν πρόσβαση στην εργασία. Μέσω συνεχούς έρευνας και πρωτοποριακών συνεργασιών για την προώθηση της καινοτομίας, έχουν ήδη γίνει άλματα προόδου στη χρήση ανακυκλωμένου και ανακυκλώσιμου πλαστικού στις συσκευασίες αλλά και στα σωληνάρια των προϊόντων, επιτυγχάνοντας τη μέγιστη χωρητικότητα, με την ελάχιστη χρήση πλαστικού.

Ενδεικτικά, αναφέρεται η πρόσφατη εφεύρεση του πρώτου καλλυντικού σωληνάριου με βάση το χαρτί, μια εξέλιξη που υποστηρίζει τη φιλοσοφία της βιωσιμότητας και αποτελεί υπόδειγμα καινοτομίας.

Ο κ. Mehdi Khoubbane, Γενικός Διευθυντής της L’Oréal Hellas τόνισε ότι «Το πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης Sharing Beauty With All αποτελεί κάτι παραπάνω από δέσμευση για όλους εμάς στη LOréal: είναι η καθημερινή μας πραγματικότητα σε όλες τις λειτουργίες μας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το κληροδότημα βιωσιμότητας που αφήνει η L’Oréal, η οποία είναι ηγέτης στην κατηγορία της αλλά και στην υπευθυνότητα και την αποφασιστικότητα με την οποία στρέφει το βλέμμα της στο μέλλον της ομορφιάς. Παρακολουθώντας τις μετρήσεις των ετήσιων απολογισμών βιωσιμότητας, είμαστε βάσιμα αισιόδοξοι ότι θα πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει για το 2020 και θέτουμε ήδη τους στόχους για την επόμενη μέρα.».

Ο Διευθυντής Operations της LOréal Hellas, κ. Γιώργος Χριστοδούλου, παρουσίασε τα αποτελέσματα της δέσμευσης σε τοπικό επίπεδο, κάνοντας ειδική αναφορά και στο βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα των ανακαινισμένων γραφείων της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, όπως δήλωσε: «Η LOréal Hellas από το 2005, έθεσε στόχους σε τρία βασικά επίπεδα, και τους πέτυχε. Με τελικό στόχο τη μείωση στο 60% έως το 2020, μειώσαμε κατά 97% τις εκπομπές CO2, κατά 59% την κατανάλωση νερού και κατά 64% την παραγωγή αποβλήτων σε σχέση με το 2005. Εντείνουμε τις προσπάθειές μας να γίνουμε ακόμα περισσότερο, εταιρεία βιώσιμης ανάπτυξης. Ο δρόμος μπροστά μας είναι μακρύς, η πορεία μας όμως είναι ξεκάθαρα σχεδιασμένη».

Τέλος, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε πώς η δέσμευση Sharing Beauty With All αποτυπώνεται με ορατό τρόπο στα προϊόντα του Ομίλου, τα οποία χρησιμοποιούν καθημερινά καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, καθώς πολλά από αυτά περιέχουν συστατικά βιώσιμης προέλευσης, vegan φόρμουλες, βιοδιασπώμενες ή φυσικές συνθέσεις και συστατικά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Σημαντικός σύμμαχος σε αυτό είναι το πρωτοποριακό Εργαλείο Βιώσιμης Βελτιστοποίησης των Προϊόντων (Sustainable Product Optimisation Tool – SPOT) το οποίο μετρά όλες τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις ενός καλλυντικού προϊόντος και προτείνει τρόπους βελτίωσης του.

Παράλληλα, η L’Oréal ενθαρρύνει τις μάρκες της να πραγματοποιούν εκστρατείες ευαισθητοποίησης και να κινητοποιούν τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους καταναλωτές σχετικά με σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.