PUBLI

Μασούτης: 10 βραβεία στα Supermarket Awards 2022

Τέσσερα gold, ένα Silver, τέσσερα bronze κι ένα βραβείο για το Top Rated Project στην κατηγορία βέλτιστων συνεργασιακών πρακτικών λιανεμπορίου – προμηθευτών FMCG απέσπασε η αλυσίδα Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. στα φετινά Supermarket Awards!

Η τελετή απονομής του θεσμού, που φέτος συμπληρώνει 11 χρόνια, πραγματοποιήθηκε την Tετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022 στo Anais Club. Η Μασούτης διακρίθηκε για μία ακόμη χρονιά για τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες της που απαντούν με προσαρμοστικότητα, δημιουργικό πνεύμα και εταιρική ευαισθησία στην απαιτητική εποχή μας. Συγκεκριμένα:

  • Gold βραβείο κέρδισε το «MasVision», το πρωτοποριακό πρόγραμμα ενίσχυσης αυτονομίας ανθρώπων με οπτική αναπηρία στην κατηγορία «Πρότυπο Κατάστημα» κι επίσης
  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος»
  • Gold βραβείο έλαβε η υπηρεσία «Οι Συνεργάτες μας – Μασούτης – Marketplace» στην κατηγορία «Συνεργασιακό Ηλεκτρονικό́ Εμπόριο» για τις στρατηγικές συνεργασίες της αλυσίδας με επώνυμα brands, καλύπτοντας τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών καταναλωτών για να βρίσκουν μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα ακόμα και προϊόντα που δεν συναντάμε σε ένα supermarket
  • Gold βραβείο απέσπασε το έργο «Μασούτης – Store Performance Analyzer» στην κατηγορία «Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης» για τον διαμοιρασμό της πληροφορίας σε όλους τους εμπλεκόμενους εργαζόμενους για αποδοτικότερη λειτουργία των καταστημάτων
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG – Κοινές Ενέργειες CSR» κέρδισε η συνεργασία «”Καθάρισε σε βάθος, Καθάρισε στην πηγή”: Καθαρισμός Ποταμών της Ελλάδας, Συνεργασία Dixan – Μασούτης» με τη Henkel
  • Bronze βραβείο κέρδισε η υπηρεσία «Οι Συνεργάτες μας – Μασούτης – Marketplace» στην κατηγορία «Ηλεκτρονική αγορά – Marketplace»
  • Bronze βραβείο απέσπασε το ηλεκτρονικό κατάστημα Μασούτης στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό́ Σούπερ Μάρκετ»
  • Bronze βραβείο πήρε η καμπάνια «45 χρόνια Μασούτης. Εδώ για κάθε οικογένεια, εδώ για ’σένα» στα social media στην κατηγορία «Στρατηγική́ Social Media»
  • Bronze βραβείο κέρδισε το project «Μασούτης – Δέλτα: Redefine the “team” behind the shelf and win the “game” of growth» στην κατηγορία «Shopper Marketing – Customer Segmentation»
  • Βραβείο για το Top Rated Project στην κατηγορία βέλτιστων συνεργασιακών πρακτικών λιανεμπορίου – προμηθευτών FMCG για η υπηρεσία «Οι Συνεργάτες μας – Μασούτης – Marketplace»

Η αμιγώς ελληνική εταιρία Μασούτης διατηρώντας μέχρι σήμερα αναλλοίωτο τον οικογενειακό της χαρακτήρα αναπτύσσεται προσφέροντας με σεβασμό πρόσθετο όφελος στον άνθρωπο και την κοινωνία. Συμβάλλοντας στην ελληνική επιχειρηματικότητα εξελίσσεται αποδεικνύοντας στην πράξη την καινοτομία που διέπει το σύνολο των δράσεων της.

από αριστερά προς δεξιά: Σάββας Τορτοπίδης | Chief Digital Officer, Γεώργιος Κανταρτζής | Head of Fresh Processed Products, Κυριάκος Παντουβάκης | BI, Advanced Loyalty & Analytics Manager, Αθανάσιος Σιδέρης | Συνιδρυτής Tandem, Ελευθερία Μάττα | Data Analyst, Σπύρος Νικολόπουλος | Ερευνητής ΕΚΕΤΑ, Μαρία Ράμτσιου | Digital Marketing Supervisor, Εμμανουήλ Συμεωνίδης | E-Commerce Category Manager, Ιωάννης Τσαμπουλατίδης | Ερευνητής ΕΚΕΤΑ, Νίκος Τερσινίδης | Retail RnD Specialist.